Niet als het haar zelf betreft natuurlijkquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:33 schreef StephanL het volgende:
Zet je bedrijfsbus maar ergens anders. Paar meter extra was toch geen probleem volgens mevrouw
Dat is wel de rode draad idd.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Niet als het haar zelf betreft natuurlijk
Idd. Haar man heeft al eieren voor zijn geld gekozenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Niet als het haar zelf betreft natuurlijk
Jep is het beste.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:38 schreef StephanL het volgende:
Hij reageert wel lekker droog op haar, heerlijk
Ja, maar niet als het om haar gaat. Het moet wel de ander zijn die verder moet lopen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:33 schreef StephanL het volgende:
Zet je bedrijfsbus maar ergens anders. Paar meter extra was toch geen probleem volgens mevrouw
Wat gewoon een bedrijfsbus van Bonarius is. Ergo, niet eens dr eigen busquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:43 schreef StephanL het volgende:
Niet in en uit met je eigen fiets door de voortuin vanwege een bus van een ander. Gestoord
Ja precies. Lekker boeie een krasje.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:44 schreef Inbox het volgende:
[..]
Wat gewoon een bedrijfsbus van Bonarius is. Ergo, niet eens dr eigen bus
En dan ook nog eens de vrouw van, die er problemen van maaktquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja precies. Lekker boeie een krasje.
Valt mij wel vaker op bij een dominante echtgenoot, dat de ander verstek laat gaan. Hij is kostganger, wilt vast niet morgen op werk willen komen en voor schut komen te staan bij zijn collega’squote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:48 schreef Inbox het volgende:
[..]
En dan ook nog eens de vrouw van, die er problemen van maaktDan ben je toch wel heel simpel hoor.
De 'eigenaar' van die bus, haar man, die heb ik in de hele uitzending niet gezien. Zal zich wel doodschamen voor zn wijf
Nou, ik denk dat die collega's de bus wel herkennen en daarmee hem. Zal wel leuke gesprekken opleveren bij de koffiepauzequote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Valt mij wel vaker op bij een dominante echtgenoot, dat de ander verstek laat gaan. Hij is kostganger, wilt vast niet morgen op werk willen komen en voor schut komen te staan bij zijn collega’s
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:52 schreef NoCigar het volgende:
Drie seconden gekeken, nu al team buurman. Ik zou hem zelfs van moord vrijspreken.
Ik denk eerder dat hij degene is die vermoord wordt door zn buurvrouw.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:52 schreef NoCigar het volgende:
Drie seconden gekeken, nu al team buurman. Ik zou hem zelfs van moord vrijspreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |