quote:Ophef om Johan Derksen: ‘Bekent hij nu verkrachting?’
Johan Derksen ligt zwaar onder vuur. Dat is zeker niet de eerste keer, maar deze keer heeft de presentator het wel erg bont gemaakt. Onder meer kijkers van Vandaag Inside trekken naar social media met een verbaasde vraag: bekende de presentator tijdens de talkshow gisteren nou dat hij seksueel misbruik op zijn kerfstok heeft?
Het gesprek ging, natuurlijk, over Johnny de Mol. Zijn ex Shima Kaes beschuldigt hem van mishandeling en nu is daar een andere beschuldiging van ‘ongepast’ gedrag bijgekomen. Een anonieme vrouw heeft gezegd dat zij een paar jaar geleden door De Mol is gedrogeerd met GHB en daarna door hem seksueel is misbruikt. De presentator ontkent dat met klem, maar zag zich wel genoodzaakt om zijn werkzaamheden, alhoewel tijdelijk, neer te leggen.
Bij Vandaag Inside is de hele situatie het gesprek van de dag. Derksen zei al dat hij de zaak ‘heel erg vindt stinken’. Toen het eenmaal over de nieuwe beschuldiging ging, maakte Derksen ook nog een misplaatste grap: „Er wordt gezegd dat hij iemand heeft gedrogeerd, met GHB geloof ik, wat Bill Cosby ook succesvol gebruikte. Ik zou wel zo’n flesje mee naar huis willen, maar dat terzijde.” Wilfred Genee kan er niet om lachen en kijkt met een emotieloos gezicht naar Derksen. „Jij vindt het geen leuke grap?”, vraagt hij hem dan. Genee: „Ik hoef toch niet al jouw grappen leuk te vinden?” En vanaf daar gaat het allemaal bergafwaarts.
Johan Derksen in Vandaag Inside over kaars
„Johnny heeft wild geleefd, maar we hebben allemaal onze tijden gehad”, zegt Genee over mogelijke ‘jeugdzondes’ van de HLF8-presentator, zoals de Vandaag Inside-heren het graag noemen. „Wil je niet generaliseren? Ik wil hier graag buiten blijven”, zegt Derksen nog. En dan komt het eruit: „Als ik daar aan terugdenk, Wilfred, je schaamt je kapot. Heel smerig verhaal hoor, maar dat soort dingen gebeuren.”
Dan begint Johan Derksen een verhaal over zijn jongere jaren, toen hij met de keeper van Veendam op stap was, met „twee juffrouwen”. In de studio klinkt hard gelach en René van der Gijp vraagt: „Wanneer was dat, 1936?” Derksen kijkt ietwat verontwaardigd, maar gaat verder met zijn verhaal. „We zijn op stap, dronken, en we gaan mee naar die woning. En die juffrouwen zijn zo dronken, die kotsen ons helemaal onder. We zijn weggegaan en die juffrouw lag bewusteloos op een bank, en er stond zo’n grote kaars, die hebben we erin gestopt en zijn we weggegaan.” Van der Gijp en tafelgast Steven Brunswijk barsten in lachen uit. Eerstgenoemde wil ook nog weten of ze de kaars ‘aan hebben gedaan’.
Derksen: „Daar zou je nu gevangenisstraf voor krijgen.” Ook meldde hij nog dat hij er niet trots op is, „maar dat soort dingen gebeuren als je jong bent”. Volgens de presentator hebben we namelijk allemaal „onze jeugdzondes”. „Nu ook, met dit soort beschuldigingen (richting De Mol, red.), het gaat wel erg ver terug. Het is een groot verschil of je 73 bent of 22, hé?”
En ook in de studio blijven de grappen komen. Van der Gijp: „Ze heeft nog geluk gehad, hé. Voor hetzelfde geld stond er een honkbalknuppel in de hoek.” Brunswijk wil op zijn beurt weten hoe groot de kaars was. „Dat was een flinke kaars”, aldus Derksen. „Een officier van justitie zou dit, technisch gezien, als verkrachting kunnen uitleggen.”
Kijkers verontwaardigd
Alhoewel er in de studio van Vandaag Inside maar wat lollig over wordt gedaan, zijn kijkers het daar niet mee eens. Sterker nog: ze zijn verontwaardigd en trekken naar social media om hun verbazing te uiten. Zo tweet één kijker een aantal keer „Johan Derksen heeft iemand verkracht”, met een stuk uit een artikel erbij.
Een ander verwijst naar de opmerking dat iedereen ‘jeugdzondes’ heeft: „Nee Johan, ik stak nooit een kaars in een bewusteloze man zijn aars.”
https://www.metronieuws.n(...)hij-nu-verkrachting/
https://www.nu.nl/media/6(...)ekt-hem-vandaag.htmlquote:Derksen zou donderdagavond excuses maken in de uitzending. Maar in plaats daarvan zei hij dat hij wilde stoppen met het programma. "Ik denk niet dat hij nog over te halen is", zei Römer. "Hij heeft duidelijk laten weten waar hij staat en wat zijn besluit is. Hij heeft het vaker gezegd en keerde dan wel terug, maar ik denk dat hij het nu wel meent."
Ah, ze hebben alweer een foutje gevondenquote:
Gewoon rustig, doorgaan met ademhalen.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:12 schreef deedeetee het volgende:
Lol weer te snel geweest en de e van vertelde overgeslagen
Moet ik mij nu in een hoekje gaan zitten schamen ?
Of toch maar eens een nieuw toetsenbord gaan kopen want op dit oude ding moet ik stevig hameren. Het gaat vaker fout.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon rustig, doorgaan met ademhalen.
Er is een wonder gebeurdquote:Op maandag 2 mei 2022 21:23 schreef deedeetee het volgende:
Of toch maar eens een nieuw toetsenbord gaan kopen want op dit oude ding moet ik stevig hameren. Het gaat vaker fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er is een wonder gebeurd
Dank zij een aardige mod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
Zou naaien.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ericagodin. Stukje Dominatrix.
@:poepz0r @:zipportal @:Neef_Wuppie @:wereldgozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Waar gaat dit overquote:Op maandag 2 mei 2022 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ericagodin. Stukje Dominatrix.
@:poepz0r @:zipportal @:Neef_Wuppie @:wereldgozer
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:46 schreef Tengano het volgende:
Gelukkig ook nog goed nieuwsJohan heeft er weer een nieuw radioprogramma bij
GofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:46 schreef Tengano het volgende:
Gelukkig ook nog goed nieuwsJohan heeft er weer een nieuw radioprogramma bij
Enorm grappig wel, waar heb je dit gevonden op facebook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, op twitter.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:43 schreef PS. het volgende:
Enorm grappig wel, waar heb je dit gevonden op facebook?
quote:Op maandag 2 mei 2022 23:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, op twitter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet leuk.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, op twitter.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Auf der Heide blüht ein kleines Blümeleinquote:Op maandag 2 mei 2022 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meilandjes, de vervangers van JD!!!
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:53 schreef Tengano het volgende:
Zulke plaatjes zijn sinds Hyves al gecanceld. Stop it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Dat bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:23 schreef Noek het volgende:
Zulke plaatjes zijn sinds Hyves al gecanceld. Stop it.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:14 schreef Andromache het volgende:
Zijn er nog meer kaarsmopjes? Ik kwam niet verder dan 'ze smelten de kaarsen'. Heerlijk toch, zulke platte humor.
Nr. 2, die mannen voor een beschamend rotgeintje en over tot de orde van de dag. Voor mij dan.quote:
In my opinion both would apply.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:20 schreef Andromache het volgende:
Nr. 2, die mannen voor een beschamend rotgeintje en over tot de orde van de dag.
Je doet nu een vergijpjequote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:49 schreef Andromache het volgende:
Optie vier: nu er toch stront aan de kaars zit, kan ik net zo goed op zondagochtend effe de verstopte plee ermee doorpoken.
Nee, duh.quote:
Wie serieus nemen bedoel je?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:09 schreef Gunner het volgende:
een terugkeer
dat zou wel een trieste ophef om niets zijn geweest. hoe wil iemand je dan nog serieus nemen.
Straks even RTL Boulevard kijken dus. Kijken of zij meer weten.quote:Vandaag Inside keert mogelijk terug op televisie. Achter de schermen wordt bekeken of en in welke vorm het programma een doorstart kan maken. Mét Johan Derksen (73). Dat melden bronnen rondom het programma Vandaag Inside in Hilversum.
Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een terugkeer van de hoofdrolspelers: Wilfred Genee, René van der Gijp én dus Johan Derksen![]()
https://www.ad.nl/show/jo(...)erug-op-tv~ad8d787d/
Nou, dan neemt men in ieder geval alle commotie niet serieus.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:09 schreef Gunner het volgende:
een terugkeer
dat zou wel een trieste ophef om niets zijn geweest. hoe wil iemand je dan nog serieus nemen.
Dat is dan weer raar dat het straks weer bij RTL zit ofzoquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:43 schreef Tengano het volgende:
Aanname/vermoeden bij RTL Boulevard is dat ze het programma dus ergens anders willen gaan brengen. Niet bij Talpa dus.
Dan is het maar goed dat alle contracten verscheurd zijn zodat ze vrij met dit format ergens anders kunnen doorstarten zonder allerlei Talpa weerhaak clausules.
Contract van Genee is niet verscheurd.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:43 schreef Tengano het volgende:
Aanname/vermoeden bij RTL Boulevard is dat ze het programma dus ergens anders willen gaan brengen. Niet bij Talpa dus.
Dan is het maar goed dat alle contracten verscheurd zijn zodat ze vrij met dit format ergens anders kunnen doorstarten zonder allerlei Talpa weerhaak clausules.
RTL en Talpa willen juist gaan fuseren.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is dan weer raar dat het straks weer bij RTL zit ofzo
Prima toch ?quote:Achter de schermen wordt met Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp mogelijk gewerkt aan een doorstart van het televisieporogramma Vandaag Inside. Dat melden bronnen rondom het programma Vandaag Inside in Hilversum.
In welke vorm of wanneer het programma zal terugkeren, is vooralsnog onduidelijk.
Alleen al vanwege het stoom uit de oren van radicaal linkse boe-roepers juich ik het van harte toe!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:39 schreef Eikenbomen het volgende:
Goh. Wat ik al zei. De aandachtstrekkers kunnen niet zonder.
Dit gaan ze niet leuk vinden inderdaadquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:12 schreef VEM2012 het volgende:
Alleen al vanwege het stoom uit de oren van radicaal linkse boe-roepers juich ik het van harte toe!
Time will tell dus.quote:,,Ik ben ermee gestopt en daar laat ik het bij", zegt de televisiemaker. ,,Het kan zijn dat er gesprekken zijn, maar die zijn in ieder geval niet met mij."
Derksen laat weten daar ook geen behoefte aan te hebben.
Jawel, maar ze gaan nu de cancelcultuur cancellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:14 schreef capricia het volgende:
Er is dus geen sprake van een cancel-cultuur.
De man is 73, is financieel allang binnen, ga lekker achter de geraniums zitten en geniet van je ouwe dag zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:07 schreef EinarBoe het volgende:
Hij is en ze zijn dan ook nooit gecanceld, hij heeft gewoon zijn contract opgezegd voor VI Vandaag. Niets houdt hem of Talpa tegen om opnieuw iets te beginnen. Gezien zijn onbegrensde liefde om heel veel geld te verdienen met zijn tv-aanwezigheid, zal Derksen er weinig aan gelegen laten om dat dan ook te doen.
Dus uiteindelijk is iedereen een jankcancelhyena?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Jawel, maar ze gaan nu de cancelcultuur cancellen.
Dacht dat je tegen die cultuur was.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Jawel, maar ze gaan nu de cancelcultuur cancellen.
Dat gehuil over cancel-cultuur was sws een gelegenheidsargument.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk is iedereen een jankcancelhyena?
Jeetje.
Binnenkort. Eerst even nieuwe tarieven en andere voorwaarden onderhandelen.quote:
Dus precies zoals de vorige keren.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Binnenkort. Eerst even nieuwe tarieven en andere voorwaarden onderhandelen.
Niets nieuws onder de zon, inderdaad.quote:
Klopt, er is helemaal niet gecanceld.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat gehuil over cancel-cultuur was sws een gelegenheidsargument.
Dat zou ik ook zeggen ja. Hopelijk voor hem zegt hij dat zelf ook een keertje. Geniet van wat je hebt bereikt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
De man is 73, is financieel allang binnen, ga lekker achter de geraniums zitten en geniet van je ouwe dag zou ik zeggen.
Laten we MOJO niet vergeten.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, er is helemaal niet gecanceld.
Ontslagen bij diverse radioshows, een theatertour, 1 of ander blues dingetje, boekenhandelaren die zijn boekje niet meer willen verkopen, maar nee, hij is niet gecanceld hoor!
Wat zit jij nou steeds met je schadeclaim dan? Talpa heeft zelf de contracten van de heren ontbonden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:11 schreef Za het volgende:
De terugkeer zou nog een grotere afgang zijn dan het weggebonjourd worden, maar de schadeclaim kan zo enorm zijn dat de heren geen andere keuze hebben dan met tegenzin weer leuk te moeten gaan zitten doen.
Zou mooi zijn als het tot een doorstart komt. Vooral ook erg benieuwd welke sponsors dan met hangende pootjes terugkeren zodra het weer op tv komt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:12 schreef VEM2012 het volgende:
Alleen al vanwege het stoom uit de oren van radicaal linkse boe-roepers juich ik het van harte toe!
quote:Johan Derksen keert mogelijk toch terug op tv
Vandaag Inside keert mogelijk terug op televisie. Achter de schermen wordt bekeken of en in welke vorm het programma een doorstart kan maken. Mét Johan Derksen (73).
Dennis Jansen 03-05-22, 18:03 Laatste update: 03-05-22, 18:18
560 REACTIES
Dat melden bronnen rondom het programma Vandaag Inside in Hilversum. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een terugkeer van de hoofdrolspelers: Wilfred Genee, René van der Gijp én dus Johan Derksen.
Derksen vertelde vorige week in de uitzending een verhaal uit zijn tijd als voetballer bij Veendam, bijna vijftig jaar geleden. Na een stapavond met veel drank was hij samen met de keeper op een kamer beland met twee vrouwen. Bij het vertrek had hij, zo zei hij in eerste instantie, een kaars in de door drank bewusteloze vrouw gestoken. Een dag later wijzigde hij zijn verhaal en vertelde hij dat hij de kaars ‘rechtop tussen haar benen had achtergelaten’.
Gesprekken
Derksen werd bedolven onder kritiek. Hij vond naar eigen zeggen een spandoek met ‘verkrachter’ terug in zijn dorp Grolloo en het SBS 6-programma stond op losse schroeven. Sponsors trokken zich terug, tafelgasten (zoals Roos Schlikker) zegden hun medewerking op.
In de donderdagse uitzending zei Derksen te stoppen met het programma. ,,De cancel- en woke-cultuur is groot en is tegen ons. Het is een machtige beweging die steeds groter en erger wordt. Het enige onafhankelijke programma is nu in duigen gevallen. Hier kan ik niet meer met plezier zitten. Ik ben er klaar mee.”
Talpa bracht een persbericht uit waarin ‘Derksen bevestigde dat hij ‘stopt met zijn werkzaamheden voor het programma Vandaag Inside’. ,,René van der Gijp en Wilfred Genee hebben aangegeven dat zij onder deze omstandigheden het programma niet willen voortzetten”, aldus de zender die met ‘onder deze omstandigheden’ ruimte liet voor filosoferen over een doorstart. Die gesprekken vinden nu plaats.
Het is niet de eerste keer dat het programma van het drietal op losse schroeven staat. Bijna twee jaar geleden barstte de bom na de zogeheten ‘Akwasi-rel’. Ook toen was Derksen er klaar mee, maar greep John de Mol in. De Talpa-baas hield hem hoogstpersoonlijk aan zijn contract, waarna zij stopten met hun voetbalpraatprogramma Veronica Inside, maar doorgingen als een dagelijkse talkshow. Het drietal tekende bij aanvang van Vandaag Inside, toen nog VI Vandaag geheten, een contract tot eind 2023.
Saaier
Bert van der Veer, oud-regisseur en televisiedirecteur, zou een terugkeer van het programma mét Derksen toejuichen. ,,Als televisiekijker is mijn leven een stuk saaier geworden sinds afgelopen vrijdag. En niet alleen dat van mij, als ik zo om me heen hoor. Het programma was zo níet geformatteerd. Het had hectiek, spanning, sensatie, het onverwachte. Kijk, de mannen kosten wat, maar het programma levert meer dan vele miljoenen op.”
Ik neem aan dat jij sindsdien niet meer naar grote zaalshows of festivals in Nederland bent gegaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:27 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Laten we MOJO niet vergeten.
- Akwasi zet bij een menigte aan tot geweld; MOJO blijft samenwerken met Akwasi.
- Derksen grapt over zwarte piet en Akwasi; MOJO stopt samenwerking met Derksen.
Verwijt jij hem nou niet naar de concurrent over te zijn gestapt?quote:Op woensdag 4 mei 2022 07:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij sindsdien niet meer naar grote zaalshows of festivals in Nederland bent gegaan?
Zit Derksen bij Friendly Fire ja?quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verwijt jij hem nou niet naar de concurrent over te zijn gestapt?
Op je 73-ste straks weer dagelijks van Grolloo naar de Randstad op en neer rijden. Neen, dat zie ik hem niet meer doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:20 schreef Tengano het volgende:
"Hard to get"
Johan houdt nu het hele land in onzekerheid![]()
........
Nou, ik heb echt geen idee meer of het nou nog wat wordt of niet. Johan geeft iig nogmaals duidelijk signalen af dat hij er echt helemaal klaar mee is.
[..]
Time will tell dus.
Nee.quote:Op woensdag 4 mei 2022 07:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij sindsdien niet meer naar grote zaalshows of festivals in Nederland bent gegaan?
Wat doet zn leeftijd er nu toe?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:29 schreef Tengano het volgende:
Nou Derksen is van tv maar iig nog volop in the picture dus. Vriend en vijand hebben het over hem
En dat als je gewoon 73 bent. Dan ben je pas baas![]()
Johan, you rock bro
Zo zou ik Vladimir niet noemen, maar voor ieder wat wils he?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat doet zn leeftijd er nu toe?
Ik ken iiemand van 69 die de hele wereld in zijn greep heeft.
Wann baas.
Dat is gewoon hun werk hoor.. als ik om zo'n stom akkefietje weg zou moeten zou ik ook denken van blaas hem op ik ga weer verder.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:39 schreef Eikenbomen het volgende:
Goh. Wat ik al zei. De aandachtstrekkers kunnen niet zonder.
Er kijkt een heleboel jeugd naar dat programma en met name Derksen is populair dus dat is wel knap als 73jarige.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat doet zn leeftijd er nu toe?
Ik ken iiemand van 69 die de hele wereld in zijn greep heeft.
Wann baas.
,,De voorstelling wordt gemaakt door een grote groep muzikanten en technici die al twee jaren nauwelijks inkomen hebben door corona”, zei de zegsvrouw. ,,We willen deze groep niet in de steek laten.”quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:38 schreef Bananenpap het volgende:
https://www.ad.nl/show/bl(...)O_vaIEQwUShtgKnnS-j8
Heerlijk.
Ik denk persoonlijk dat de muzikanten zelf hebben gezegd of met Johan of niet. Veel loyaliteit daar.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
,,De voorstelling wordt gemaakt door een grote groep muzikanten en technici die al twee jaren nauwelijks inkomen hebben door corona”, zei de zegsvrouw. ,,We willen deze groep niet in de steek laten.”
Nou, dat doen ze dus wel. Zieligerds.
Neem aan dat Johan dus gewoon weer met zijn club op tournee gaat. Even een andere manager bellen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat de muzikanten zelf hebben gezegd of met Johan of niet. Veel loyaliteit daar.
Dan zijn het ook geen liefhebbers. Dagjesvolked.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:38 schreef Bananenpap het volgende:
Heerlijk.
De bluesliefhebbers gaan nu de organisatie zelf cancellen die Johan gecancelled heeftquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:38 schreef Bananenpap het volgende:
Heerlijk.
Dit gaat niet over het festival, het festival gaat gewoon door, dit gaat over de theatershow.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
De bluesliefhebbers gaan nu de organisatie zelf cancellen die Johan gecancelled heeft![]()
Johan moet gewoon zelf een bluesfestival organiseren. Dan mogen de muzikanten en het publiek zelf bepalen of ze met Johan graag feest willen vieren of dat ze van de man walgenen absoluut weg willen blijven
![]()
Ik denk dat er genoeg mensen overblijven om een gezellig feest mee te geven. En met weggebleven azijnpissers valt weinig te lachen, dus dat kan de feestvreugde alleen maar ten goede komen![]()
Zou kunnen. Bluestournee staat er en The Sound of The Blues & Americana.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit gaat niet over het festival, het festival gaat gewoon door, dit gaat over de theatershow.
quote:Bluestournee wordt helemaal afgeblazen, ‘te weinig draagvlak’ zónder Derksen
De tournee The Sound of The Blues & Americana, waarvan Johan Derksen de spreekstalmeester zou zijn, wordt definitief afgeblazen. Eerder werd nog aangekondigd dat de bluestour door zou gaan zónder de in opspraak geraakte mediapersoonlijkheid, maar daar blijkt ‘onvoldoende draagvlak’ voor.
Lekker meeliften op iemand anders zijn of haar trauma.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:09 schreef Tengano het volgende:
En weer een fantast opgestaan.
https://www.linkedin.com/(...)6926423229016227840/
Onderaan het verhaalquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:09 schreef Tengano het volgende:
En weer een fantast opgestaan.
https://www.linkedin.com/(...)6926423229016227840/
quote:NN (dit is geen weergave van het echte -vermeende- slachtoffer)
Ik weet niet of dat nou handig is als je als advocaat verhalen aan het fabuleren bent.quote:
Denk ik ook. Het was dan ook een sneer naar de organisatie, niet naar de muzikanten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat de muzikanten zelf hebben gezegd of met Johan of niet. Veel loyaliteit daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |