quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit verstopt in de garage met m'n ipad. Wil niet dat al die werklui denken dat ik lekker zit te chillen terwijl zij hard werken. Is ook zo lullig
daar betaal je ze toch voorquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit verstopt in de garage met m'n ipad. Wil niet dat al die werklui denken dat ik lekker zit te chillen terwijl zij hard werken. Is ook zo lullig
maakt dat nou uit.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Maar er komt geluid uit want ik zit te netflixen. Al opgeschreven dat ik volgende keer oordopjes en een schrijfblok meeneemquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Oh dat geeft toch niet? Doe je net alsof je voor je werk op je iPad bezig bent...
Ja weet ik maar komt dan over alsof ik alleen maar hier rondhang om ze te controlleren. Wat wel zo is, maar tochquote:
nieuw woord voor 2022quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja weet ik maar komt dan over alsof ik alleen maar hier rondhang om ze te controlleren. Wat wel zo is, maar toch
Morgen maar even langs de AA.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nieuw woord voor 2022
aannemersschaamte
Mijn zusje heeft iets van vijftig man personeel in dienst in en om haar huizen en privé bezittingen, zou een beetje heel erg raar en wereldvreemd zijn als ze in de garage weg zou kruipen om tv te kijken juist.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja weet ik maar komt dan over alsof ik alleen maar hier rondhang om ze te controlleren. Wat wel zo is, maar toch
quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft iets van vijftig man personeel in dienst in en om haar huizen en privé bezittingen, zou een beetje heel erg raar en wereldvreemd zijn als ze in de garage weg zou kruipen om tv te kijken juist.
jajajajajajajajajajajajaquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat de tuinmannen alleen al te tellen.
quote:
Nee hij deed het echt heel overduidelijkquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zat er een spinneneitje in zijn oog?
beter insmeren danquote:
waar word je dan rood vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |