Ik wil nu al een bijl in haar schedel planten.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:53 schreef Inbox het volgende:
[..]
[..]
Ik denk eerder dat hij degene is die vermoord wordt door zn buurvrouw.
je zou getrouwd zijn met zo een Pit Bull wijf , ik denk dat heel de buurt bang van haar is en ze weet het zelf nietquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:52 schreef NoCigar het volgende:
Drie seconden gekeken, nu al team buurman. Ik zou hem zelfs van moord vrijspreken.
Beter wel.. als je je penis in haar wil planten is daar het risico van zwangerschap en nog een verwaand kind extra op de aardkloot dat van mama leert dat alles om haar draait.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik wil nu al een bijl in haar schedel planten.
Ik zie het gesprek bij de koffieautomaat al voor me met zijn collega'squote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:53 schreef Inbox het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat die collega's de bus wel herkennen en daarmee hem. Zal wel leuke gesprekken opleveren bij de koffiepauze
Echt, dit was zeiken om het zeiken. Het zou de man moeten zijn die het woord voert als eiser. Hij is de eventuele benadeelde, niet de vrouw.
'Hey collega, als er nou een kras op je bussie zit, heb je dan een week geen seks?"quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:10 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik zie het gesprek bij de koffieautomaat al voor me met zijn collega's
je zou een kind met dat pitbull wijf hebbenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:00 schreef Inbox het volgende:
[..]
Beter wel.. als je je penis in haar wil planten is daar het risico van zwangerschap en nog een verwaand kind extra op de aardkloot dat van mama leert dat alles om haar draait.
Ze wist waarschijnlijk dat ze geen poot om op te staan had, omdat je nergens op de camerabeelden kon zien dat de buurman (of zijn dochter) de auto bekrast hadden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:28 schreef TjjWester het volgende:
Vreemd dat ze geen schadevergoeding hebben geeist, als je dan toch zo overtuigd bent dat de buurman dat heeft gedaan.......
Mr. Reid bedoel je?quote:
Grote eigengeiler is dat. Met nul uitstraling.quote:
Het bordje bij de voordeur zei 010?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:55 schreef Blues het volgende:
Ze woont in Baore maar komp uit Utreg? #lenie uit de takkestraat![]()
Hip, hup, hap, peace en broederschap!
Wip, wap, waar, we houe van mekaar!
Mense uit alle lande,
klap es in je hande,
geef mekaar een hand.
Maak geen trammelant!
Zij komt niet uit Utreg, dat hoort een dove nog.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:55 schreef Blues het volgende:
Ze woont in Baore maar komp uit Utreg? #lenie uit de takkestraat![]()
Hip, hup, hap, peace en broederschap!
Wip, wap, waar, we houe van mekaar!
Mense uit alle lande,
klap es in je hande,
geef mekaar een hand.
Maak geen trammelant!
En dat smerige havenarbeidersbordje in de achtertuin niet te vergeten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Het bordje bij de voordeur zei 010?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |