SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik heb het recht om te bepalen!
haha ik zal mijn best doenquote:Op maandag 2 mei 2022 22:14 schreef livelink het volgende:
@:Schakeltopia, het openen van een topic houdt in dat je zeker vaker moet luisteren hoor.
Dat is een ongeschreven regel hier
Goedemorgen livelink.quote:
Drukke dag dan vandaag. Hopelijk alles goed met je vader?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 06:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Ik begin vandaag thuis, want zo meteen even naar praktijkondersteuner en daarna even met met mijn vader naar het ziekenhuis.
Hij is een week of 5 geleden gevallen met de fiets. Sindsdien heeft hij last van zijn heup. Hij moet nu naar de orthopeed, om te kijken of ze iets kunnen doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 06:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Drukke dag dan vandaag. Hopelijk alles goed met je vader?
Jeetje wat vervelend dat het nog niet beter gaatquote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij is een week of 5 geleden gevallen met de fiets. Sindsdien heeft hij last van zijn heup. Hij moet nu naar de orthopeed, om te kijken of ze iets kunnen doen.
Hij loopt sindsdien met een rollator.
Top!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:25 schreef DJ11 het volgende:
Goedemorgen
Ik ben voornemens om vanavond te draaien. Ik moet na het werk nog wat dingen doen, dus ik weet niet of ik 19:00 uur red. Dus mogelijk wordt het aanvangstijdstip 19:15 of 19:30 uur.
Ja, die heten reuzenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:50 schreef Rafeiro het volgende:
Het voelt wat dubbelzinnig, zijn er überhaupt grote dwergen?
Dit is mij ontgaan, geloof ikquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Straks post MadMaster weer die foto van Kloontje
Ik wil IJsen!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:05 schreef just me het volgende:
[..]
Deze zal je zeker niet ontgaan
[ afbeelding ]
Dan heb ik niet goed genoeg opgeletquote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij was je hier toen bij aanwezig...
Doe rustig aanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:20 schreef livelink het volgende:
Ingetuned, maar wel een beetje tussen de bedrijven door. Moet nog eten en bijkomen van een frustrerende dag werken.
Ik luister hoor om de vraag te beantwoordenquote:
Ah, dit vind ik altijd lekker (dit refrein in ieder geval, dat blijft zo lekker hangen)quote:
Ik had even wat Runaway-nummers bij elkaar gezocht. Heeft te maken met de eigenlijk beoogde openingstrackquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dit vind ik altijd lekker (dit refrein in ieder geval, dat blijft zo lekker hangen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |