Ronela moet eens stoppen met tweets vol janksmilies en nu weer deze. Ze wakkert al het negatieve alleen maar zelf aan. Wat een dramaqueen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ronela wordt online nogal aangepakt over de staging....
denk het ook, vraag me af waar de enorme daling van Italie ineens vandaan komt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Ondertussen krijgen we denk ik voor het eind van de dag een nieuwe nummer 2 bij de bookies, Zweden is hard bezig om Italie voorbij te gaan...
Het werd eens tijd.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Ondertussen krijgen we denk ik voor het eind van de dag een nieuwe nummer 2 bij de bookies, Zweden is hard bezig om Italie voorbij te gaan...
Dat Blanco vandaag niet aanwezig is bij de Italiaanse rehearsal, zal ook niet meehelpen om Italië op de tweede plek van de odds te houden.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Misschien dus dat Blanco niet eens de tijd neemt om bij de eerste rehearsal aanwezig te zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:18 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
denk het ook, vraag me af waar de enorme daling van Italie ineens vandaan komt.
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:18 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het ook wel leuk dat Armenië weer een keer dingen goed kan stagen, want eigenlijk na LoveWave vond ik alle Armeense stagings best wel tegenvallen.
ja dat is inderdaad ook niet echt positief. Vond het vorig jaar ook zo irritant al met Flo Rida. Kom op zeg.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Misschien dus dat Blanco niet eens de tijd neemt om bij de eerste rehearsal aanwezig te zijn.
eensquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Armenie vind ik ook echt een leuk liedje hebben, The Lumineers-achtig
ik hoor het op de stream nu ook, lijkt bijna alsof het record vast is gelopenquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:21 schreef Cee het volgende:
We horen nu Lauri van The Rasmus z'n eerste twee zinnen continu zingen.
Ronela is gewoon iemand bij wie De Cursus Omgaan Met Teleurstellingen nooit doorging. Die heb je er elk jaar bij.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ronela moet eens stoppen met tweets vol janksmilies en nu weer deze. Ze wakkert al het negatieve alleen maar zelf aan. Wat een dramaqueen.
Sorry maar het is niet alsof ze met een werkende zon een top vijf inzending had ofzo.
Hoewel dit niet in mijn Top 10 allertijden van Zweden zou komen, zou ik wel juichen als deze van de Top 6 favorieten gaat winnen. Al gun ik het Sam ( UK) ook.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Ze werken niet echt aan de gunfactor deze dagenquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:18 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
denk het ook, vraag me af waar de enorme daling van Italie ineens vandaan komt.
Ja. En dan ook nog niet bepaald in stilte. 🙈quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ronela is gewoon iemand bij wie De Cursus Omgaan Met Teleurstellingen nooit doorging. Die heb je er elk jaar bij.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Dat is dan wel weer sneu voor de deelnemers want die kunnen hier echt niks aan doen. Maar het zal vast meespelen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze werken niet echt aan de gunfactor deze dagen
En dan nog gaan ze waarschijnlijk dan kwalificeren. Niet helemaal mee eens, maar oké. Zie het niet anders gebeuren.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:22 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
ik hoor het op de stream nu ook, lijkt bijna alsof het record vast is gelopen
Klinkt best aardig dit stukje, maar ik ben er bang voor.
Sommige mensen waren wel echt gemeen tegen haar, maar dit soort posts zijn dan ook echt niet slim. Wakkert alleen maar gedoe aan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ronela is gewoon iemand bij wie De Cursus Omgaan Met Teleurstellingen nooit doorging. Die heb je er elk jaar bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |