Waar hebben die nu gereageerd dan? Waar zijn al die mensen van wie jij nu ziet dat het ze alleen maar om Derksen te doen is die ze haten?quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je gaat me echt niet vertellen dat je er niets van hebt meegekregen, op zowel radio als tv ging het er over. Als we het hebben over publieke figuren schieten me Angela de Jong en Kaag zo te binnen en op de npo radio's was het ook schering en inslag.
Waarmee ik niet wil af doen aan de legitimiteit. De beweegredenen tho..
Angela de Jong over terugkeer Johan Derksen: 'Draai van Talpa is gek'quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:09 schreef superniger het volgende:
Heeft Angela de Jong al duiding gegeven?
Dat zeg ik letterlijk. Zowel op tv als radio, maar ik moet nu zeker voor EinarBoe letterlijke citaten met timestamp zoeken omdat je blijkbaar onder een steen hebt geleeft (of je in dit geval bewust van de domme houdt) omdat je, sinds je een ban hebt gehad, telkens een stok zoekt om me mee te tikken.. En dat gaan we niet doen. Want het is niet "straatcommando maakt onsmakelijke grap"quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:27 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Waar hebben die nu gereageerd dan? Waar zijn al die mensen van wie jij nu ziet dat het ze alleen maar om Derksen te doen is die ze haten?
Wel mooi om te zien dat het velen helemaal niet meer om het voorval gaat, maar puur om de blinde haat jegens Derksen en dat dit een handig vehikel is om dat te uiten/stok om mee te slaan.
Waar zijn die mensen en hoe zie je dat dan? In de media zei je, maar er is nog 0 respons uit de media hier voorbij gekomen. Kaag dus, maar daar kan ik ook niets van vinden. Waar heb je het dan over? Zie je dingen die er niet zijn? Waarom deel je al die mooie dingen niet met ons?
Wat een onzin. Je komt hier binnenzetten met een of ander lulverhaal over hoe het mooi is om te zien hoe het anderen alleen om Derksen te doen is. Nou, het lijkt mij dat je dan refereert aan reacties op Derksens verhaal dat hij toch weer op tv komt. Daarvoor had je ook al zo'n hihaho-hilarisch plaatje over hoe er gereageerd zou worden in sommige huizen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zeg ik letterlijk. Zowel op tv als radio, maar ik moet nu zeker voor EinarBoe letterlijke citaten met timestamp zoeken omdat je blijkbaar onder een steen hebt geleeft (of je in dit geval bewust van de domme houdt) omdat je, sinds je een ban hebt gehad, telkens een stok zoekt om me mee te tikken.. En dat gaan we niet doen. Want het is niet "straatcommando maakt onsmakelijke grap"
Je gaat dus weer op de persoonlijke tour. Nokken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:39 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je komt hier binnenzetten met een of ander lulverhaal over hoe het mooi is om te zien hoe het anderen alleen om Derksen te doen is. Nou, het lijkt mij dat je dan refereert aan reacties op Derksens verhaal dat hij toch weer op tv komt. Daarvoor had je ook al zo'n hihaho-hilarisch plaatje over hoe er gereageerd zou worden in sommige huizen.
Waar zijn dus die mooie reacties van Derksen-haters op dit nieuws, waaruit blijkt dat het ze helemaal niet om het voorval ging maar vooral om Derksen zelf? En als die er niet zijn, waarom begin je er dan over?
Wat is hier persoonlijk aan? Je begint zelf nota bene over bans die je hebt uitgedeeld aan mij?quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je gaat dus weer op de persoonlijke tour. Nokken.
Ik herken wel wat hij zegt over het onder een steen leven. Dat het velen was te doen om Derksen/VI en helemaal niet om ‘de casus’ (d66 tm) is heel lastig om gemist te hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:39 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je komt hier binnenzetten met een of ander lulverhaal over hoe het mooi is om te zien hoe het anderen alleen om Derksen te doen is. Nou, het lijkt mij dat je dan refereert aan reacties op Derksens verhaal dat hij toch weer op tv komt. Daarvoor had je ook al zo'n hihaho-hilarisch plaatje over hoe er gereageerd zou worden in sommige huizen.
Waar zijn dus die mooie reacties van Derksen-haters op dit nieuws, waaruit blijkt dat het ze helemaal niet om het voorval ging maar vooral om Derksen zelf? En als die er niet zijn, waarom begin je er dan over?
Hij gaat helemaal niet op de persoonlijke tour, ongelooflijke slapjanusquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je gaat dus weer op de persoonlijke tour. Nokken.
Maar dat heeft toch niets met de situatie van nu te maken? Ik heb nog 0 reacties gezien op het nieuws dat VI weer terugkomt waar dit uit blijkt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik herken wel wat hij zegt over het onder een steen leven. Dat het velen was te doen om Derksen/VI en helemaal niet om ‘de casus’ (d66 tm) is heel lastig om gemist te hebben.
Ik heb hem net verteld waar ik dat vandaan heb, maar dat vind ie niet voldoend. Daarvoor een half epistel over mij en m'n posts.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:42 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hij gaat helemaal niet op de persoonlijke tour, ongelooflijke slapjanusHij geeft aan waar het bij jou aan inhoud ontbreekt.
Dit is ook alleen het kijken waard voor dat lekkere wijf.quote:
In het geval van Angela de Jong lijkt het me vrij vergezocht dat het om blinde haat jegens Derksen zou gaan. Ze zat daar altijd met plezier aan tafel en was op zich bepaald niet anti-Derksen, toch?quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je gaat me echt niet vertellen dat je er niets van hebt meegekregen, op zowel radio als tv ging het er over. Als we het hebben over publieke figuren schieten me Angela de Jong en Kaag zo te binnen en op de npo radio's was het ook schering en inslag.
Waarmee ik niet wil af doen aan de legitimiteit. De beweegredenen tho..
Haar eerdere columns gaven -mij- een ander beeld.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In het geval van Angela de Jong lijkt het me vrij vergezocht dat het om blinde haat jegens Derksen zou gaan. Ze zat daar altijd met plezier aan tafel en was op zich bepaald niet anti-Derksen, toch?
Dat heb ik van haar niet meegekregen, eigenlijk. Wat niet wil zeggen dat er niet voldoende mensen zijn die er zo wel in zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Haar eerdere columns gaven -mij- een ander beeld.
Het is ook niet de legitimiteit die ik hier betwijfel. Ik vond het een onsmakelijk verhaal, verzonnen of niet, zelfs voor vi niveau, smakeloos. En daar hadden wmb ook consequenties aan moeten blijven zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat heb ik van haar niet meegekregen, eigenlijk. Wat niet wil zeggen dat er niet voldoende mensen zijn die er zo wel in zitten.
Ik vond en vind het een windbuil, maar die mogen ook op tv. Ik vond dat optreden wel tenenkrommend en ernstig genoeg om voor van tv te verdwijnen. Ik vind het artikel en wat hij daarin nu weer allemaal loopt te windbuilen ook tenenkrommend. Maar goed, half NL zit er kennelijk weer op te wachten.
Ik denk eerder dat er met contracten en dwangsommen gewapperd is, net als vorige keer.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:48 schreef Pedroso het volgende:
Zal ook wel een beetje door Genee komen om terug te keren. Die komt anders nergens meer aan de bak, alles mislukt op TV wat hij verder aanraakt zonder Derksen.
Die heb ik ook wel gezien hoor. Ik zou zeggen, lurk wat rond op het internet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:42 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niets met de situatie van nu te maken? Ik heb nog 0 reacties gezien op het nieuws dat VI weer terugkomt waar dit uit blijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |