Nicequote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoi Faxie! Ik heb 'n orchidee gelego'ed
Het is de enige kamer in huis waar de katten niet komen hahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ziet er knus uit ja![]()
Laten de katten het een beetje met rust?
Dat is wellicht verstandigquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het is de enige kamer in huis waar de katten niet komen hahaha
MeMo wordt een MaMa?quote:
Thanks en vooralsnog word ik geen mama nog neequote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
MeMo wordt een MaMa?
Oh wacht, daar hoef je niet voor te trouwen
Feli
1870 belde, of je je impertinente vraag wilde teruggeven.quote:
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
1870 belde, of je je impertinente vraag wilde teruggeven.
Dat is je mening, geen feit.quote:
De mijne is onderweg, samen met de vetplantenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoi Faxie! Ik heb 'n orchidee gelego'ed
Nah, as we speak! Ze brengen beide pakketten net binnenquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Morgen de orchidee nog even van het pakketpunt halen.
Ik kan de mijne eigenlijk al even ophalen, maar geen mogelijkheid voor gehad nog.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, as we speak! Ze brengen beide pakketten net binnenDat was rap
Ik had maandagmiddag besteld, maandagavond een bevestiging, vanochtend een "we zijn hem aan t verwerken" en net ging de bel al. Vind ik behoorlijk rapquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan de mijne eigenlijk al even ophalen, maar geen mogelijkheid voor gehad nog.
Ja, ik was ook verrast, ik had 'm in de preorder gezet (want cadeautje voor m'n moeder) en daar hadden ze het over 1 mei. Uiteindelijk dus afgelopen zaterdag al afgeleverd.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had maandagmiddag besteld, maandagavond een bevestiging, vanochtend een "we zijn hem aan t verwerken" en net ging de bel al. Vind ik behoorlijk rap
Ja je kon alleen de orchidee pre-orderen en de vetplantjes niet. Ik wilde ze allebei en had geen zin om 2x verzendkosten te betalen (want los zijn ze < 25,-). Dus gewacht tot ook de ander beschikbaar was en meteen besteld.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik was ook verrast, ik had 'm in de preorder gezet (want cadeautje voor m'n moeder) en daar hadden ze het over 1 mei. Uiteindelijk dus afgelopen zaterdag al afgeleverd.
Half 9 binnen. Van 9 tot 10 koffie drinken. Van 12 tot 1 lunchen. Net half uur overleg gehad. Wordt wel weer tijd voor uurtje koffie drinken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan me vandaag niet tot werken zetten.
Had ik maar iets dat af moest komen vandaag. Dan zou het wel lukken, maar ik moet echt zoeken naar iets om te doen, dus dat helpt niet echt motiverend.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Half 9 binnen. Van 9 tot 10 koffie drinken. Van 12 tot 1 lunchen. Net half uur overleg gehad. Wordt wel weer tijd voor uurtje koffie drinken.
Gelukkig moet ik nog een paar dingen echt afmaken vandaag aangezien ik na vandaag vakantie heb
De vetplanten krijg ik volgende week vrijdag als huwelijkscadeauquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne is onderweg, samen met de vetplanten
Ik heb er al 3 afquote:Op woensdag 4 mei 2022 15:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
De vetplanten krijg ik volgende week vrijdag als huwelijkscadeau![]()
Neuh, valt op zich mee, maar ik had dus verzenden op 1 mei verwacht.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:08 schreef Tegan het volgende:
1 mei en afgelopen zaterdag is niet echt veel eerder toch?
Vermoeiendquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:04 schreef Senn88 het volgende:
5 uur ging mijn wekker, 7 uur was ik op kantoor. En om half 5 kon ik eindelijk naar huis.
Wat zijn dat nou weer voor tijden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:04 schreef Senn88 het volgende:
5 uur ging mijn wekker, 7 uur was ik op kantoor. En om half 5 kon ik eindelijk naar huis.
Whaha ja ik had een masterclass vanmiddag en die liep uitquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor tijden.
Vast geen masterclass timemanagement dan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Whaha ja ik had een masterclass vanmiddag en die liep uit
Nop. Maar ik compenseer vrijdag welquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vast geen masterclass timemanagement dan.
De orchidee stond bij mij ook binnen twee uur na levering al, gezellig op de vensterbank naast de paradijsvogelplant, het boeket en de bonsaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Modus op 04-05-2022 20:41:52 ]
Ik merk er weinig van hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:28 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen
Rustig dagje op werk, grootste deel van de mensen is vrij
Duitsland is prima.quote:
Leuk. Komen die pics nog?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Duitsland is prima.
Al was het natuurlijk nog veel mooier als jij er was..
Ik heb eigenlijk nog maar weinig pics gemaakt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leuk. Komen die pics nog?
Ik heb ook wel behoefte aan iemand die de stress van me afschudt.
Ben je zo dichtbij dan?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog maar weinig pics gemaakt.
Wel een selfie met een andere vrouw
en geef je adres en over 5 uur zit je te schudden.
5 uur vind ik niet echt dichtbijquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ben je zo dichtbij dan?
Ik bedoel de beloofde hotelpics.
Pic-teasequote:Op donderdag 5 mei 2022 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
5 uur vind ik niet echt dichtbij
mwa, de hotelkamer valt wat tegen. niks mis mee, maar prijs/kwaliteit verhouding ligt niet helemaal goed denk ik ik.
Met zn 2en was wel beter geweest.
De ironiequote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leuk. Komen die pics nog?
Ik heb ook wel behoefte aan iemand die de stress van me afschudt.
quote:
maar toch mag je ze aanleverenquote:
Een contact danquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut?![]()
Zou fijn zijn als ze mij daar ook even van op de hoogte gebracht hadden dan...
ik heb jou niks beloofdquote:
Oh jammer. Zo aandachtig had ik niet gelezenquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zelfs dat niet![]()
Of bedoel je die ene van die datingapp?Da's allang klaar, was niks.
Die reageerde sowieso al pas erg laat, en dat gesprek was niet zo boeiend verder dus heb het er maar bij gelaten.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh jammer. Zo aandachtig had ik niet gelezen.
Hihiquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die reageerde sowieso al pas erg laat, en dat gesprek was niet zo boeiend verder dus heb het er maar bij gelaten.
Misschien heb je het nog niet door, maar mijn posts zijn 'soms' wat overdreven
Ik ben wel altijd bloedserieusquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die reageerde sowieso al pas erg laat, en dat gesprek was niet zo boeiend verder dus heb het er maar bij gelaten.
Misschien heb je het nog niet door, maar mijn posts zijn 'soms' wat overdreven
Punt is, ik ben beschikbaarquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd bloedserieus.
Maar zo goed had ik echt niet gelezen hoor, was gewoon een leuk bruggetje.
Zat je nou op Tinder?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:57 schreef Tegan het volgende:
Ik zou dan echt slecht scoren op een datingapp want ik vergeet constant te reageren bij vrienden totdat het awkward is.
zonder foto's wordt het sowieso al lastiger scoren bij die vleeskeuringen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:57 schreef Tegan het volgende:
Ik zou dan echt slecht scoren op een datingapp want ik vergeet constant te reageren bij vrienden totdat het awkward is.
Wacht, jij zit op Tinder?!quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder foto's wordt het sowieso al lastiger scoren bij die vleeskeuringen.
In mijn geval met foto's ook trouwens.
Lees die post nog eens?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zat je nou op Tinder?Wil weten hoe groot ik m'n straal in moet stellen
Zo lang jij niet aan een relatie wil beginnenquote:
Je hebt groot gelijk, geniet.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo lang jij niet aan een relatie wil beginnen
Ik doel op dat je toch op me afknapt als ik te laat reageerquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt van niet, maar je zei laatst iets van dat je er wel op zat of het van plan was oid
Ow op die manierquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doel op dat je toch op me afknapt als ik te laat reageer.
Plus ik ben niet je type denk ik.
Smooth...quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow op die manier![]()
Niet nee? Wat voor een type ben je dan?Mag in DM
wat is jouw type dan?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doel op dat je toch op me afknapt als ik te laat reageer.
Plus ik ben niet je type denk ik.
Ja een goede hoek is erg belangrijkquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:18 schreef Sfancta het volgende:
[..]
De hele hoek van die foto deed mijn maagzuur borrelen
Maar waarom tag je mij hier? Ben al jaren ongelukkig getrouwd, maar wat moet ik erover typen?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja een goede hoek is erg belangrijk
Je taak is wel volbrachtquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:20 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Maar waarom tag je mij hier? Ben al jaren ongelukkig getrouwd, maar wat moet ik erover typen?
Het klinkt ook vooral alsof je het veel te druk hebtquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:49 schreef Tegan het volgende:
Alles netjes in 1 fte proppen is niet mijn sterkste kant.
Vooral gewoon veel te verstrooid qua karakter. Eeuwige worstelingquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het klinkt ook vooral alsof je het veel te druk hebt
Wij mogen nog vooral rustig aan doen, nu tijdens de opleidingsperiode. Geen vast aantal dossiers wat we per dag moeten afronden ofzo.
Daar kan ik niet over oordelen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vooral gewoon veel te verstrooid qua karakter. Eeuwige worsteling.
Maar je zal boven komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vooral gewoon veel te verstrooid qua karakter. Eeuwige worsteling.
Typische vrijdag post dit.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:49 schreef Tegan het volgende:
Alles netjes in 1 fte proppen is niet mijn sterkste kant.
Nee hoor. 1 FTE Tegan is prima om alles in te proppen.quote:
Ik twijfel of hier een huehue past of niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. 1 FTE Tegan is prima om alles in te proppen.
beetje proppen en het lukt vast wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik twijfel of hier een huehue past of niet.
Huehuequote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik twijfel of hier een huehue past of niet.
Een Full Tegan Equivalent?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Linkje naar de webshop waar je die kunt bestellen ajb.quote:
Lekker weer buiten, fijn wandelenquote:
Uit eigen fles zeker?quote:
So much room for activities?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo veel inkoppertjes die hier klaar liggen he..quote:
toch heb ik bijzonder weinig gedaan vandaagquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:26 schreef Tegan het volgende:
Iedereen heeft zeker een leven buiten kantoortijden?
Ben je alweer terug van je vakantie?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch heb ik bijzonder weinig gedaan vandaag
ja, gisteren, was maar 2 dagen, had dit eigenlijk wat beter moeten plannenquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, gisteren, was maar 2 dagen, had dit eigenlijk wat beter moeten plannen
Dan had ik komende week ook nog vrij gepakt en was ik nu nog in Duitsland.quote:
Dan had je toch ook die plannen dit weekend kunnen uitvoeren?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan had ik komende week ook nog vrij gepakt en was ik nu nog in Duitsland.
Maar ja, dat was niet meer echt te regelen op zo korte termijn
Nee, want maandag weer werkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan had je toch ook die plannen dit weekend kunnen uitvoeren?
Niet iedereen kan 3 dagen in eentje proppenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan had je toch ook die plannen dit weekend kunnen uitvoeren?
Ik las eerder dat er 3 in Tegan gepropt kunnen wordenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet iedereen kan 3 dagen in eentje proppen
Ik weiger nog langer vulgair te zijn hierquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:21 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik las eerder dat er 3 in Tegan gepropt kunnen worden
Och lieve Debquote:Op zondag 8 mei 2022 09:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik post hier niet zoveel meer de laatste tijd, maar heb helaas een update mbt de zwangerschap die niet positief is. Voor wie het hele verhaal wil lezen: Debsterr in OUD / Zwanger... en dan gaat het mis #30
Ach Deb, wat ontzettend naarquote:Op zondag 8 mei 2022 09:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik post hier niet zoveel meer de laatste tijd, maar heb helaas een update mbt de zwangerschap die niet positief is. Voor wie het hele verhaal wil lezen: Debsterr in OUD / Zwanger... en dan gaat het mis #30
quote:Op zondag 8 mei 2022 09:13 schreef Debsterr het volgende:
Godver Deb!!!! Dit is echt kut.quote:Op zondag 8 mei 2022 09:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb de vetplanten gister afgemaakt (idd naast t boeket, de bonsai en de paradijs).quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
De orchidee stond bij mij ook binnen twee uur na levering al, gezellig op de vensterbank naast de paradijsvogelplant, het boeket en de bonsai
Ah neequote:Op zondag 8 mei 2022 09:13 schreef Debsterr het volgende:
Ah fuck nee.quote:Op zondag 8 mei 2022 09:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik ken 't, de vetplanten krijg ik bijnaquote:Op maandag 9 mei 2022 09:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de vetplanten gister afgemaakt (idd naast t boeket, de bonsai en de paradijs).
De orchidee is de pot nu van af, de plant moet nog (ik was op vakantie).
Ik kan dat ook nioet rustog doen, moet geljk AF!
heb je een foto van de bonsai.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ken 't, de vetplanten krijg ik bijna
@:Debsterr hoe is het lichamelijk nu met je?Want koorts en infecties klonken ook niet goed
Ah neequote:Op zondag 8 mei 2022 09:13 schreef Debsterr het volgende:
Gaat heel hard de goede kant op gelukkig. Koortsvrij nu, nog wat antibiotica slikken maar geen paracetamol meer nodig. Ook het bloedverlies lijkt al af te gaan nemen dus dat deel pakt mijn lijf nu goed op.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ken 't, de vetplanten krijg ik bijna
@:Debsterr hoe is het lichamelijk nu met je?Want koorts en infecties klonken ook niet goed
quote:Op maandag 9 mei 2022 15:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gaat heel hard de goede kant op gelukkig. Koortsvrij nu, nog wat antibiotica slikken maar geen paracetamol meer nodig. Ook het bloedverlies lijkt al af te gaan nemen dus dat deel pakt mijn lijf nu goed op.
gelukkig dat je lichamelijk snel opknapt nu.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gaat heel hard de goede kant op gelukkig. Koortsvrij nu, nog wat antibiotica slikken maar geen paracetamol meer nodig. Ook het bloedverlies lijkt al af te gaan nemen dus dat deel pakt mijn lijf nu goed op.
wat is er vanavond?quote:
jeetje, moet het ook nog interessant zijnquote:
Ja de lat ligt wel hoog.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, moet het ook nog interessant zijn
nou, ik zal het proberen:quote:
Goed nieuws, succes!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ik zal het proberen:
Ik heb morgen een sollicitatie gesprek.
en ik werd zojuist gebeld door het 2e bedrijf dat ik aangeschreven had of ik daar maandag ook op gesprek wil komen
Wow wat is de reden om een andere baan te zoeken? Wel lekker hoor 2 gesprekken! Veel succes met je gesprekkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ik werd zojuist gebeld door het 2e bedrijf dat ik aangeschreven had of ik daar maandag ook op gesprek wil komen
2 redenen eigenlijk:quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wow wat is de reden om een andere baan te zoeken? Wel lekker hoor 2 gesprekken! Veel succes met je gesprekken
Oke, hopelijk ga je vinden wat je zoekt! Maar die 2 gesprekken zijn al veelbelovend.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 redenen eigenlijk:
organisatorisch klopt e.e.a. niet bij het huidige bedrijf en ik heb er weinig vertrouwen in dat dat gaat veranderen en 2e reden is omdat ik waarschijnlijk veel meer kan verdienen dan ik nu doe
kan ik tijdens de gesprekken vragen hoe ze staan t.o.v fokken tijdens werktijd?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oke, hopelijk ga je vinden wat je zoekt! Maar die 2 gesprekken zijn al veelbelovend.
Succes!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, heb in mijn werkcarriere nog nooit langer dan 10 dagen aan 1 opgenomen dus het is wel ff wennenquote:
Wanneer is de grote dag?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja, heb in mijn werkcarriere nog nooit langer dan 10 dagen aan 1 opgenomen dus het is wel ff wennenwel erg fijn. Had al m'n uren van vorig jaar nog staan dus ik dacht waarom ook niet.
Zo rol ikquote:
Lekker! Goed van genieten danquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja, heb in mijn werkcarriere nog nooit langer dan 10 dagen aan 1 opgenomen dus het is wel ff wennenwel erg fijn. Had al m'n uren van vorig jaar nog staan dus ik dacht waarom ook niet.
Je mag hem ondertussen wel je verloofde noemen denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Komende vrijdag is het zo ver
Dan twee weken nog geen plannen en laatste week weer 'n boot gehuurd in Friesland net zoals vorig jaar. Mijn vriend is verder ook niet zo van het reizen
Wie weet zitten ze zelf ook wel op fokquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik tijdens de gesprekken vragen hoe ze staan t.o.v fokken tijdens werktijd?
Dat vind ik maar 'n stomme benamingquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag hem ondertussen wel je verloofde noemen denk ik
Baas boven baasquote:
Is dat bedrijf wel in Brabant?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En kijken of de vergaderruimte volledig te verduisteren is.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee.quote:
Ah Ja, had jou niet als die-hard ESF fan ingeschatquote:
ik kan best dagelijks even naar limburg rijden om te werkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt het wel een stuk waarschijnlijker.
Ben ik ook niet. Maar wel warme herinneringen aan vorig jaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ah Ja, had jou niet als die-hard ESF fan ingeschat
Dan moet ik jou door de reistijd wel extra lang missenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan best dagelijks even naar limburg rijden om te werken
Wat was er zo warm aan vorig jaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ben ik ook niet. Maar wel warme herinneringen aan vorig jaar.
Jij moet toch nu ook weer naar kantoor toe?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan moet ik jou door de reistijd wel extra lang missen.
Gefeliciteerd! 😊quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt het wel een stuk waarschijnlijker.
Het voorjaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat was er zo warm aan vorig jaar?
Behalve Barbara Pravi..
Denk het wel! Neventaken en vrijwilligerswerk?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laminaat leggen is toch een eitje.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:42 schreef DrMarten het volgende:
Schilderwerk klaar. Nu geestelijk voorbereiden op laminaat leggen
Ik hoop het. Hopen dat het een beetje makkelijk te leggen is. Ik vind het een kutklus, continu op de knieën (huehue).quote:
Alleen op het eind afwerken met plinten e.d is niet leukquote:
Dat doe je traditioneel gezien pas voor de verkoop.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen op het eind afwerken met plinten e.d is niet leuk
ben jij al een klus pro?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat doe je traditioneel gezien pas voor de verkoop.
Wat mij er aan helpt herinneren dat ik even moet gaan rondvragen of iemand een plintenknipper te leen heeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke niet inspannende puzzeltje op het eindequote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, dan zijn wij dus nog helemaal niet laatquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat doe je traditioneel gezien pas voor de verkoop.
mooi, dan is die taakverdeling al gedaanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke niet inspannende puzzeltje op het einde.
Ik help ook wel met aftekenen en planken aangeven bij de vloer zelf leggen hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi, dan is die taakverdeling al gedaan
daar heb ik wel al veel echtelijke ruzies bij zien ontstaanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik help ook wel met aftekenen en planken aangeven bij de vloer zelf leggen hoor.
Gewoon tussendoor goedmaakseks.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik wel al veel echtelijke ruzies bij zien ontstaan
Daarom gewoon alleen doen. Alsnog veel vloeken en tieren, maar geen ruziequote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik wel al veel echtelijke ruzies bij zien ontstaan
Zo iets zou mij nooit gebeurenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarom gewoon alleen doen. Alsnog veel vloeken en tieren, maar geen ruzie
Plank aftekenen, decoupeerzaag erin en er dan achter komen dat je de verkeerde kant aan het afzagen bent. Dus opnieuw doen en de tweede keer net zo hard weer de verkeerde kant afzagen
Nou knul geniet er van op je knietjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hoop het. Hopen dat het een beetje makkelijk te leggen is. Ik vind het een kutklus, continu op de knieën (huehue).
Maar goed, blij dat die schilderklus klaar is.
ik hou van metenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Plus 1. Ik hanteer de 'niet meten maar de plank andersom houden en aftekenen'-methode
.
Rijke fokker zoekenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:49 schreef Tegan het volgende:
Ziet ernaar uit dat enige huis dat ik me ooit kan veroorloven een klushuis is en dat er dan geen geld meer is voor uitbesteden dus kan mezelf maar niet voorhouden dat ik dat lekker uitbesteed...
Ik geloof ook wel dat meten werkt, maar duurt lang, plus geheid discussie als we allebei een andere methode wensenquote:
daarom alleen klussen dusquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat meten werkt, maar duurt lang, plus geheid discussie als we allebei een andere methode wensen.
ach ja, eerst maar eens een huis kopenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Tegan het volgende:
Laatste keer dat ik laminaat legde deed ik al het aftekenen en plintenknippen en de ander het zagen, in elkaar hameren en plinten lijmen. Werkte prima.
Maar het is zoveel fijner als het de schuld van een ander is als iets niet goed gaat.quote:
Dat is waar. Al levert het ook irritante discussie opquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is zoveel fijner als het de schuld van een ander is als iets niet goed gaat.
Kost veul geldquote:
Niet alleen klussers waarschijnlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:07 schreef Tegan het volgende:
En er zijn weinig klussers die aan mijn perfectionisme kunnen voldoen.
Kan je het beter zelf doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:07 schreef Tegan het volgende:
En er zijn weinig klussers die aan mijn perfectionisme kunnen voldoen.
Dat doe ik met de grote dingen wel. Morgen klussenbedrijf weer proberen te bellen om de schuur op te knappen.quote:
In mijn dromen heb ik ooit zo'n klustopic als Puala. In werkelijkheid zal ik gewoon in een hoekje zitten huilenquote:
Ik heb twee linkerhanden en er de ballen verstand van. Als ik het zelf ga doen is het a) nooit af b) er vallen doden c) het ziet er niet uit.quote:
Niet gewoon per voet meten met je fok penerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:51 schreef gianni61 het volgende:
wacht maar tot je mij met een rolmaat en een winkelhaak in de weer ziet
Dat kan je dan beter alleen doen inderdaad..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet gewoon per voet meten met je fok pener
Hoe handig ben jij?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet gewoon per voet meten met je fok pener
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |