SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Krijgt 'ie een toeval?quote:
hij is gewoon heel zenuwachtigquote:
Heeft Hongarije z'n nope al ingetrokken dan?quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:31 schreef bitterbal het volgende:
Over 6 maanden olie boycot in Europa. Gaan we dat redden?
KOEkeloeren hahaatjesquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:32 schreef kwiwi het volgende:
Deze komt altijd even koekeloeren (haha) als je in de buurt komt![]()
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op woensdag 4 mei 2022 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft Hongarije z'n nope al ingetrokken dan?
ik snapte wat je bedoeldequote:
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mental image van Gru in Mandalorian.
Zou kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo lekker liefquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:32 schreef kwiwi het volgende:
Deze komt altijd even koekeloeren (haha) als je in de buurt komt![]()
[ afbeelding ]
klote hongarije. Alleen maar last van. Lekker EU subsidies slurpen en ondertussen de boel frustreren en saboteren. Opbokken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft Hongarije z'n nope al ingetrokken dan?
Als we onze levenswijze aanpassen, geen tandpasta, geen medicijnen en geen mobieltjes meer, nou ja die laatste zou je nog van hout kunnen maken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:31 schreef bitterbal het volgende:
Over 6 maanden olie boycot in Europa. Gaan we dat redden?
Ja wordt met elke aflevering leuker.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren begonnen met Wandavision en al halverwege. Was even bang na de eerste twee afleveringen maar er komt vaart in.
Wat is dat voor iets?quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja wordt met elke aflevering leuker.
ik was er met 2/3 dagen doorheen
marvel seriequote:
Inderdaad. De Kardashians daarentegen.. dat is voor den erudiete mensch.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook alleen leuk als je tussen de 7 en 15 bent.
Eeuwige jeugdquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook alleen leuk als je tussen de 7 en 15 bent.
Helaas denkt m'n lichaam daar anders overquote:
Ik heb jaren geleden aan boord veel te veel lol beleefd met een op afstandsbestuurbare minion (waar we een cameraatje op geplakt hadden)quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit verstopt in de garage met m'n ipad. Wil niet dat al die werklui denken dat ik lekker zit te chillen terwijl zij hard werken. Is ook zo lullig
daar betaal je ze toch voorquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit verstopt in de garage met m'n ipad. Wil niet dat al die werklui denken dat ik lekker zit te chillen terwijl zij hard werken. Is ook zo lullig
maakt dat nou uit.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Maar er komt geluid uit want ik zit te netflixen. Al opgeschreven dat ik volgende keer oordopjes en een schrijfblok meeneemquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Oh dat geeft toch niet? Doe je net alsof je voor je werk op je iPad bezig bent...
Ja weet ik maar komt dan over alsof ik alleen maar hier rondhang om ze te controlleren. Wat wel zo is, maar tochquote:
nieuw woord voor 2022quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja weet ik maar komt dan over alsof ik alleen maar hier rondhang om ze te controlleren. Wat wel zo is, maar toch
Morgen maar even langs de AA.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nieuw woord voor 2022
aannemersschaamte
Mijn zusje heeft iets van vijftig man personeel in dienst in en om haar huizen en privé bezittingen, zou een beetje heel erg raar en wereldvreemd zijn als ze in de garage weg zou kruipen om tv te kijken juist.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja weet ik maar komt dan over alsof ik alleen maar hier rondhang om ze te controlleren. Wat wel zo is, maar toch
quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft iets van vijftig man personeel in dienst in en om haar huizen en privé bezittingen, zou een beetje heel erg raar en wereldvreemd zijn als ze in de garage weg zou kruipen om tv te kijken juist.
jajajajajajajajajajajajaquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat de tuinmannen alleen al te tellen.
quote:
Nee hij deed het echt heel overduidelijkquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zat er een spinneneitje in zijn oog?
beter insmeren danquote:
waar word je dan rood vanquote:
Was het een aantrekkelijk persoon?quote:
10/10?quote:
Opzich niet slechtquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was het een aantrekkelijk persoon?
Nee joh, straks als je terugkomt dan is het datingseizoen weer geopend, ben je mooi verkleurd, helemaal fris en fruitig in je hoofd en dan haak je bijna alle mannen met je beige pink je bedstede inquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, straks als je terugkomt dan is het datingseizoen weer geopend, ben je mooi verkleurd, helemaal fris en fruitig in je hoofd en dan haak je bijna alle mannen met je beige pink je bedstede in
Thailand - Nederland is wel erg ver weg voor een relatiequote:
Gewoon naar Thailand verhuizen dan tochquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thailand - Nederland is wel erg ver weg voor een relatie
Microsoft Teamsseks.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hele goede optie inderdaadquote:
quote:
quote:
Meestal wordt er dan geīmporteerd.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het in Rotterdam -15, trek je badjas eens langzaam uit schat?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]"Wacht hoor je me?". "Ja maar de camera doet het niet". "Ok log even opnieuw in dan".
#moodkiller.
Dat staat zo sneu met winkelen zo'n beige pubermeisje achter je aan huppelen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal wordt er dan geīmporteerd.
Een van mijn overburen heeft er zo eentje. Maar dat was natuurlijk echte liefde.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat staat zo sneu met winkelen zo'n beige pubermeisje achter je aan huppelen.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn overburen heeft er zo eentje. Maar dat was natuurlijk echte liefde.
Opvallend veel oudere Eindhovenaren die met een Thais huppelkutje eindigen, ik heb wel eens op een kringverjaardag gezeten waar ik de enige was die normaal met mijn vriendin kon praten, afwassen en drank halen kunnen ze wel die beige dondersquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn overburen heeft er zo eentje. Maar dat was natuurlijk echte liefde.
Weet niet of ik BB een importtype vindquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal wordt er dan geīmporteerd.
Gedragen ondergoed?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb als puber wel eens een Spaans vriendinnetje gehad, liefdesbrieven schrijven met blauwe ballen en geursamples heen en weer sturen tussen 's-Hertogenbosch en Zaragoza
neequote:Op woensdag 4 mei 2022 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet niet of ik BB een importtype vind
Die exporteert zichzelf liever naar Thailandquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet niet of ik BB een importtype vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |