Nee das nou whataboutisme. Wel je terminologie in de gaten houden hequote:Op woensdag 4 mei 2022 18:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En op het moment van spreken heb je wel een smartphone met onderdelen uit China in je hand. Dubbele standaarden noemen we dat.
Je bedoelt DDDDDaaf?quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:26 schreef kibo het volgende:
[..]
Tijd om die mafkees eruit te flikkeren lijkt me
Nee, dat noemen we lekker makkelijk het argument achter je neerleggen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:26 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee das nou whataboutisme. Wel je terminologie in de gaten houden he
Open een topic zou ik zeggen. Oeigoeren hebben het ook kut, lijkt ook wel wat op Oekraïnersquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nee, dat noemen we lekker makkelijk het argument achter je neerleggen.
Juist. Al vind ik "weerzinwekkende, gedegenereerde" wel ver gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als er een derde wereldoorlog komt is maar één schuldige aan te wijzen; dat weerzinwekkende, gedegenereerde volk wat al meer dan een eeuw lang zijn buurlanden binnenvalt om de bevolking daarvan te beroven, verkrachten en uit te roeien en nu zijn zinnen gezet heeft op "van Lissabon tot Vladivostok".
Ah de Franse Sonja van de Ende. Verassend dat uitgerekend jij dit hier weer moet plaatsen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je een uurtje hebt, erg indrukwekkende documentaire van een Franse Journaliste die een jaar lang bij een Oekrainse familie ging inwonen in de Donbas in 2016.
Let op wel inloggen op YT ivm leeftijdsverificatie
Één post lager is het al zo ver.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:21 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Pas op onze verzamelaar geeft je aan bij de AIVD hoor.
Wat verzamel jij eigenlijk? Gemengde metaforen? Valse vergelijkingen? Grammaticaal ontsporende zinnen? Non sequiturs? Ik kom ze in je posts allemaal tegen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het mondkapje van de Oekraïnecrisis. Solidair bloeden door aanstaande winter geen verwarmd huis meer te hebben en brandstof op de bon te krijgen, met alle economische gevolgen van dien. Maar we kunnen ons wel even flink moreel verheven voelen, Rusland is de lachende derde met opschaling in het verkopen aan andere landen.
Ik vind het nog wel mild eigenlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:40 schreef polderturk het volgende:
[..]
Juist. Al vind ik "weerzinwekkende, gedegenereerde" wel ver gaan.
Extreem mild. Om maar eens met de woorden van s lands grootste intellectueel te spreken.quote:
Loop je niet achter? Als ik het goed heb, moet jij nu anti-abortus zijnquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het mondkapje van de Oekraïnecrisis.
Als je je al meer dan een eeuw lang gedegenereerd en weerzinwekkend gedraagt in en tegen je buurlanden zijn er maar weinig termen beter geschikt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:40 schreef polderturk het volgende:
[..]
Juist. Al vind ik "weerzinwekkende, gedegenereerde" wel ver gaan.
Reken er maar op dat als er in Marioepol een parade komt, ze het langs de wegen volzetten met burgers.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Lijkt me prachtig om te zien, een parade die voor het oog van hun nationale televisie wat raketjes op bezoek krijgt.
Maar ze schrokken zich wel rot.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Die drone piloot staat echt vreselijk slecht te mikken met die granaten
https://www.reddit.com/r/(...)des_on_russians_who/
Ukrainian drone drops grenades on Russians who were looting bicycle and sofa.
Alleen wanneer je belooft dat er niet stiekem polonium in zit.quote:
Novichocomel is op.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Alleen wanneer je belooft dat er niet stiekem polonium in zit.
Zooooo makkelijk is dat nou ook weer niet natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Er is maar eentje hier de hele tijd met een waas voor zn ogen zit te tikken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:46 schreef quirina het volgende:
Trouwens … wat zijn jullie weer leuk tegen elkaar hier in dit topic!
Ik zou wel koffie lusten.quote:
Beter kunnen is filmen en uploadenquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:48 schreef slashdotter3 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |