Had je op tompoucen gegoogled vanwege koningsdag? Of die dingen zelfs besteld?quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie de hele tijd reclame van een tompouce.
Ga weg Hem a.
hue hue ?quote:
Ik heb het over oranje tompoucen gehad hierquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had je op tompoucen gegoogled vanwege koningsdag? Of die dingen zelfs besteld?
Iets over hi-fi, het laatste maal van Saddam Hoessein, een sushibar en genetische afwijkingen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker alleen van uiterst eloquente modehuizen en shit.
Ja wie niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het over oranje tompoucen gehad hier
Sushibar?quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets over hi-fi, het laatste maal van Saddam Hoessein, een sushibar en genetische afwijkingen.
Ah ook allemaal Franklin Mint kutzooi dus.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets over hi-fi, het laatste maal van Saddam Hoessein, een sushibar en genetische afwijkingen.
Mijn neefje heeft op vrijdagen altijd de chef-kok van Oi Oi over de vloer in zijn kroeg en dan vreet iedereen sushi.quote:
Check*quote:
Trek in sushi maar gisteren al geweestquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft op vrijdagen altijd de chef-kok van Oi Oi over de vloer in zijn kroeg en dan vreet iedereen sushi.
Welke kroeg is dit? Asking for a bitterbal.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft op vrijdagen altijd de chef-kok van Oi Oi over de vloer in zijn kroeg en dan vreet iedereen sushi.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke kroeg is dit? Asking for a bitterbal.
Ja, ik ook, meer als reactie op de "adblock = instaban" hiero.quote:
waarom niet? wordt lekker weer vandaagquote:
ik ga de deur niet uit vanavond.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Gaan jullie nog ergens de dodenherdenking bijwonen of gewoon thuis op de bank?
Thuis op de bank voor mijn nieuwe tv.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Gaan jullie nog ergens de dodenherdenking bijwonen of gewoon thuis op de bank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |