Dan ga ik daar maar op vertrouwenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het openingsshot is ook echt prachtig. En het einde ook. Het fragmentje in het midden doet geen recht. Het is het geheel.
Vocaal heel goed. Echt.quote:
Its gonna be magical!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:20 schreef ijs_beer het volgende:
Oehooe Skies are black and blue.
Nu aan u om te bepalen wat ik hier mee bedoel.
Topprestatie neergezet in de livestream!!! Heb van jullie genoten!quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Vocaal heel goed. Echt.
De eerste doorloop vandaag ook al maar toen hoorde je een héél klein beetje zenuwen (en dan nog steeds heel goed), maar de tweede en derde klonken echt helemaal als de studioversie.
De backings merk je bijna niet. Die zijn zo subtiel gedaan dat het lijkt alsof Stien de oehoe ahaa zelf gewoon wat harder en voller zingt. Slim gedaan. Je moet er goed op letten wil je het merken.
Krijg ook wel Buurman & Buurman vibes.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Na vorig jaar is dit toch wel een beetje Eurovisie van d'n Aldi, he?
Die twee snap ik ook echt niet nee, vooral Portugal niet. Slaapverwekkende bende.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:19 schreef TheVulture het volgende:
De hype rondom Portugal en Griekenland snap ik nog steeds niet zo goed, ik zie een van de twee wel de boot missen... maar ik hoor blijkbaar niet wat anderen erin horen
Met name bij Griekenland vraag ik me ook af of die odds bij de bookies niet wat kunstmatig hoog worden gehouden, vorig jaar gebeurde bij Cyprus ook zoiets, die stond op een gegeven moment 4e en ondanks dat het een aardig liedje was en leuk werd neergezet was dat ook veel te hoog....
Ja!quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:47 schreef Mandy040986 het volgende:
[ twitter ]Deze al gepost?
Nederland 4e in de press poll.
Zweden en Oekraïnequote:
Portugal vind ik persoonlijk echt een onwijs mooi nummer, en het stukje staging dat we hebben gezien ziet er prima uit. Ik heb de pers echter nog niet heel enthousiast gehoord. Dus geen idee daar.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:19 schreef TheVulture het volgende:
De hype rondom Portugal en Griekenland snap ik nog steeds niet zo goed, ik zie een van de twee wel de boot missen... maar ik hoor blijkbaar niet wat anderen erin horen
Met name bij Griekenland vraag ik me ook af of die odds bij de bookies niet wat kunstmatig hoog worden gehouden, vorig jaar gebeurde bij Cyprus ook zoiets, die stond op een gegeven moment 4e en ondanks dat het een aardig liedje was en leuk werd neergezet was dat ook veel te hoog....
Ik verwacht nog steeds Zweden en Italië.quote:
Oh god nu al zenuwachtig voor, ik ga diehard voor Zweden, maar Oekraïne zal wel winnen, teleurstelling, woest, alles.quote:
Precies dit, moet ook wel zeggen dat van al die kibbelkabbelliedjes in de tweede helft (Griekenland, IJsland, Portugal en Kroatie) ik eigenlijk IJsland nog het beste vind....quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die twee snap ik ook echt niet nee, vooral Portugal niet. Slaapverwekkende bende.
Het zou het ultieme Eurovisiesprookje zijn. Van NUL punten naar winnen. Ik wil het.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:32 schreef Guanabana het volgende:
Hoe gaaf zou het zijn als UK wintMaar denk het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |