Allemaal ingecalculeerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tot aan de sabotages in Belarus en Rusland aan toe. O ja, ook de loopgraven in Tsjernobyl waren een goed plan
Fake news. Allemaal propaganda.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Allemaal ingecalculeerd.
Opgeblazen spoorbruggen, fikkende energiecentrales boven japan, brandende malls en magazijnen in moskou, ontelbare munitie depots, verliezen van 1000+ tanks, allemaal ingecalculeerd.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 00:48 schreef Za het volgende:
[..]
In eerste instantie als laatste en uiterste waarschuwing.
Ik ben er zeker van omdat de VS 24.000.000.000 aan wapens komt aanvoeren en men Finland bij de NAVO wil toelaten, waardoor de neutrale zone die hij wenst nog verder wordt ingeboet.
De aanvoer van artillerie vanuit de VS en Finland bij de NAVO zal hij nooit accepteren.
Hij gaat er ook geen miljoenen Russische levens voor inzetten of voor miljarden aan materieel.
Dus volgt er spoedig en onaangekondigd een laatste waarschuwing.
Hoe gaat het met die puntjes op de i? Maakt die kernbom daar ook deel van uit?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:19 schreef Za het volgende:
[..]
Welke Nederlaag?
Het is andersom hè, al zijn eisen worden ingewilligd, er zullen nog wat puntjes op de i gezet worden vwb betreft het aftreden van Zelensky, verbod op samenscholing van extreem rechte figuren etc, plus dat hij permanent controleurs bij de kerncentrales zal installeren.
Maar voor het overige, geen geflirt meer met de Navo door Oekraine, neutraliseren militaire doelen, een neutrale zone dus, Geen binnenlands probleem meer voor de bevolking van Donetsk en Loegansk, daar gaat allemaal aan voldaan worden.
De Nederlaag is eerder voor alle landen die Oekraiene steunden, met Oekraiense vlaggen liepen en Rusland sancties oplegden, omdat ze door hun opstelling tegen de grootste energiecrisis in de geschiedenis gaan aanlopen, en China waarschijnlijk een Yuan deal met SA heeft waardoor de dollar onder druk zal komen te staan.
Het is jammer dat het allemaal zo is gelopen, en was te voorkomen geweest.
Als er een conflict is waar desinformatie een enorme rol speelt is het dit conflict wel. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen zegt men dan meestal.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Fake news. Allemaal propaganda.
Gr gr
Sergej Lavrov
Tja, denk dat oorlog altijd zal bestaan. Dat ziet in ons, al duizenden jaren.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:04 schreef TLC het volgende:
Gaat toch wat raar aanvoelen morgen, Dodenherdenking en n paar duizend km verderop worden mensen gewoon op straat doodgeschoten.
Ik zat hier vanochtend aan de denken. Je hebt deze week natuurlijk al die oorlogsfilms met bruut geweld en wat al niet. Ik dacht echt dat dat wel achter ons lag. Maar kennelijk is beschaving toch echt een dun laagje vernis. Dat is een pijnlijke conclusie.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:04 schreef TLC het volgende:
Gaat toch wat raar aanvoelen morgen, Dodenherdenking en n paar duizend km verderop worden mensen gewoon op straat doodgeschoten.
that's an understatementquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
GodverAls je denkt dat het niet dommer kan
Is Lavrov dement ofzo
die is toch zo neer te halen?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:16 schreef Starhopper het volgende:
Poetin stuurt zijn ‘doomsday plane’ maandag in de lucht
Blablabla.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:45 schreef Za het volgende:
[..]
Dat wisten ze van tevoren, maar weerhield hen niet.
Zelfs nu de VS voor tientallen miljarden aan artillerie komt brengen zijn ze niet onder de indruk.
Alles is ingecalculeerd, ook de volgende stap en die daarna.
Nu de olie dollar niet meer vanzelfsprekend is, en Russisch gas in Roebels verrekend wordt, is Biden (staatsschuld 29.995.668.545.900) in paniek voor miljarden aan wapens aan het sturen. En ook de rest van Europa ziet de bui al hangen.
https://medium.com/@7genb(...)ine-war-75cd3404c148quote:As for who is behind those attacks, a strong clue was published in AVA, a Moldovan news outlet. An e-mail claiming to be from “patriots” in the Transnistrian Ministry of State Security was addressed to the President of Moldova, Maia Sandu. It described how the Russian Federation installed Major General Razgonov Vitaly Leonidovich in Transnistria in 2019.
General Leonidovich’s instructions were to form a network of sabotage and information warfare groups in Transnistria, aiming to destabilize the political situation in Moldova and Ukraine. The email names some agents, most of whom have Russian names, and who live in Transnistria.
I believe Russia has the strongest motive for provoking events in Transnistria. Russia created Transnistria 30 years ago as a pseudo-republic, and illegally stationed troops there at the time. This follows the pattern Russia has used elsewhere, such as leveraging the Luhansk and Donetsk Peoples Republics for rationale to start the war in Ukraine. Leveraging Transnistria to start war action in Moldova would be the exact same pattern.
4D schaken als een grootmeester!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, je bent een Master Strategist, of je bent het niet hé.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:55 schreef hangtime het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk welke fuik jij ingezwommen bent.
Er werd de eerste keer dat er iets opgeblazen werd, afgeschoten RPG-27s gevonden daar.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:17 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Weer een incidentje in Transnistrië. Een freelancer van Medium heeft geprobeerd te achterhalen wie achter alle incidenten zit. Vond dat wel interessante informatie.
[..]
https://medium.com/@:7gen(...)ine-war-75cd3404c148
Nee, hij heeft de Koersk nog niet gevonden, dus hij blijft nog even ondergedoken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:54 schreef Spablauw214 het volgende:
Is Gerasimov alweer boven water? Of heeft die ook een hartaanval gehad?
Voor het eerst sinds 2010 dat deze meedoet blijkbaar. In dat jaar waren er militaire contingenten van o.a. de VS, het VK en Polen aanwezig. Tijden veranderen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:16 schreef Starhopper het volgende:
Poetin stuurt zijn ‘doomsday plane’ maandag in de lucht
Dat vliegtuig heeft een gezwel. Hoe passend bij het Rusland van vandaag.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:31 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds 2010 dat deze meedoet blijkbaar. In dat jaar waren er militaire contingenten van o.a. de VS, het VK en Polen aanwezig. Tijden veranderen.
Ik begrijp wat je voelt hoor. Maar waarom voelde je dit niet toen we in oorlog waren in Libië, Syrië, Afghanistan en Irak?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:04 schreef TLC het volgende:
Kijk dat brengt diplomatiek je.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:07 schreef Perrin het volgende:
Na Lavrov's bizarre nazi-uitspraken staat Israel Estland toe antitankwapens aan Oekraine te herexporteren.
[ twitter ]
Ik vroeg mij dit af sinds Irak 2003. Waarom ik mee voelde met aanslagen op Amerikanen dan Irakezen ondanks dat de VS de agressor was.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:08 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je voelt hoor. Maar waarom voelde je dit niet toen we in oorlog waren in Libië, Syrië, Afghanistan en Irak?
Omdat ook Zweden aan de lopende band door ome Vlad bedreigd wordt, misschien?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:12 schreef capricia het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom Zweden nu bij de NAVO wil. Van Finland kan ik dat goed begrijpen. Die hebben een lange lange grens met Rusland. Maar Zweden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |