abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2022 @ 12:31:27 #51
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204615081
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 10:12 schreef Stefanie1988xvwz het volgende:

[..]
Deze reactie heeft me toch weer uitgelokt om een account aan te maken en hierop te reageren. Jij kan blijkbaar op geen enkele manier met kritiek omgaan. En dat je daar "daadwerkelijk nooit leest" is ook onzin. Maar dat weet je zelf best. Op de site van de reviews staat ook dat meerdere reviews door FOK! zijn gerapporteerd maar dat dat allemaal ongeldige claims waren.

Ik vind het ook bijzonder dat je alle mensen die een negatieve review hebben achtergelaten "kneusjes" noemt. Er zullen vast trollen bijzitten die uit wraak een review schrijven. Maar er zijn ook mensen die een review achterlieten die terechte kritiek hebben op FOK! en hoe beheerders en admins met mensen omgaan. Mijn review was in ieder geval bloedserieus en ik geloof dat ik nog redelijk netjes ben geweest. Maargoed, die heb je niet gelezen omdat je reviews nooit leest, ondanks dat het hilarisch leesvoer is. En ondanks dat je de reviews nooit leest zijn het wel allemaal "kneusjes".

Is het wel eens bij je opgekomen, dat als zo veel mensen zo veel problemen met jou hebben, dat het misschien iets met jezelf te maken heeft?

Dit account zal waarschijnlijk direct verbannen worden, maar ik zal zeggen; bespaar je de moeite want dit is mijn enige en laatste post. Maar als het jou of een andere beheerder een beter gevoel geeft moet je doen wat je niet laten kan.
Heb jij mij soms godverdomme voor krokodil uitgenaakt vuile paling?!!!!!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_204615109
BREEKINGNEWS

LET OP: Mocht je besluiten lid te worden op dit pestkoppen forum, negeer @Ama . Als ze reageert op je posts, negeer haar. Als ze zelf iets post, negeer haar. Doe je dat niet? Dan zal ze alle andere moderators en leden van het forum tegen je opzetten. Pas dus op voor ex-Moderator @Ama .
pi_204615115
Mja, ze/hij/het heeft wel gelijk
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_204615161
https://www.start12.nl/in(...)vuilnisbelt-internet

Niks te zoeken daar. Alle leuke leden verdwenen? Mapima, capichonjongen, sfancta, kluun, tong80. Uiteindelijk verdwijnt iedereen behalve die walgelijke achterlijke stinkende moderator Erasmus.

_O_
  Admin dinsdag 3 mei 2022 @ 13:06:31 #55
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204615366
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 11:58 schreef Scrummie het volgende:

Jammer, zal nog eens zo'n aardige review plaatsen!
De positieve reviews en normaal geformuleerde, serieuze reviews uitgezonderd natuurlijk. Maar nogmaals; ik lees daar nooit. Als mensen een probleem hebben met FOK! is het handiger dat niet ergens op een obscure externe site te melden waar niemand het gaat lezen, maar bij ons zelf. Mailadressen zijn volgens mij wel bekend :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 12:40 schreef Sfancta het volgende:
https://www.start12.nl/in(...)vuilnisbelt-internet

Niks te zoeken daar. Alle leuke leden verdwenen? Mapima, capichonjongen, sfancta, kluun, tong80. Uiteindelijk verdwijnt iedereen behalve die walgelijke achterlijke stinkende moderator Erasmus.

_O_
je bent weg? :o
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_204615378
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:48 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
Kluun _O_ sanasoufi _O_
Hahahaha wie is het geniale brein dat hier al jaren achter zit hahaha
pi_204615387
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 13:06 schreef Danny het volgende:

[..]
De positieve reviews en normaal geformuleerde, serieuze reviews uitgezonderd natuurlijk. Maar nogmaals; ik lees daar nooit. Als mensen een probleem hebben met FOK! is het handiger dat niet ergens op een obscure externe site te melden waar niemand het gaat lezen, maar bij ons zelf. Mailadressen zijn volgens mij wel bekend :)
[..]
Vroeger (?) had je klacht.nl. Daar gingen mensen klagen over bedrijven i.p.v. gewoon het bedrijf zelf te mailen. Het is beide gratis maar ja…
pi_204615421
quote:

[..]
Deze reactie heeft me toch weer uitgelokt om een account aan te maken en hierop te reageren. Jij kan blijkbaar op geen enkele manier met kritiek omgaan. En dat je daar "daadwerkelijk nooit leest" is ook onzin. Maar dat weet je zelf best. Op de site van de reviews staat ook dat meerdere reviews door FOK! zijn gerapporteerd maar dat dat allemaal ongeldige claims waren.

Ik vind het ook bijzonder dat je alle mensen die een negatieve review hebben achtergelaten "kneusjes" noemt. Er zullen vast trollen bijzitten die uit wraak een review schrijven. Maar er zijn ook mensen die een review achterlieten die terechte kritiek hebben op FOK! en hoe beheerders en admins met mensen omgaan. Mijn review was in ieder geval bloedserieus en ik geloof dat ik nog redelijk netjes ben geweest. Maargoed, die heb je niet gelezen omdat je reviews nooit leest, ondanks dat het hilarisch leesvoer is. En ondanks dat je de reviews nooit leest zijn het wel allemaal "kneusjes".

Is het wel eens bij je opgekomen, dat als zo veel mensen zo veel problemen met jou hebben, dat het misschien iets met jezelf te maken heeft?

Dit account zal waarschijnlijk direct verbannen worden, maar ik zal zeggen; bespaar je de moeite want dit is mijn enige en laatste post. Maar als het jou of een andere beheerder een beter gevoel geeft moet je doen wat je niet laten kan.
Met wat jij schrijft ben ik het wel eens. Onprofessionele reactie van Danny.
pi_204615586
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 12:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hoop het niet.
Waarom?
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_204615677
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 13:07 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

[..]
Hahahaha wie is het geniale brein dat hier al jaren achter zit hahaha
Weet ik veel.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 13:49:45 #61
459912 FlippingCoin
pi_204615808
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 13:06 schreef Danny het volgende:

[..]
[..]
Mja ergens snap ik het ook weer wel, alles in FB wordt zo snel dichtgepleurd altijd :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  dinsdag 3 mei 2022 @ 13:54:57 #62
459912 FlippingCoin
pi_204615855
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 13:27 schreef laforest het volgende:

[..]
Waarom?
joh weet ik veel ik zeg ook maar wat
  Miss 200.000.000! dinsdag 3 mei 2022 @ 13:57:06 #63
367000 roos94
pi_204615881
quote:

[..]

Ik ben het niet met jou eens. Ik vind dat danny wel met kritiek kan omgaan.

Verder eensch met het feit dat hier een aantal (drie) mods zitten die wat mij betreft een enkeltje Siberië mogen krijgen, maarja wat doe je eraan. Ze in de foe lijst zetten kan ook niet ;( dus gewoon je verlies nemen en doorgaan.
  Moderator dinsdag 3 mei 2022 @ 14:28:51 #64
249559 crew  Lavenderr
pi_204616147
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:55 schreef daanish het volgende:
Treurig om te zien

https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl

Kom op! Allemaal positieve reviews plaatsen, zodat FOK weer in de + staat.
En dat kracht bijzetten door wat te doneren. Alle kleine beetjes helpen.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 15:21:14 #65
459912 FlippingCoin
pi_204616444
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 14:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

ik doneer aan jou: één foto van een karper
  Manager PR/Moderator dinsdag 3 mei 2022 @ 17:14:12 #66
269689 crew  Viv
pi_204617195
quote:
En dat je daar "daadwerkelijk nooit leest" is ook onzin. Maar dat weet je zelf best.
Ja hoi w/

Ik kan bevestigen dat @Danny daar nooit leest. Wij van PR hebben het profiel geclaimd en gedurende een periode op de reviews gereageerd.
quote:
Op de site van de reviews staat ook dat meerdere reviews door FOK! zijn gerapporteerd maar dat dat allemaal ongeldige claims waren.
Klopt. We hebben een tijdje reviews met smaad en laster gerapporteerd, en daar volgde standaard een afwijzing op. We hebben een keer protest aangetekend en alsnog gelijk gekregen, maar die moeite steken we veel liever in FOK! zelf. :)
pi_204617244
quote:

[..]

Welcome back.
pi_204617250
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 14:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Bij?
  dinsdag 3 mei 2022 @ 17:48:35 #69
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_204617436
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 15:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

ik doneer aan jou: één foto van een karper
:')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 18:33:51 #70
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_204617817
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 17:14 schreef Viv het volgende:

[..]
Ja hoi w/

Ik kan bevestigen dat @:Danny daar nooit leest. Wij van PR hebben het profiel geclaimd en gedurende een periode op de reviews gereageerd.
[..]
Klopt. We hebben een tijdje reviews met smaad en laster gerapporteerd, en daar volgde standaard een afwijzing op. We hebben een keer protest aangetekend en alsnog gelijk gekregen, maar die moeite steken we veel liever in FOK! zelf. :)
Heeft FOK! PR?

Wut
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_204617975
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 17:14 schreef Viv het volgende:

[..]
Ja hoi w/

Ik kan bevestigen dat @:Danny daar nooit leest. Wij van PR hebben het profiel geclaimd en gedurende een periode op de reviews gereageerd.
[..]
Hier worden alle kritieken niet serieus genomen. Daar kunnen mensen gewoon hun mening geven. Het zal jullie steken dat jullie daar de touwtjes niet in handen hebben :W
  dinsdag 3 mei 2022 @ 18:55:00 #72
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204618013
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 18:51 schreef Hondurees het volgende:

[..]
Hier worden alle kritieken niet serieus genomen. Daar kunnen mensen gewoon hun mening geven. Het zal jullie steken dat jullie daar de touwtjes niet in handen hebben :W
Ha stefanie, weer een nieuwe kloon aangemaakt?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204618078
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 18:51 schreef Hondurees het volgende:

[..]
Ik denk dat dit filmpje de lading eigenlijk beter dekt.
-nee-
pi_204618114
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:35 schreef laforest het volgende:

[..]
;(

Zou deze persoon nog leven?
Is dit Kluun?
  dinsdag 3 mei 2022 @ 19:08:42 #75
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204618158