SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
zal em wel niet zijn geweest dan. Zijn erudietheid zie je denk vanaf een verre afstandquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van een afstandje kon ik dat niet zien
dinsdag 23 zelfs. Morgen: "Ohneetochnietquote:
Snel verkopen en van de winst kroketten kopenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:05 schreef Ama het volgende:
TV die ik heb gekocht is vandaag alweer 77 euro duurder.
Goed puntquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal em wel niet zijn geweest dan. Zijn erudietheid zie je denk vanaf een verre afstand
Ik zie dat die aanbieding nu bij de 43 inch tv staat.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Snel verkopen en van de winst kroketten kopen
Verstandig, je moet een beetje in balans blijvenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net een liter water gedronken en ik ga zo pizza eten denk ik.
dat zie je verkeerd. De pizza komt in een situatie waar jij je bevindtquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
Ik probeer ook steeds kilo’s kwijt te raken. Maar dan kom ik steeds weer in een situatie waar pizza of zo is…
Ja dat is ook zoquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd. De pizza komt in een situatie waar jij je bevindt
Dan moet je stoppen met blowen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:24 schreef Ama het volgende:
Ik ga vaak stoned naar de supermarkt, ook een slecht idee.
Gezellig !quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:31 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, komt opeens een fanfare door de sneeuw banjeren
Van die witte meuk die uit wolken komt en overal op blijft liggen tot het wegsmelt.quote:
ja ik ook. Beetje krampjesquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:19 schreef bitterbal het volgende:
hoop da ik zo wat kwijt kan met een gerrie
oh ja, dat ken ik nog van vroegerquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van die witte meuk die uit wolken komt en overal op blijft liggen tot het wegsmelt.
Weleens op tv, of in lijnen op een spiegelquote:
Foei Shizzlequote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weleens op tv, of in lijnen op een spiegel
dacht dat jij zo'n onschuldig vlindertje wasquote:
Hahaha, je moest eens wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht dat jij zo'n onschuldig vlindertje was
vertel mij allesquote:
Vraag maar raakquote:
wilde jeugd, of gewoon altijd wild?quote:
Mn jeugd was niet eens zo heel wild eigenlijkquote:
Klinkt smerigquote:
Hoe weet jij hoe placenta smaakt ?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Aubergine heeft wat weg van placenta.
Niet maar ik weet zeker dat als ik ooit aan een placenta lik dat het naar slappe aubergine smaakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt smerig
[..]
Hoe weet jij hoe placenta smaakt ?
Hmmmmmm hmmmmmquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet maar ik weet zeker dat als ik ooit aan een placenta lik dat het naar slappe aubergine smaakt.
Only one way to find outquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet maar ik weet zeker dat als ik ooit aan een placenta lik dat het naar slappe aubergine smaakt.
Die komt er over anderhalf uur pas achter dat haar favoriete schoondochter naar boven is gevlucht en dat ze tegen een muur aan het kwaken is.quote:
Daar wil ik als half Schotse wel een foto van zienquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die komt er over anderhalf uur pas achter dat haar favoriete schoondochter naar boven is gevlucht en dat ze tegen een muur aan het kwaken is.
Ja, die zijn benedenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shit![]()
Moet ik een bommelding doen?
Die zit ze op te vreten natuurlijk, heel haar gezicht onder de slagroom, wellustige Brabantse blik in de ogen, onverstaanbare kreetjes van fruitplezier.quote:
kun je je nog verstoppen?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hoorde haar al kwetteren: is 4E niet thuis?
help
Kwekkikker jaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zit ze op te vreten natuurlijk, heel haar gezicht onder de slagroom, wellustige Brabantse blik in de ogen, onverstaanbare kreetjes van fruitplezier.
Ja, ik zit boven en zij zitten benedenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daar wil ik als half Schotse wel een foto van zien
Had je een weddenschap verloren?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:33 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Clan Douglas, gekocht in Glasgow.
Nice! Ik ben van de Robertson clanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:33 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Clan Douglas, gekocht in Glasgow.
Nee, ik doctorandus in de filosofie.quote:
Wat welke tartan hoort daarbij?quote:
Net gepostquote:
Was te laat met posten 🤣quote:
It's all goodquote:
quote:
Heb je banden met die clan ook?quote:
jammerquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:42 schreef Ama het volgende:
Ik zei ergens dat Kluun zijn tering bek moet houden.
Is verwijderd.
Alleen bevriend, niet qua bloed.quote:
Ook leuk! Altijd goed om Schotse vrienden te hebbenquote:
Wat heb je toch steeds voor ruzie met die lui?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:42 schreef Ama het volgende:
Ik zei ergens dat Kluun zijn tering bek moet houden.
Is verwijderd.
True.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook leuk! Altijd goed om Schotse vrienden te hebben![]()
Ik was moderator en ik vond haar een kutuser.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb je toch steeds voor ruzie met die lui?
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was moderator en ik vond haar een kutuser.
beetje grove termen die ik niet zou gebruiken, ik zeg liever 'onplezierig' en 'vervelend' hihihihiquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
beetje grove termen die ik niet zou gebruiken, ik zeg liever 'onplezierig' en 'vervelend' hihihihi
dont mess with da pamaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:49 schreef Ama het volgende:
En Kluun heeft nu een permban en is boos op mij omdat ik altijd er bovenop zat als mod.
Vind ik nooit zo erg bij vrouwen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:49 schreef Ama het volgende:
En Kluun heeft nu een permban en is boos op mij omdat ik altijd er bovenop zat als mod.
ok ettoquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
Krijg net een email van Zalando dat ik een pakketje retour gestuurd heb. Nooit ontvangen, zit er al een week op te wachten.![]()
![]()
WOEST! ben ik![]()
ZIEDEND!![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
Krijg net een email van Zalando dat ik een pakketje retour gestuurd heb. Nooit ontvangen, zit er al een week op te wachten.![]()
![]()
WOEST! ben ik![]()
ZIEDEND!![]()
OKee schat. En nu?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
WOEST! ben ik![]()
ZIEDEND!![]()
Gewoon een gezond maaltje hoorquote:
Zeg maar dat Etto klappen komt geven.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga ik heel boos doen in de klantenservice chat
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga ik heel boos doen in de klantenservice chat
quote:
En wie lacht er nou het hardst?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
Winkelwagentje volgegooid tot ik op de max. 500 euro zat.
Dat zal ze leren
@Budapestenaarquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:42 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)lammen-slaan-uit-dak
wow da's een forsequote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Buda woont geloof ik wat meer op stand dan Crabbehofquote:
in deze wijk wil je niet dood gevonden worden inderdaadquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda woont geloof ik wat meer op stand dan Crabbehof
Makelaarspraatquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow da's een forse
Waarom is trouwens tegenwoordig alles een "Appartementencomplex"?
Klinkt dat duurder dan een "Flat" ?
Wow, dat is een nare brand!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:42 schreef CherryLips het volgende:
waar is de abject en infaam gebleven. ben je van je geloof af. Grootvizier van de rariteitenkabinettenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
beetje grove termen die ik niet zou gebruiken, ik zeg liever 'onplezierig' en 'vervelend' hihihihi
Tuurlijk, een vriendin van me van ooit zei een keer tegen mij , je kan wel horen dat je uit kanaleneiland komt toen ik het had over hoe ik een flatje wilde gaan huren, dat werd in haar zogenaamde kringen een appartement genoemdquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow da's een forse
Waarom is trouwens tegenwoordig alles een "Appartementencomplex"?
Klinkt dat duurder dan een "Flat" ?
Kan er niet goed bij.quote:
Ja even 120 km reizen om mijn rug te krabben.quote:
#voedselsnobpresentquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tuurlijk, een vriendin van me van ooit zei een keer tegen mij , je kan wel horen dat je uit kanaleneiland komt toen ik het had over hoe ik een flatje wilde gaan huren, dat werd in haar zogenaamde kringen een appartement genoemd![]()
als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan snobs
Joepiequote:
afwasborstel in de greep van een keukenkastje zetten en er tegenaan scrubsquattenquote:
Dat is ware liefdequote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan er niet goed bij.
[..]
Ja even 120 km reizen om mijn rug te krabben.
Hahaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
afwasborstel in de greep van een keukenkastje zetten en er tegenaan scrubsquatten
Ja weet niet, denk niet dat ik ooit genoeg van iemand ga houden om zoiets te doen.quote:
ah een ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
afwasborstel in de greep van een keukenkastje zetten en er tegenaan scrubsquatten
Inkakken =bijpakkenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit een partij in te kakken en heb zo een wijnproeverij
Ik heb een badborstel. Ging er vanuit dat Ama die niet heeft.quote:
Sowieso goeie film.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
die acteur die the Joker speelt vertolkt die rol wel ziek goed eigenlijk.
Ja geniale rol!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
die acteur die the Joker speelt vertolkt die rol wel ziek goed eigenlijk.
Kloptquote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een badborstel. Ging er vanuit dat Ama die niet heeft.
Die groeien toch 5 cm per dag of zo?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:03 schreef CherryLips het volgende:
M'n tulpen een beetje kort gesnedenhopelijk groeit dat er weer uit.
Heb je een alibi?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag de rookMaar gelukkig woon ik elders
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom, hopelijk kijken ze morgen weer over de rand van de vaas heen.
Geknipte bloemen groeien toch niet meer?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:03 schreef CherryLips het volgende:
M'n tulpen een beetje kort gesnedenhopelijk groeit dat er weer uit.
Jonge tulpen groeien nog even door.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geknipte bloemen groeien toch niet meer?
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
komt door Haagsquote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:07 schreef Recce het volgende:
Windows had weer een nieuwe melding:
[ afbeelding ]
Hij hunkert naar kou en duisternis en ander chagrijn.quote:
Echt hequote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Neuk je wijf dan eens het daglicht uit d'r oogbollen.
Cyka het nieuwe Dagblyatquote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:20 schreef Koen66 het volgende:
grappig dat er nog steeds een Engelstalige versie gemaakt wordt van "Russia Today", volgens mij kan in het westen intussen niemand meer die zender zien
wel apart om de Russische propaganda met een zwaar Amerikaans accent te horenquote:
Verschrikkelijk slecht ja. Meest overgewaardeerde zangeres van NLquote:
Lelijke tokkiekut met kikkerogen ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verschrikkelijk slecht ja. Meest overgewaardeerde zangeres van NL
Live wel eens gehoord? Wat bleehrenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lelijke tokkiekut met kikkerogen ook.
Half half, dit valt voor mij onder bescheten muziek voor mensen die canvas spreuken aan de muur hebben hangen.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half half, dit valt voor mij onder bescheten muziek voor mensen die canvas spreuken aan de muur hebben hangen.
Klinkt als "gezellie op de boerderie"quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo .. aspergesoepje is klaar
Runderlappen ook
En ik heb de hik
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Runderlappen ook
En ik heb de hik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ik verslik me net 4 minuten, dus ja.. erg gezelligquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als "gezellie op de boerderie"
Heel prachtig Brabant onder de braakballen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verslik me net 4 minuten, dus ja.. erg gezelligtranen in mn ogen
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel prachtig Brabant onder de braakballen.
Ja, mijn hik is over, nadat ik mijn halve longen eruit gehoest hebquote:
Meidquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk, morgen maar een dagje 8 uur werken in plaats van 859 uur.
Voordat je het weet is het weer weekend en ga je weer zo:quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Fantastisch!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mijn hik is over, nadat ik mijn halve longen eruit gehoest heb
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat je het weet is het weer weekend en ga je weer zo:
[ afbeelding ]
Neem aan dat ze dit ook wel kent.
Heb je ze wel opgevangen?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mijn hik is over, nadat ik mijn halve longen eruit gehoest heb
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liebe schmeckt wie Kaviar
Mädchen sind zum Küssen da
Ja, maar de stukjes longweefsel op de muur laat ik zitten ter decoratiequote:
Longsoepquote:
Het is tien uur geweest, 4Equote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Runderlappen ook
En ik heb de hik
Blaasjes en bonkjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar de stukjes longweefsel op de muur laat ik zitten ter decoratie
Morgen laatste dag van de weekquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Reliëfmuurquote:
Ik lig al in bedquote:
quote:
Snap ikquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar de stukjes longweefsel op de muur laat ik zitten ter decoratie
Je begint wel je way with words kwijt te rakenquote:
Hier zit een hele matige huehue in verstoptquote:
Overwerkt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je begint wel je way with words kwijt te raken
Hij had een lange dagquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je begint wel je way with words kwijt te raken
Uhuhquote:
Nee, met aspergesoepquote:
We wachten rustig afquote:
Weet niet wat verontrustender isquote:
quote:
Alles zit netjes in de pan, te wachten om opgegeten te wordenquote:
Heb ook blauwe bessen.quote:
BOEK NUquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, ik wil toch echt nog even tot morgen wachten met een hotel boeken. Maar het hotel dat ik op het oog heb, heeft nog maar 2 kamers.
Ik vind aardbeien lekkerderquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ook blauwe bessen.
Snap nu waarom ik toch weer twintig euro aan boodschappen kwijt was.
Eentje is toch ook wel genoeg?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, ik wil toch echt nog even tot morgen wachten met een hotel boeken. Maar het hotel dat ik op het oog heb, heeft nog maar 2 kamers.
quote:
ER ZIJN MOMENTEEL 384 MENSEN NAAR DEZELFDE KAMER AAN HET KIJKENquote:
Nee opa.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Blauwe bessen zijn toch gratis zowat, koop je acht kilo moet je 60 eurocent afrekenen of zo.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Blauwe bessen zijn toch gratis zowat, koop je acht kilo moet je 60 eurocent afrekenen of zo.
Ze zeggen hetquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar het schijnt ook onwijs gezond te zijn ofzo.
Gewoon allebei lekkerquote:
Dus ga je nu boeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar die kan dus weg zijn morgen
Blauwe bessen zitten bij appie anders in van die moeilijk kleine bakjes voor 3 euroquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Waarom wachten danquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Jij plukt ze zelf?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Maak me nou niet nerveusquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ER ZIJN MOMENTEEL 384 MENSEN NAAR DEZELFDE KAMER AAN HET KIJKEN
Eerder voor 6 ons 8 euro aftikkenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Maar je weet toch dat hij in een andere wereld leeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blauwe bessen zitten bij appie anders in van die moeilijk kleine bakjes voor 3 euro
Ik wil even zeker weten dat mijn oogontsteking weg is. Daardoor kon ik afgelopen weekend niet.quote:
Ja bij hem kosten de blikjes tomatenpuree 9,50 en de afbakbroodjes 14 euroquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat hij in een andere wereld leeft.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat hij in een andere wereld leeft.
Kan, als je een Zeeuw bent krijg je spontaan een zwakke gezondheid en kanker van de PFAS blijkbaar.quote:
DIT AANBOD IS NOG MAAR 2742536236 SECONDEN GELDIG, BOEK NU NU NU NU NUquote:
Dit geloof ik nooitquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ER ZIJN MOMENTEEL 384 MENSEN NAAR DEZELFDE KAMER AAN HET KIJKEN
Frambozen zijn nog erger.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blauwe bessen zitten bij appie anders in van die moeilijk kleine bakjes voor 3 euro
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
DIT AANBOD IS NOG MAAR 2742536236 SECONDEN GELDIG, BOEK NU NU NU NU NU
Dat zijn zwakke zachte lieve roze meisjes vergeleken bij harde blauwe bessen dus snap ik dat die een eurootje duurder zijn.quote:
Altijd wel oppassen voor beestjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn zwakke zachte lieve roze meisjes vergeleken bij harde blauwe bessen dus snap ik dat die een eurootje duurder zijn.
Zeg hallo tegen mijn kleine vriendquote:
Heb aardig wat pruimenzaagwespen, vruchtmotjes, pissebedden, wolluizen, perengalmuggen, spinnetjes en bladvlooien op met bramen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd wel oppassen voor beestjes.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb aardig wat pruimenzaagwespen, vruchtmotjes, pissebedden, wolluizen, perengalmuggen, spinnetjes en bladvlooien op met bramen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |