SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
zal em wel niet zijn geweest dan. Zijn erudietheid zie je denk vanaf een verre afstandquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van een afstandje kon ik dat niet zien
dinsdag 23 zelfs. Morgen: "Ohneetochnietquote:
Snel verkopen en van de winst kroketten kopenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:05 schreef Ama het volgende:
TV die ik heb gekocht is vandaag alweer 77 euro duurder.
Goed puntquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal em wel niet zijn geweest dan. Zijn erudietheid zie je denk vanaf een verre afstand
Ik zie dat die aanbieding nu bij de 43 inch tv staat.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Snel verkopen en van de winst kroketten kopen
Verstandig, je moet een beetje in balans blijvenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net een liter water gedronken en ik ga zo pizza eten denk ik.
dat zie je verkeerd. De pizza komt in een situatie waar jij je bevindtquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
Ik probeer ook steeds kilo’s kwijt te raken. Maar dan kom ik steeds weer in een situatie waar pizza of zo is…
Ja dat is ook zoquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd. De pizza komt in een situatie waar jij je bevindt
Dan moet je stoppen met blowen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:24 schreef Ama het volgende:
Ik ga vaak stoned naar de supermarkt, ook een slecht idee.
Gezellig !quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:31 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, komt opeens een fanfare door de sneeuw banjeren
Van die witte meuk die uit wolken komt en overal op blijft liggen tot het wegsmelt.quote:
ja ik ook. Beetje krampjesquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:19 schreef bitterbal het volgende:
hoop da ik zo wat kwijt kan met een gerrie
oh ja, dat ken ik nog van vroegerquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van die witte meuk die uit wolken komt en overal op blijft liggen tot het wegsmelt.
Weleens op tv, of in lijnen op een spiegelquote:
Foei Shizzlequote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weleens op tv, of in lijnen op een spiegel
dacht dat jij zo'n onschuldig vlindertje wasquote:
Hahaha, je moest eens wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht dat jij zo'n onschuldig vlindertje was
vertel mij allesquote:
Vraag maar raakquote:
wilde jeugd, of gewoon altijd wild?quote:
Mn jeugd was niet eens zo heel wild eigenlijkquote:
Klinkt smerigquote:
Hoe weet jij hoe placenta smaakt ?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Aubergine heeft wat weg van placenta.
Niet maar ik weet zeker dat als ik ooit aan een placenta lik dat het naar slappe aubergine smaakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt smerig
[..]
Hoe weet jij hoe placenta smaakt ?
Hmmmmmm hmmmmmquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet maar ik weet zeker dat als ik ooit aan een placenta lik dat het naar slappe aubergine smaakt.
Only one way to find outquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet maar ik weet zeker dat als ik ooit aan een placenta lik dat het naar slappe aubergine smaakt.
Die komt er over anderhalf uur pas achter dat haar favoriete schoondochter naar boven is gevlucht en dat ze tegen een muur aan het kwaken is.quote:
Daar wil ik als half Schotse wel een foto van zienquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die komt er over anderhalf uur pas achter dat haar favoriete schoondochter naar boven is gevlucht en dat ze tegen een muur aan het kwaken is.
Ja, die zijn benedenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shit![]()
Moet ik een bommelding doen?
Die zit ze op te vreten natuurlijk, heel haar gezicht onder de slagroom, wellustige Brabantse blik in de ogen, onverstaanbare kreetjes van fruitplezier.quote:
kun je je nog verstoppen?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hoorde haar al kwetteren: is 4E niet thuis?
help
Kwekkikker jaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zit ze op te vreten natuurlijk, heel haar gezicht onder de slagroom, wellustige Brabantse blik in de ogen, onverstaanbare kreetjes van fruitplezier.
Ja, ik zit boven en zij zitten benedenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daar wil ik als half Schotse wel een foto van zien
Had je een weddenschap verloren?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:33 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Clan Douglas, gekocht in Glasgow.
Nice! Ik ben van de Robertson clanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:33 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Clan Douglas, gekocht in Glasgow.
Nee, ik doctorandus in de filosofie.quote:
Wat welke tartan hoort daarbij?quote:
Net gepostquote:
Was te laat met posten 🤣quote:
It's all goodquote:
quote:
Heb je banden met die clan ook?quote:
jammerquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:42 schreef Ama het volgende:
Ik zei ergens dat Kluun zijn tering bek moet houden.
Is verwijderd.
Alleen bevriend, niet qua bloed.quote:
Ook leuk! Altijd goed om Schotse vrienden te hebbenquote:
Wat heb je toch steeds voor ruzie met die lui?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:42 schreef Ama het volgende:
Ik zei ergens dat Kluun zijn tering bek moet houden.
Is verwijderd.
True.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook leuk! Altijd goed om Schotse vrienden te hebben![]()
Ik was moderator en ik vond haar een kutuser.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb je toch steeds voor ruzie met die lui?
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was moderator en ik vond haar een kutuser.
beetje grove termen die ik niet zou gebruiken, ik zeg liever 'onplezierig' en 'vervelend' hihihihiquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
beetje grove termen die ik niet zou gebruiken, ik zeg liever 'onplezierig' en 'vervelend' hihihihi
dont mess with da pamaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:49 schreef Ama het volgende:
En Kluun heeft nu een permban en is boos op mij omdat ik altijd er bovenop zat als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |