Dat is al over drie kwartierquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aangezien ze die pas rond 1400 gaat ophalen zal ze nog wel aan het werk zijn
Bijnaquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aangezien ze die pas rond 1400 gaat ophalen zal ze nog wel aan het werk zijn
Ja, mijn geval was natuurlijk ook niet echt humor.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ze reden mij nu de weg af omdat ze niet even 50 meter konden wachten. Vind k echt geen humor.
quote:
quote:
Nee is ook valsquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, mijn geval was natuurlijk ook niet echt humor.
mwah, Limburg heeft tenminste nog een beetje leuke natuur. Twente is alleen maar plat boerenlandquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]Limburg is echt een stuk erger dan Twente!
Die ratjes zullen geen geluidsoverlast veroorzakenquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Verheug me nu al op een extra ordinaire schreeuwlelijke aflevering van de Rijdende Rechter tussen twee tokkies om de hondjes en de ratjes.
Ik mis Dee van Wessumquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Verheug me nu al op een extra ordinaire schreeuwlelijke aflevering van de Rijdende Rechter tussen twee tokkies om de hondjes en de ratjes.
Misschien stank.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die ratjes zullen geen geluidsoverlast veroorzaken![]()
Maar gekef en geblaf is wel echt schijt irritant
Dan ben je nooit in Twente geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
mwah, Limburg heeft tenminste nog een beetje leuke natuur. Twente is alleen maar plat boerenland
quote:
TR gemacht!quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]ik had een abonnement op de apenheul hoor
afgevinktquote:
ik heb kaas in huisquote:
Mwah, fretten zijn ook niet groot, maar die kunnen wel flink meuren.quote:
Soul had ooit naaktratten,die waren best groot.quote:
raar om soul haar tetten zo te noemenquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul had ooit naaktratten,die waren best groot.
dud0r.quote:
Ja maar ruiken de buren toch nietquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine beestjes kunnen enorm stinken.
Mooi wel, die keuze voor "erger dan".quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]Limburg is echt een stuk erger dan Twente!
hahaatjesquote:
wel als je ze tegen de muur laat pissen of door de brievenbusquote:
Ja maar ruiken de buren toch nietquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine beestjes kunnen enorm stinken.
Ja hier in Bangkok heb k ook grote gezien. Liepen zelfs over je voeten. Totaal niet bangquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag een tijd geleden een dode rat op de weg liggen die niet veel kleiner was dan mijn kat.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi wel, die keuze voor "erger dan".![]()
"Het is niet veel, maar dat is erger!!1"
Oke oke. K denk dat ama dat allemaal niet doetquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel als je ze tegen de muur laat pissen of door de brievenbus
Kom er aanquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef CherryLips het volgende:
28 graden in de zon, volgens de thermometer buiten.
En de klaprozen komen al op.
Beeld nu van @Ama die door een brievenbus pist.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke oke. K denk dat ama dat allemaal niet doet
nou....................als @Ama boos is.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke oke. K denk dat ama dat allemaal niet doet
De temperatuur in de zon meten heeft helemaal geen zin. Als je een beetje een donkere thermometer hebt, is het zo 60 graden in de zon.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef CherryLips het volgende:
28 graden in de zon, volgens de thermometer buiten.
En de klaprozen komen al op.
ik heb hier beeld bijquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beeld nu van @:ama die door een brievenbus pist.
Dat misschien wel maar ze zal het niet de ratten laten doenquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beeld nu van @:ama die door een brievenbus pist.
is het daarom nu zo warm in India?quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:26 schreef Recce het volgende:
[..]
De temperatuur in de zon meten heeft helemaal geen zin. Als je een beetje een donkere thermometer hebt, is het zo 60 graden in de zon.
Dat lijkt me wel matig. Zitten ze dan niet een beetje aan je tenen te knabbelen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hier in Bangkok heb k ook grote gezien. Liepen zelfs over je voeten. Totaal niet bang
Heb je in ieder geval niet de drukte en chaos van de stadquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet of een dorp dat weg zou halen :p
Nee gelukkig niet gehad. Zij liepen daar en ik ook :p. Maar groot waren ze wel ja :pquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel matig. Zitten ze dan niet een beetje aan je tenen te knabbelen?
Hmm, dat zou kunnen. Eigenlijk is het daar gewoon 20 graden en is iedereen zich enorm aan het aanstellen omdat de thermometer 50 aangeeft.quote:
Jij gaat zo ook op blockquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:26 schreef Recce het volgende:
[..]
De temperatuur in de zon meten heeft helemaal geen zin. Als je een beetje een donkere thermometer hebt, is het zo 60 graden in de zon.
Oh, die hikte net even ja, als ze er automagisch bijkomen wil 'ie niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Waarom doet de blokkeerfunctie het niet.
even keertje refreshen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Waarom doet de blokkeerfunctie het niet.
Waarom dat?quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:34 schreef UitStraling het volgende:
Straks hebben we een getto en een villawijk in Foqueville, zoals het heurt.
Nog steeds keiver lopen naar mijn blije fanten en rare kwoks.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:37 schreef bitterbal het volgende:
Jouw huis lijkt als enige ghetto met dat prikkeldraad en zo er omheen
Ja moet je maar wachten totdat er iets anders vrij komtquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog steeds keiver lopen naar mijn blije fanten en rare kwoks.
Ga maar liften sloeberquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog steeds keiver lopen naar mijn blije fanten en rare kwoks.
Alsof je ook nu weet waar je staat in het leven over 30 jaar.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Pff, word helemaal gek van het steeds snel beslissingen moeten maken waar je dan de komende 20-30 jaar nog mee moet leven.
Van wie moet dat precies dan?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Pff, word helemaal gek van het steeds snel beslissingen moeten maken waar je dan de komende 20-30 jaar nog mee moet leven.
Ik moet de kerel van het dak ook nog even mailen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:03 schreef kwiwi het volgende:
De aannemer. "Wil je dit nog? Waar moeten we deze leiding naar verplaatsen?". En de mooiste: "Weet je dat zeker?quote:
en dat betekent....?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
Zie weer veel mensen met benen en enkels in het verband
Dat die onderuit zijn gegaan Op de scooterquote:
Of datquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ze te dicht bij een krokodil gekomen zijn
Technische dingen aan zijn expertise overlaten denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De aannemer. "Wil je dit nog? Waar moeten we deze leiding naar verplaatsen?". En de mooiste: "Weet je dat zeker?". Nou ja eerst wel maar nu niet meer
Oh het is weer zo lekker weer dat ook iedereen die NIET kan rijden er met de scooter op uit gaat?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:13 schreef bitterbal het volgende:
Zie weer veel mensen met benen en enkels in het verband
[..]
Dat die onderuit zijn gegaan Op de scooter
Ja, maar hij weet niet waar we stopcontacten en lampen e.d. willenquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Technische dingen aan zijn expertise overlaten denk ik
Ja dat moet je gewoon even aan tafel bespreken, en niet terwijl hij met de slijptol in zijn hand staat natuurlijk. Wat natuurlijk wel zo gaatquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De aannemer. "Wil je dit nog? Waar moeten we deze leiding naar verplaatsen?". En de mooiste: "Weet je dat zeker?". Nou ja eerst wel maar nu niet meer
Waarom? Of moet dat in Nederland ook? Gelukkig nog nooit gehad.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:15 schreef bitterbal het volgende:
Als je hier een wond hebt moet je elke dag naar het ziekenhuis om de wond schoon te laten maken en verband vernieuwen
Op dit eiland ben je vrij beperkt als je geen scooter hebt. Dus ook mensen die nog nooit op een scooter hebben gezeten huren er 1quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh het is weer zo lekker weer dat ook iedereen die NIET kan rijden er met de scooter op uit gaat?
Anders komen er allemaal gezellige beestjes in natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:15 schreef bitterbal het volgende:
Als je hier een wond hebt moet je elke dag naar het ziekenhuis om de wond schoon te laten maken en verband vernieuwen
Vanwege de vochtigheid is de kans op infecties zeer grootquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom? Of moet dat in Nederland ook? Gelukkig nog nooit gehad.
Nee. In Nederland word je een ziekenhuis uit getrapt als je er niks te zoeken hebtquote:
Ja precies. Vanochtend ze ik "nee electra is daar niet nodig", 2 minuten later was het wegquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat moet je gewoon even aan tafel bespreken, en niet terwijl hij met de slijptol in zijn hand staat natuurlijk. Wat natuurlijk wel zo gaat
Of aan hem vragen hij de meest logische plek vind.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar hij weet niet waar we stopcontacten en lampen e.d. willenMaar ik ook niet
Iewquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vanwege de vochtigheid is de kans op infecties zeer groot
Hier heb je gewoon thuiszorgquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom? Of moet dat in Nederland ook? Gelukkig nog nooit gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |