Zo simpel is dat niet. Mankracht aanvullen is redelijk goed te doen, vernietigde AFV's en tanks vervangen is een heel ander verhaal. Artillerie wordt nu al vervangen door decennia oude stukken die niet zelfrijdend zijn, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:03 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dus het zal neerkomen op resources (natuurlijk, daar komt het altijd op neer).
Beide zijden hebben veilige corridors in handen om resources aan te kunnen vullen. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat de resources van de Russen niet aangevuld worden.
Nee, het komt neer op goede strategie.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:03 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dus het zal neerkomen op resources (natuurlijk, daar komt het altijd op neer).
De Russen hebben helemaal geen gebrek aan overwicht aan het front dusver.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:21 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Nee, het komt neer op goede strategie.
En het is dus niet, zoals jij eerder wel claimde, altijd een goede strategie om een omsingeling te proberen. Dat de Russen het nu toch proberen ondanks het gebrek aan overwicht bij het front, maakt dat ze de oorlog er sneller door gaan verliezen of de winst onnodig uitstellen.
Is dat waarom ze maar niet vorderen en zich al hebben moeten terugtrekken uit Noord-Oekraine? Hun overwicht?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De Russen hebben helemaal geen gebrek aan overwicht aan het front dusver.
Daarom schiet het ook zo op bij Charkiv! En die paar vierkante kilometer terreinwinst elders, dat gaat lekker hoor!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De Russen hebben helemaal geen gebrek aan overwicht aan het front dusver.
Ja, en dan is all-out militair de confrontatie aangaan natuurlijk "logisch"quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lmao...
Ze hebben recent geleden gezegd dat Joden alle ellende aan zichzelf te danken hebben. Met je 'ruzie zoeken'. Dat doen ze al.
Ja daar ligt wat in het midden, prestaties vallen tegen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is dat waarom ze maar niet vorderen en zich al hebben moeten terugtrekken uit Noord-Oekraine? Hun overwicht?
Maar waar ga jij dan eigenlijk van uit? Dat Rusland heel Oekraïne wil bezetten? Tot noch toe is alleen Oekraïne zelf die dat de hele tijd roept. Ik kan me geen keren herinneren dat Rusland heeft gezegd dat ze heel Oekraïne wilden bezetten. Alleen de regering in Kiev omverwerpen (dat is geen bezetting), en Luhansk en Donetsk "bevrijden" (expres tussen aanhalingstekens gezet om aan te geven dat ik ook gewoon geloof dat het daar wel om een bezetting gaat).quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is dat waarom ze maar niet vorderen en zich al hebben moeten terugtrekken uit Noord-Oekraine? Hun overwicht?
Nee, dat ligt niet in het midden, Rusland heeft meer grond verloren na de eerste week dan gewonnen, als ze overwicht zouden hebben dan was dat niet het geval geweest. Zelfs na de grote terugtrekking en herinzet van troepen in het Oosten van Oekraine komen ze niet significant verder.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja daar ligt wat in het midden, prestaties vallen tegen.
Dit filmpje is verhelderend
Jij hebt het filmpje niet bekekenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat ligt niet in het midden, Rusland heeft meer grond verloren na de eerste week dan gewonnen, als ze overwicht zouden hebben dan was dat niet het geval geweest. Zelfs na de grote terugtrekking en herinzet van troepen in het Oosten van Oekraine komen ze niet significant verder.
En terwijl Oekraine eerste klas materiaal vanuit alle hoeken geleverd krijgt wat in toenemende mate zwaar en geavanceerd materiaal is vult Rusland hun verliezen aan met materieel wat decennia oud is. De balans gaat dus langzaam richting Oekraine die ook nog eens tactisch veel sterker opereren.
Dat klopt. Ik denk dat mijn persoonlijke ervaring en opleiding relevanter is voor mijn meningsvorming.quote:
Dat wisten ze van tevoren, maar weerhield hen niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:53 schreef theunderdog het volgende:
De gevolgen van deze invasie in Ukraine is ook niet positief voor Rusland.
Wat een rare fantasietjes toch allemaal weer. Misschien iets minder RT kijken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:45 schreef Za het volgende:
[..]
Dat wisten ze van tevoren, maar weerhield hen niet.
Zelfs nu de VS voor tientallen miljarden aan artillerie komt brengen zijn ze niet onder de indruk.
Alles is ingecalculeerd, ook de volgende stap en die daarna.
Nu de olie dollar niet meer vanzelfsprekend is, en Russisch gas in Roebels verrekend wordt, is Biden (staatsschuld 29.995.668.545.900) in paniek voor miljarden aan wapens aan het sturen. En ook de rest van Europa ziet de bui al hangen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:45 schreef Za het volgende:
[..]
Zelfs nu de VS voor tientallen miljarden aan artillerie komt brengen zijn ze niet onder de indruk.
Nu de olie dollar niet meer vanzelfsprekend is, en Russisch gas in Roebels verrekend wordt, is Biden (staatsschuld 29.995.668.545.900) in paniek voor miljarden aan wapens aan het sturen. En ook de rest van Europa ziet de bui al hangen.
Kan best wat je zegt hoor, uitgaande dat je alle goede informatie krijgt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik denk dat mijn persoonlijke ervaring en opleiding relevanter is voor mijn meningsvorming.
Je weet niet echt veel van de inhoud, he? De artillerie die de VS levert is zo'n beetje het goedkoopste item op het menu. Je vergeet de luchtverdedigings radarstations, de counter-artillerie radars, de Switchblades, recon drones, Javelins en nog wat ander grut.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:45 schreef Za het volgende:
[..]
Oke ik heb vandaag nog niet gelachen, maar deze post tovert toch een glimlach op mijn gezichtquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:45 schreef Za het volgende:
[..]
Ja, je bent een Master Strategist, of je bent het niet hé.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:45 schreef Za het volgende:
Tot aan de sabotages in Belarus en Rusland aan toe. O ja, ook de loopgraven in Tsjernobyl waren een goed planquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je weet niet echt veel van de inhoud, he? De artillerie die de VS levert is zo'n beetje het goedkoopste item op het menu. Je vergeet de luchtverdedigings radarstations, de counter-artillerie radars, de Switchblades, recon drones, Javelins en nog wat ander grut.
Alles is ingecalculeerd. Natuurlijk. De terugtrekking uit de Kyiv regio, ingecalculeerd, het vastzitten in de huidige posities, ingecalculeerd, je marine ontmand door een land zonder marine, ingecalculeerd.![]()
De staatsschuld er ook bij halen, lol.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:45 schreef Za het volgende:
[..]
Als je ergens een totale clusterfuck van maakt roep je gewoon dat dit altijd al het plan was en iets met vierdimensionaal schaken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, je bent een Master Strategist, of je bent het niet hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |