Nou ja, hun regio is wel redelijk goed vertegenwoordigd in deze semi. En nog wat diaspora uit Portugal en Italië erbij, met wat televotes hier en daar uit de rest van Europa en dan komt het wel goed voor Moldavië. Maar er had meer in gezeten dan een inzending die kansloos is voor de Top 10.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit denk ik ook ja. Letland loopt hier aan alle kanten overheen voor de funfactor.
Precies dit jaquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:30 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik heb heel erg moeite met hun kledingze hebben er niet echt de leeftijd voor
Inderdaad!quote:
Ik vond de staging op de foto’s ook al vrij ongemakkelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:32 schreef Cee het volgende:
Dit klinkt echt niet best, alles wat dat nummer zou moeten laten knetteren is er uit en dan kan je nog wel zo'n toffe opstelling hebben, maar de foto's zagen er in dit geval beter uit dan het optreden. Op het laatst leek ze nog even te mekkeren.
Ik baseer mij gewoon op de 30 seconden die ik zie. En door werk heb ik helemaal nog niet echt precies kunnen horen wat mensen van het hele optreden vonden. Ik lees wel allemaal positieve verhalen, maar zelf kan ik niet echt enthousiast worden door deze 30 seconden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:27 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Oh come on.... Niet naar @:Greys en @:Cee geluisterd? Er gebeurt al zoveel aan prachtige shots voordat je bij dit gedeelte komt. Sennek was absoluut honderd keer slechter. Waarom een prachtig sfeervol nummer verpesten door een bende olijke mensen uit het publiek prominent in beeld te brengen. Dat voelde echt alsof er helemaal niet over nagedacht was. Dat kun je van deze staging niet zeggen, als ik @:Greys en @:Cee mag geloven. En is zou niet weten waarom ik niet op ze kan vertrouwen.
ze zag er op de foto's al wat verloren uit, is dat ook het geval in het bewegende beeld?quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:32 schreef Cee het volgende:
Dit klinkt echt niet best, alles wat dat nummer zou moeten laten knetteren is er uit en dan kan je nog wel zo'n toffe opstelling hebben, maar de foto's zagen er in dit geval beter uit dan het optreden. Op het laatst leek ze nog even te mekkeren.
Je zou bijna zeggen: vervang het even op Youtube, want dit is gewoon geen goed stuk. Visueel gezien tenminste niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:32 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Ik ga hier maar vanuit, want het was niet dat één iemand net positief was, maar bijna allemaal. Dus blijkbaar 'klopt' er iets niet.
Wel onhandig om dit stukje dan te kiezen, want men is weer vanouds negatief.
Dit is wel gunstig voor S10, deze amateuristische zooi na haar. Wel zonde van zo'n tof nummer.quote:
Je kunt ook denken: straks gaan de mensen enorm verrast worden als ze het totaal beeld zien. 😊quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen: vervang het even op Youtube, want dit is gewoon geen goed stuk. Visueel gezien tenminste niet.
Ja maar het is toch zonde dat de eerste reactie van de pers WOW is, maar nu door dit filmpje de rest nogal negatief is.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:43 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Je kunt ook denken: straks gaan de mensen enorm verrast worden als ze het totaal beeld zien. 😊
Vergeet niet dat de overgrote meerderheid van de mensen die straks naar de shows kijken en mogen stemmen, deze previews nooit zien.
Beter zo dan andersom. De pers maakt het namelijk wereldwijd bekend, ook bij degenen die het ESF op wat grotere afstand volgen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar het is toch zonde dat de eerste reactie van de pers WOW is, maar nu door dit filmpje de rest nogal negatief is.Snap het zelf ook niet echt namelijk.
Als het verwachtingsmanagement is, is het zeker geslaagd. Want de vele fans op social media vinden deze staging helemaal niksquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:43 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Je kunt ook denken: straks gaan de mensen enorm verrast worden als ze het totaal beeld zien. 😊
Vergeet niet dat de overgrote meerderheid van de mensen die straks naar de shows kijken en mogen stemmen, deze previews nooit zien.
Ik heb nog steeds het idee dat Duncan 50 à 100 punten meer had kunnen scoren met een wat betere act. Dus wat dat betreft kwam dat eigenlijk ook niet helemaal goed, maar dat maakte voor de eindpositie gelukkig geen verschil.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:49 schreef lashatumbai het volgende:
Ik was met Duncan ook niet overtuigd na de clip van de tweede repetitie, dus gewoon hoop houden en de algemene positieve reacties zeggen natuurlijk wel wat!
In de podcast van Ding a Dong werd gezegd dat ze elkaar pas voor het eerst zagen toen ze de clip gingen opnemen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:51 schreef Momo het volgende:
Je vraagt je af wat was gebeurd als Lumix met een ervaren zangeres was gegaan in plaats van Pia, zouden ze elkaar goed kennen dat hij voor haar heeft gekozen?
Griekenland 2023?quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:53 schreef Cee het volgende:
Griekenland start in close-up, donkere achtergrond. Dat gaat de hele tijd door, in afwisselende shots. En dan zoomt het uit en zit ze op een stoel, met om haar heen gebroken stoelen. Veel fel wit en (licht)blauw licht. Heel fel. Amanda loopt tussen de stoelen door, van boven 'bloeden' de stoelen uit op de LED-vloer. Op de plaats waar Amanda staat verschijnt ineens een lichtstraal dat naar het LED-scherm projecteert en daar zien we twee silhouetten (een man en een vrouw) naar elkaar toelopen. De silhouetten blijven achter zichtbaar en vertellen het verhaal terwijl Amanda verder loopt, soms knielt, tussen de stoelen.
Dit heeft impact.
Alle delegaties straks tegen hun jury's: geef toch maar wat minder punten aan Italië dit jaar.quote:
Mwah, laten we (naar mijn bescheiden mening uiteraard) niet overreageren op de repetities. Albanië en Moldavië gaan vanwege het liedje en de regionale support wel door. Oostenrijk was altijd al een twijfelgeval en is dat nu meer dan ooit. Zwitserland is sowieso jury Top 10 in de semi, publiek is lastiger in te schatten. Bulgarije gaat de laatste plaats wel ontlopen, maar is toch echt te mager als liedje.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:53 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Gebaseerd op wat we gezien/gehoord hebben qua reacties van de verschillende hoofdjes:
Albanie en Moldova absoluut geen zekere Qs; ik neig zelfs naar NQ.
Oostenrijk is hoogstwaarschijnlijk NQ
Zwitserland en Bulgarije ineens wel mogelijke Qs
Twee Australiërs. Die verwachten op z'n minst dat een staging een kralengordijn voor de ogen bevat, of iemand op een zwiepende paal. Ik hecht toch iets meer waarde aan wat Matt en de Wiwi mensen ervan vinden. En @Cee en @Greys natuurlijk 😊quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:53 schreef lashatumbai het volgende:
Zij zijn niet bepaald positief over S10. Denken niet dat het de verwachtingen in de finale gaat waarmaken
Ooh wat donker. En die lichtjes zo. En die jurk en dan ook een donkere gitaar, het gaat allemaal niet samen.quote:
Die over reageren altijd, kwalificatiekansen schat ik nog altijd 95%. Misschien hadden ze er iets meer van verwacht.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:01 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Als je twitter mag geloven hebben we geen kans meer om de finale te halen
Ondertussen op 18. Twitter-reacties zijn wisselend of dit terecht is of een overreactie.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:02 schreef Fred_B het volgende:
Griekenland wipt over Spanje heen bij de bookmakers op 24-1 (4% winstkans).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |