Wat ontzettend kinderachtig. Je weet dondersgoed dat FOK! Elk jaar twee minuten op zwart gaat tijdens de herdenking.quote:
Oh, was jij dat ?quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:35 schreef KroketBroodje het volgende:
Ik ben er toch niet vanavond ik ga lekker schreeuwen op de dam
Je zit in ONZquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat ontzettend kinderachtig. Je weet dondersgoed dat FOK! Elk jaar twee minuten op zwart gaat tijdens de herdenking.
Je zit zelf in onzquote:
Mag ik wel tr's plaatsen?quote:
ik onthoud alles en daarna note ikquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:10 schreef NoXia het volgende:
[..]
Maar dan type jezelf toch ook? 2 minuten wachten met noten dan, ok?
Die gozer heeft er gewoon een boek overgeschrevenquote:
wtf wat een teringdebielquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Die gozer heeft er gewoon een boek overgeschreven
[ afbeelding ]
Nee dat is altijd om vier uur 's nachts.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat ontzettend kinderachtig. Je weet dondersgoed dat FOK! Elk jaar twee minuten op zwart gaat tijdens de herdenking.
Downtime snachts is half uur ofzo, vraag maar @mario390quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:21 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nee dat is altijd om vier uur 's nachts.
Inb4: hoe weet je dat?
quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Die gozer heeft er gewoon een boek overgeschreven
[ afbeelding ]
Begint volgens mij om 3:40 tot 4:00 of iets langer als de server traag is of iedereen weer veelste veel heb zitten ouwenelenquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Downtime snachts is half uur ofzo, vraag maar @:mario390
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |