abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215249928
Ik ben nog steeds een haat-kijker; maar ik ben bereid om toe te geven dat seizoen 3 wat minder blaartrekkend was dan Seizoen 2. Er zitten wel stukken bij die zo 🥱saai zijn, dat ik heb zitten tiktokken. Ik hoop een beetje dat er een busongeluk komt waarbij minimaal Isaacs het loodje legt.

Is dat eindeloze gejengel over in welke fase van hun relatie ze zitten standaard voor jongeren tegenwoordig?
pi_215251100
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 23:52 schreef HiZ het volgende:
Ik ben nog steeds een haat-kijker; maar ik ben bereid om toe te geven dat seizoen 3 wat minder blaartrekkend was dan Seizoen 2. Er zitten wel stukken bij die zo 🥱saai zijn, dat ik heb zitten tiktokken. Ik hoop een beetje dat er een busongeluk komt waarbij minimaal Isaacs het loodje legt.

Is dat eindeloze gejengel over in welke fase van hun relatie ze zitten standaard voor jongeren tegenwoordig?
Een haat kijker, okay. Wat is jouw reden om te kijken dan?
pi_215256871
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 09:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Een haat kijker, okay. Wat is jouw reden om te kijken dan?
Ik vond seizoen 1 schattig, maar seizoen twee vond ik echt heel slecht waar het om Charlie en Nick ging en irritant waar het ging om de anderen in de vriendenkring.

En aangezien ik tegenwoordig heel veel vrije tijd heb, heb ik nu seizoen 3 ook gezien. In de veronderstelling dat het vreselijk zou zijn.

Het verhaal tussen Nick en Charlie is verbeterd. Tao en Belle zijn ongeveer te pruimen en de rest maakt dat ik dankbaar ben geen teenager te zijn in deze tijd. Het lijkt me een complete hellscape. En ik hoop elke keer dat Isaac onder een bus loopt of zo.
  Trouwste user 2022 maandag 14 oktober 2024 @ 16:33:57 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_215262634
Ik ga een abo nemen. Wilde eerste HBO-Max, maar dat gaat niet omdat ik niet via via-budgetbeheer kan.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_216150647
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_217438598
Jaaaaaaaaaa de serie wordt afgerond met een film O+

pi_217892573
Let's gooooooo

pi_218358047
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218360898
quote:
2s.gif Op maandag 28 juli 2025 23:33 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Ah, ik denk ik post maar niks anders ben ik straks de enige die nog wat post hier 😆
pi_218366781
pi_218367808
Zin in O+
pi_218368695
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 09:23 schreef ok01 het volgende:
Zin in O+
Mocht je al willen weten hoe de film gaat, je kan al een flink gedeelte van volume 6 gratis lezen op webtoons (of alles op Patreon tegen betaling). De Nick & Charlie novella is te koop in de winkel.

Ik ga eind November naar Londen om Alice te zien. Ik wilde dat heel graag, haar zien voor Heartstopper stopt. Heartstopper is de eerste comic/serie waar ik zo gehecht aan ben en ik vind het jammer dat het stopt uiteraard, maar het verhaal stopt op een goed moment. Meer was niet goed geweest denk ik. Nadat we de reis naar Londen hadden geboekt kwam naar voren dat Joe Locke (Charlie) eind dit jaar een voorstelling gaat spelen op West End, dus daar gaan we nu ook naar toe. Alice en Joe op dezelfde dag :) Ook zoveel leuke (internationale) contacten opgedaan via het fandom O+ Zeg nooit nooit, maar ik denk niet dat ik dit nog eens ga mee maken.
pi_218421293
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 11:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Mocht je al willen weten hoe de film gaat, je kan al een flink gedeelte van volume 6 gratis lezen op webtoons (of alles op Patreon tegen betaling). De Nick & Charlie novella is te koop in de winkel.

Ik ga eind November naar Londen om Alice te zien. Ik wilde dat heel graag, haar zien voor Heartstopper stopt. Heartstopper is de eerste comic/serie waar ik zo gehecht aan ben en ik vind het jammer dat het stopt uiteraard, maar het verhaal stopt op een goed moment. Meer was niet goed geweest denk ik. Nadat we de reis naar Londen hadden geboekt kwam naar voren dat Joe Locke (Charlie) eind dit jaar een voorstelling gaat spelen op West End, dus daar gaan we nu ook naar toe. Alice en Joe op dezelfde dag :) Ook zoveel leuke (internationale) contacten opgedaan via het fandom O+ Zeg nooit nooit, maar ik denk niet dat ik dit nog eens ga mee maken.
Wat gaaf allemaal _O_
Veel plezier alvast :)
pi_219146279
Ik zag net dat bij een instapost van Rob Jetten Joe Locke had gereageerd (Charlie). Leuk om te zien! Blijkbaar kijkt Rob ook Heartstopper O+
pi_219276918
Nu dat Heartstopper een beetje op zijn einde loopt wilde ik het toch op een leuke manier voor mezelf soort van af sluiten. Dit is de eerste serie waarbij mijn hyperfocus echt heel lang aanwezig was (wat nu eindelijk wat weg geebt is).

Ik zag een tijdje geleden dat Alice Oseman, de maker van Heartstopper te gast was bij een comic con in Londen voor een Q&A en een signeersessie dus heb ik samen met een vriendin die ik ken via de Heartstopper community een trip naar Londen geboekt om daar bij te zijn en dat was dus gisteren. Leuke ervaring en nog heel even met haar gekletst. Fotootje van ons erbij en de dag was geslaagd :)

We hebben ook als eckte fans de filmlocatie bezocht. Charlie& Nicks huis, de boomstronk, de school etc. Was allemaal niet ver van Londen en hebben we kunnen doen via ov. Ook leuk!

En we hebben ook op West End een voorstelling bezocht met één van de hoofdrolspelers. Was in eerste instantie niet gepland. We hadden kaartjes om Alice te zien toen bekend werd dat hij een voorstelling zou gaan spelen. Daarna nog even stage door mogen meemaken en vandaag is het tijd om weer naar huis te gaan. Mijn hart is vol O+
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 17:08:58 #116
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219286324
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 08:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nu dat Heartstopper een beetje op zijn einde loopt wilde ik het toch op een leuke manier voor mezelf soort van af sluiten. Dit is de eerste serie waarbij mijn hyperfocus echt heel lang aanwezig was (wat nu eindelijk wat weg geebt is).

Ik zag een tijdje geleden dat Alice Oseman, de maker van Heartstopper te gast was bij een comic con in Londen voor een Q&A en een signeersessie dus heb ik samen met een vriendin die ik ken via de Heartstopper community een trip naar Londen geboekt om daar bij te zijn en dat was dus gisteren. Leuke ervaring en nog heel even met haar gekletst. Fotootje van ons erbij en de dag was geslaagd :)

We hebben ook als eckte fans de filmlocatie bezocht. Charlie& Nicks huis, de boomstronk, de school etc. Was allemaal niet ver van Londen en hebben we kunnen doen via ov. Ook leuk!

En we hebben ook op West End een voorstelling bezocht met één van de hoofdrolspelers. Was in eerste instantie niet gepland. We hadden kaartjes om Alice te zien toen bekend werd dat hij een voorstelling zou gaan spelen. Daarna nog even stage door mogen meemaken en vandaag is het tijd om weer naar huis te gaan. Mijn hart is vol O+
Wat gaaf O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219288179
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 17:08 schreef Meke het volgende:

[..]
Wat gaaf O+
Ja, was echt leuk. Ik heb nu veel leuke dingen gedaan omtrent HS en het is voor mij nu goed zo :) Ik ben voldaan. Wachten op de film die volgend jaar najaar uitkomt en daarna is het prima dat het stopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')