Nee hij deed het echt heel overduidelijkquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zat er een spinneneitje in zijn oog?
beter insmeren danquote:
waar word je dan rood vanquote:
Was het een aantrekkelijk persoon?quote:
10/10?quote:
Opzich niet slechtquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was het een aantrekkelijk persoon?
Nee joh, straks als je terugkomt dan is het datingseizoen weer geopend, ben je mooi verkleurd, helemaal fris en fruitig in je hoofd en dan haak je bijna alle mannen met je beige pink je bedstede inquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, straks als je terugkomt dan is het datingseizoen weer geopend, ben je mooi verkleurd, helemaal fris en fruitig in je hoofd en dan haak je bijna alle mannen met je beige pink je bedstede in
Thailand - Nederland is wel erg ver weg voor een relatiequote:
Gewoon naar Thailand verhuizen dan tochquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thailand - Nederland is wel erg ver weg voor een relatie
Microsoft Teamsseks.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hele goede optie inderdaadquote:
quote:
quote:
Meestal wordt er dan geïmporteerd.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het in Rotterdam -15, trek je badjas eens langzaam uit schat?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]"Wacht hoor je me?". "Ja maar de camera doet het niet". "Ok log even opnieuw in dan".
#moodkiller.
Dat staat zo sneu met winkelen zo'n beige pubermeisje achter je aan huppelen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal wordt er dan geïmporteerd.
Een van mijn overburen heeft er zo eentje. Maar dat was natuurlijk echte liefde.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat staat zo sneu met winkelen zo'n beige pubermeisje achter je aan huppelen.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn overburen heeft er zo eentje. Maar dat was natuurlijk echte liefde.
Opvallend veel oudere Eindhovenaren die met een Thais huppelkutje eindigen, ik heb wel eens op een kringverjaardag gezeten waar ik de enige was die normaal met mijn vriendin kon praten, afwassen en drank halen kunnen ze wel die beige dondersquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn overburen heeft er zo eentje. Maar dat was natuurlijk echte liefde.
Weet niet of ik BB een importtype vindquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal wordt er dan geïmporteerd.
Gedragen ondergoed?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb als puber wel eens een Spaans vriendinnetje gehad, liefdesbrieven schrijven met blauwe ballen en geursamples heen en weer sturen tussen 's-Hertogenbosch en Zaragoza
neequote:Op woensdag 4 mei 2022 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet niet of ik BB een importtype vind
Die exporteert zichzelf liever naar Thailandquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet niet of ik BB een importtype vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |