Volgens mij hebben ze gewoon super laat besloten om een LED vloer aan het ontwerp toe te voegen waardoor ze last minute niet genoeg LED tegels van hetzelfde type konden krijgen en ze nu een rare mix van glossy en mat hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als die Italianen die vlakken zo hebben gemaakt om beter te kunnen inschatten waar alles opgebouwd moet worden per act, terwijl je dat ook prima anders zou kunnen oplossen
Oeh, dit maakt mij eigenlijk wel blijquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:02 schreef Cee het volgende:
Israël was... leuk?
Het is ontzettend ongelofelijk campy en extra, maar het zag er strak uit. Rood/zwart/wit, met heel veel gebruik van de visuals op de LED-vloer, wat vooral nu voor Israël in het voordeel kan werken. Dans, flamboyance, attitude en goede vocals.
Ik zou dit niet meer als een zekere NQ durven neer te zetten, maar dit is pas de tweede act van semi 2, dus wie weet.
Maar dan leg je die verschillende toch niet kriskras door elkaar heen? Alleen de Italianen doen zo ietsquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:01 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon super laat besloten om een LED vloer aan het ontwerp toe te voegen waardoor ze last minute niet genoeg LED tegels van hetzelfde type konden krijgen en ze nu een rare mix van glossy en mat hebben.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:01 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon super laat besloten om een LED vloer aan het ontwerp toe te voegen waardoor ze last minute niet genoeg LED tegels van hetzelfde type konden krijgen en ze nu een rare mix van glossy en mat hebben.
Lets go, ik ben blij dat ik niet alleen ben.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Israël vanaf het begin al leuk maar dat durfde ik op een gegeven moment niet meer te zeggen![]()
Ja dat is een keuze die ik ook niet snap, maar daar zijn er wel meer van dit jaarquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dan leg je die verschillende toch niet kriskras door elkaar heen? Alleen de Italianen doen zo iets![]()
Nee vandaag niet. Sorry. Er moeten nog wat dingen tussendoor enzo qua echte leven en dat halen we vandaag niet. Morgen weer!quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:05 schreef aarontje112 het volgende:
@:Greys en @:Cee, gaan jullie eigenlijk nog streamen vanmiddag? (no pressure)
Snap ik!quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee vandaag niet. Sorry. Er moeten nog wat dingen tussendoor enzo qua echte leven en dat halen we vandaag niet. Morgen weer!
Ik ben niet verbaasd. Vond het optreden bij de nationale finale al catchy en er goed uitzien.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:02 schreef Cee het volgende:
Israël was... leuk?
Het is ontzettend ongelofelijk campy en extra, maar het zag er strak uit. Rood/zwart/wit, met heel veel gebruik van de visuals op de LED-vloer, wat vooral nu voor Israël in het voordeel kan werken. Dans, flamboyance, attitude en goede vocals.
Ik zou dit niet meer als een zekere NQ durven neer te zetten, maar dit is pas de tweede act van semi 2, dus wie weet.
Dit is een darkhorse voor een top 5quote:
Heel erg eens.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd. Vond het optreden bij de nationale finale al catchy en er goed uitzien.
ja denk het wel, mensen zijn heel negatief over de clip online. Des te groter de verrassing straks denk ik maarquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:10 schreef aarontje112 het volgende:
Waarom daalt Nederland zo hard bij de bookies, denk dat het voornamelijk aan het filmpje ligt want na de reacties van de pers stegen we juist
Nummer staat hier ook al tijden op repeat.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Israël vanaf het begin al leuk maar dat durfde ik op een gegeven moment niet meer te zeggen![]()
Vind de clip ook maar niets tbh. Kaal en karig. :$quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:11 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
ja denk het wel, mensen zijn heel negatief over de clip online. Des te groter de verrassing straks denk ik maar
Ik vond haar al vanaf het begin een Sekreet 😊quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ronela moet eens stoppen met tweets vol janksmilies en nu weer deze. Ze wakkert al het negatieve alleen maar zelf aan. Wat een dramaqueen.
Sorry maar het is niet alsof ze met een werkende zon een top vijf inzending had ofzo.
De persconferentie staat al klaar. Zou raar zijn als de finale zelf niet uitzenden.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:11 schreef molloot200 het volgende:
Weten we eigenlijk al of ze aanstaande zaterdagavond ESF 2021 weer uit gaan zenden via het YouTube kanaal? Deden ze vorig jaar wel precies een week van te voren, maar toen met 2019.
De halve finales en finale van dit jaar gaan wel live op tiktok schijnbaar vanwege dat contract, niet op YouTube...quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De persconferentie staat al klaar. Zou raar zijn als de finale zelf niet uitzenden.
Inclusief split screen met achter de schermen beelden naar het schijnt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:29 schreef Momo het volgende:
[..]
De halve finales en finale van dit jaar gaan wel live op tiktok schijnbaar vanwege dat contract, niet op YouTube...
Niet ideaal voor mensen zonder tv-zenders maar wel internet....quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inclusief split screen met achter de schermen beelden naar het schijnt.
Ja dat valt bij S10 ook best op en zorgt er meteen voor dat het podium er wat goedkoop uitziet. Zo raar.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:32 schreef Funhouse het volgende:
Ik was de recap van gisteren aan het kijken en het valt me op dat sommige tegels van de LED vloer mat zijn en sommige glossy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom? Echt geen idee.
Het zou ook raar zijn als Nederland steeg natuurlijk. Er is niet zoveel wat erop wijst dat ze kan winnen, en daar gaat het om bij die odds. Dan is 9e best realistisch, denk ik.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:10 schreef aarontje112 het volgende:
Waarom daalt Nederland zo hard bij de bookies, denk dat het voornamelijk aan het filmpje ligt want na de reacties van de pers stegen we juist
Nog steeds verbaasd dat Oekraine ruim aan kop gaat. Het is meer sentiment dan echt het beste liedje. Hopelijk winnen ze niet.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het zou ook raar zijn als Nederland steeg natuurlijk. Er is niet zoveel wat erop wijst dat ze kan winnen, en daar gaat het om bij die odds. Dan is 9e best realistisch, denk ik.
Neeee ik bedoel de finale van het ESF vórig jaar. Omdat ze in 2021 het ESF van 2019 nog eens uitzendden precies een week voor de nieuwe. Vind ik wel een leuke soort traditie want er is op zaterdag toch niks te doen in ESF-landquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De persconferentie staat al klaar. Zou raar zijn als de finale zelf niet uitzenden.
Ook op Youtube:quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:29 schreef Momo het volgende:
[..]
De halve finales en finale van dit jaar gaan wel live op tiktok schijnbaar vanwege dat contract, niet op YouTube...
Daar hebben we inderdaad nog niets over gehoord. Was het vorig jaar EurovisionAgain die dat organiseerde?quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Neeee ik bedoel de finale van het ESF vórig jaar. Omdat ze in 2021 het ESF van 2019 nog eens uitzendden precies een week voor de nieuwe. Vind ik wel een leuke soort traditie want er is op zaterdag toch niks te doen in ESF-land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |