Nicequote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoi Faxie! Ik heb 'n orchidee gelego'ed
Het is de enige kamer in huis waar de katten niet komen hahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ziet er knus uit ja![]()
Laten de katten het een beetje met rust?
Dat is wellicht verstandigquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het is de enige kamer in huis waar de katten niet komen hahaha
MeMo wordt een MaMa?quote:
Thanks en vooralsnog word ik geen mama nog neequote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
MeMo wordt een MaMa?
Oh wacht, daar hoef je niet voor te trouwen
Feli
1870 belde, of je je impertinente vraag wilde teruggeven.quote:
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
1870 belde, of je je impertinente vraag wilde teruggeven.
Dat is je mening, geen feit.quote:
De mijne is onderweg, samen met de vetplantenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoi Faxie! Ik heb 'n orchidee gelego'ed
Nah, as we speak! Ze brengen beide pakketten net binnenquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Morgen de orchidee nog even van het pakketpunt halen.
Ik kan de mijne eigenlijk al even ophalen, maar geen mogelijkheid voor gehad nog.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, as we speak! Ze brengen beide pakketten net binnenDat was rap
Ik had maandagmiddag besteld, maandagavond een bevestiging, vanochtend een "we zijn hem aan t verwerken" en net ging de bel al. Vind ik behoorlijk rapquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan de mijne eigenlijk al even ophalen, maar geen mogelijkheid voor gehad nog.
Ja, ik was ook verrast, ik had 'm in de preorder gezet (want cadeautje voor m'n moeder) en daar hadden ze het over 1 mei. Uiteindelijk dus afgelopen zaterdag al afgeleverd.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had maandagmiddag besteld, maandagavond een bevestiging, vanochtend een "we zijn hem aan t verwerken" en net ging de bel al. Vind ik behoorlijk rap
Ja je kon alleen de orchidee pre-orderen en de vetplantjes niet. Ik wilde ze allebei en had geen zin om 2x verzendkosten te betalen (want los zijn ze < 25,-). Dus gewacht tot ook de ander beschikbaar was en meteen besteld.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik was ook verrast, ik had 'm in de preorder gezet (want cadeautje voor m'n moeder) en daar hadden ze het over 1 mei. Uiteindelijk dus afgelopen zaterdag al afgeleverd.
Half 9 binnen. Van 9 tot 10 koffie drinken. Van 12 tot 1 lunchen. Net half uur overleg gehad. Wordt wel weer tijd voor uurtje koffie drinken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan me vandaag niet tot werken zetten.
Had ik maar iets dat af moest komen vandaag. Dan zou het wel lukken, maar ik moet echt zoeken naar iets om te doen, dus dat helpt niet echt motiverend.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Half 9 binnen. Van 9 tot 10 koffie drinken. Van 12 tot 1 lunchen. Net half uur overleg gehad. Wordt wel weer tijd voor uurtje koffie drinken.
Gelukkig moet ik nog een paar dingen echt afmaken vandaag aangezien ik na vandaag vakantie heb
De vetplanten krijg ik volgende week vrijdag als huwelijkscadeauquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne is onderweg, samen met de vetplanten
Ik heb er al 3 afquote:Op woensdag 4 mei 2022 15:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
De vetplanten krijg ik volgende week vrijdag als huwelijkscadeau![]()
Neuh, valt op zich mee, maar ik had dus verzenden op 1 mei verwacht.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:08 schreef Tegan het volgende:
1 mei en afgelopen zaterdag is niet echt veel eerder toch?
Vermoeiendquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:04 schreef Senn88 het volgende:
5 uur ging mijn wekker, 7 uur was ik op kantoor. En om half 5 kon ik eindelijk naar huis.
Wat zijn dat nou weer voor tijden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:04 schreef Senn88 het volgende:
5 uur ging mijn wekker, 7 uur was ik op kantoor. En om half 5 kon ik eindelijk naar huis.
Whaha ja ik had een masterclass vanmiddag en die liep uitquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor tijden.
Vast geen masterclass timemanagement dan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Whaha ja ik had een masterclass vanmiddag en die liep uit
Nop. Maar ik compenseer vrijdag welquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vast geen masterclass timemanagement dan.
De orchidee stond bij mij ook binnen twee uur na levering al, gezellig op de vensterbank naast de paradijsvogelplant, het boeket en de bonsaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Modus op 04-05-2022 20:41:52 ]
Ik merk er weinig van hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:28 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen
Rustig dagje op werk, grootste deel van de mensen is vrij
Duitsland is prima.quote:
Leuk. Komen die pics nog?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Duitsland is prima.
Al was het natuurlijk nog veel mooier als jij er was..
Ik heb eigenlijk nog maar weinig pics gemaakt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leuk. Komen die pics nog?
Ik heb ook wel behoefte aan iemand die de stress van me afschudt.
Ben je zo dichtbij dan?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog maar weinig pics gemaakt.
Wel een selfie met een andere vrouw
en geef je adres en over 5 uur zit je te schudden.
5 uur vind ik niet echt dichtbijquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ben je zo dichtbij dan?
Ik bedoel de beloofde hotelpics.
Pic-teasequote:Op donderdag 5 mei 2022 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
5 uur vind ik niet echt dichtbij
mwa, de hotelkamer valt wat tegen. niks mis mee, maar prijs/kwaliteit verhouding ligt niet helemaal goed denk ik ik.
Met zn 2en was wel beter geweest.
De ironiequote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leuk. Komen die pics nog?
Ik heb ook wel behoefte aan iemand die de stress van me afschudt.
quote:
maar toch mag je ze aanleverenquote:
Een contact danquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut?![]()
Zou fijn zijn als ze mij daar ook even van op de hoogte gebracht hadden dan...
ik heb jou niks beloofdquote:
Oh jammer. Zo aandachtig had ik niet gelezenquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zelfs dat niet![]()
Of bedoel je die ene van die datingapp?Da's allang klaar, was niks.
Die reageerde sowieso al pas erg laat, en dat gesprek was niet zo boeiend verder dus heb het er maar bij gelaten.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh jammer. Zo aandachtig had ik niet gelezen.
Hihiquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die reageerde sowieso al pas erg laat, en dat gesprek was niet zo boeiend verder dus heb het er maar bij gelaten.
Misschien heb je het nog niet door, maar mijn posts zijn 'soms' wat overdreven
Ik ben wel altijd bloedserieusquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die reageerde sowieso al pas erg laat, en dat gesprek was niet zo boeiend verder dus heb het er maar bij gelaten.
Misschien heb je het nog niet door, maar mijn posts zijn 'soms' wat overdreven
Punt is, ik ben beschikbaarquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd bloedserieus.
Maar zo goed had ik echt niet gelezen hoor, was gewoon een leuk bruggetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |