Mark Rutte heeft een grote hekel aan het Nederlandse volk, ons willens en wetens een WO3 laten inrommelen en escaleren.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Mark Rutte heeft een grote hekel aan het Nederlandse volk, ons willens en wetens een WO3 laten inrommelen en escaleren.
Ook als ze POW's laten meelopen?quote:
Ja dat is idd de agenda van Ruttequote:Op woensdag 4 mei 2022 18:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Mark Rutte heeft een grote hekel aan het Nederlandse volk, ons willens en wetens een WO3 laten inrommelen en escaleren.
Aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan doordat je je land niet in de economische en logistieke problemen wilt laten storten, alsjeblieft zeg. Deze vorm van zelfkastijding met het solidair bloeden voor onze gemoedstoestand rondom Oekraïne die we ons weer laten opleggen is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:04 schreef Tocadisco het volgende:
Ondertussen kunnen de Hongaren ook de drang niet weerstaan om consequent (in WWI en WWII ook al) aan de verkeerde kant van de geschiedenis te staan:
[..]
Twee dagen en ze hebben al meer functies ontdekt dan jij! Jij wist niet eens dat er radar op zit!quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat past vast ook wel in die twee dagen opleiding...
Tsja zo'n ban doet ons veel minder pijn dan onze armere broeders. Dus als we zoiets willen zullen we moeten betalen, dan moet het ook via Brussel maar voor beide is naar ik aanneem weinig animoquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:04 schreef Tocadisco het volgende:
Ondertussen kunnen de Hongaren ook de drang niet weerstaan om consequent (in WWI en WWII ook al) aan de verkeerde kant van de geschiedenis te staan:
[..]
Tja. Kut voor je dat je zo weinig naastenliefde hebt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan doordat je je land niet in de economische en logistieke problemen wilt laten storten, alsjeblieft zeg. Deze vorm van zelfkastijding met het solidair bloeden voor onze gemoedstoestand rondom Oekraïne die we ons weer laten opleggen is nergens voor nodig.
Gvd... Helemaal gemist dat we een WLR geintegreerd hadden in de PzH...quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:08 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Twee dagen en ze hebben al meer functies ontdekt dan jij! Jij wist niet eens dat er radar op zit!
😇
Hitler was ook een beste vent die verkeerd begrepen is. Jullie zouden vast goede vrienden zijn geweest kan ik me zo voorstellen. Wat kunnen die paar joden of Oekraïners ons nou schelen! Mensen moeten wel begrijpen dat daardoor het gas extra duur is geworden ja!quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan doordat je je land niet in de economische en logistieke problemen wilt laten storten, alsjeblieft zeg. Deze vorm van zelfkastijding met het solidair bloeden voor onze gemoedstoestand rondom Oekraïne die we ons weer laten opleggen is nergens voor nodig.
Jij bent 100 jaar te laat geboren, in WO2 was je ongetwijfeld steenrijk geworden met je zwarte handeltjesquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
De Speld blijft leuk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het zou de AIVD sieren om ook eens geradicaliseerde anti-Rusland wappies onder het vergrootglas te leggen die dit soort taal uitslaan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hitler was ook een beste vent die verkeerd begrepen is. Jullie zouden vast goede vrienden zijn geweest kan ik me zo voorstellen. Wat kunnen die paar joden of Oekraïners ons nou schelen! Mensen moeten wel begrijpen dat daardoor het gas extra duur is geworden ja!
Het is vreselijk knul, al die mensen die walgen van verkrachting, kindermoord, genocide en misdaden tegen de menselijkheid en daarmee jouw fijne leventje ondermijnen! Ik voel je helemaal, zeker op deze vierde mei.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:16 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het zou de AIVD sieren om ook eens geradicaliseerde anti-Rusland wappies onder het vergrootglas te leggen die dit soort taal uitslaan.
Psst, je moet natuurlijk wel benoemen dat het om Russofobie gaat. Anders krijg je je geld niet overgemaakt vanuit Sint-Petersburg als je dat vergeet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:16 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het zou de AIVD sieren om ook eens geradicaliseerde anti-Rusland wappies onder het vergrootglas te leggen die dit soort taal uitslaan.
Een Anwar Sadatje?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Lijkt me prachtig om te zien, een parade die voor het oog van hun nationale televisie wat raketjes op bezoek krijgt.
Als er een derde wereldoorlog komt is maar één schuldige aan te wijzen; dat weerzinwekkende, gedegenereerde volk wat al meer dan een eeuw lang zijn buurlanden binnenvalt om de bevolking daarvan te beroven, verkrachten en uit te roeien en nu zijn zinnen gezet heeft op "van Lissabon tot Vladivostok".quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het mondkapje van de Oekraïnecrisis. Solidair bloeden door aanstaande winter geen verwarmd huis meer te hebben en brandstof op de bon te krijgen, met alle economische gevolgen van dien. Maar we kunnen ons wel even flink moreel verheven voelen, Rusland is de lachende derde met opschaling in het verkopen aan andere landen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tja. Kut voor je dat je zo weinig naastenliefde hebt.
Pas op onze verzamelaar geeft je aan bij de AIVD hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als er een derde wereldoorlog komt is maar één schuldige aan te wijzen; dat weerzinwekkende, gedegenereerde volk wat al meer dan een eeuw lang zijn buurlanden binnenvalt om de bevolking daarvan te beroven, verkrachten en uit te roeien en nu zijn zinnen gezet heeft op "van Lissabon tot Vladivostok".
@AIVDquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als er een derde wereldoorlog komt is maar één schuldige aan te wijzen; dat weerzinwekkende, gedegenereerde volk wat al meer dan een eeuw lang zijn buurlanden binnenvalt om de bevolking daarvan te beroven, verkrachten en uit te roeien en nu zijn zinnen gezet heeft op "van Lissabon tot Vladivostok".
En vanuit Hongaars perspectief zijn de Oekraïners juist weer de klootzakken die de rechten van de Hongaarse minderheid in Oekraïne schenden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hitler was ook een beste vent die verkeerd begrepen is. Jullie zouden vast goede vrienden zijn geweest kan ik me zo voorstellen. Wat kunnen die paar joden of Oekraïners ons nou schelen! Mensen moeten wel begrijpen dat daardoor het gas extra duur is geworden ja!
En op het moment van spreken heb je wel een smartphone met onderdelen uit China in je hand. Dubbele standaarden noemen we dat.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:19 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het is vreselijk knul, al die mensen die walgen van verkrachting, kindermoord, genocide en misdaden tegen de menselijkheid en daarmee jouw fijne leventje ondermijnen! Ik voel je helemaal, zeker op deze vierde mei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |