Heb jij mij soms godverdomme voor krokodil uitgenaakt vuile paling?!!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:12 schreef Stefanie1988xvwz het volgende:
[..]
Deze reactie heeft me toch weer uitgelokt om een account aan te maken en hierop te reageren. Jij kan blijkbaar op geen enkele manier met kritiek omgaan. En dat je daar "daadwerkelijk nooit leest" is ook onzin. Maar dat weet je zelf best. Op de site van de reviews staat ook dat meerdere reviews door FOK! zijn gerapporteerd maar dat dat allemaal ongeldige claims waren.
Ik vind het ook bijzonder dat je alle mensen die een negatieve review hebben achtergelaten "kneusjes" noemt. Er zullen vast trollen bijzitten die uit wraak een review schrijven. Maar er zijn ook mensen die een review achterlieten die terechte kritiek hebben op FOK! en hoe beheerders en admins met mensen omgaan. Mijn review was in ieder geval bloedserieus en ik geloof dat ik nog redelijk netjes ben geweest. Maargoed, die heb je niet gelezen omdat je reviews nooit leest, ondanks dat het hilarisch leesvoer is. En ondanks dat je de reviews nooit leest zijn het wel allemaal "kneusjes".
Is het wel eens bij je opgekomen, dat als zo veel mensen zo veel problemen met jou hebben, dat het misschien iets met jezelf te maken heeft?
Dit account zal waarschijnlijk direct verbannen worden, maar ik zal zeggen; bespaar je de moeite want dit is mijn enige en laatste post. Maar als het jou of een andere beheerder een beter gevoel geeft moet je doen wat je niet laten kan.
De positieve reviews en normaal geformuleerde, serieuze reviews uitgezonderd natuurlijk. Maar nogmaals; ik lees daar nooit. Als mensen een probleem hebben met FOK! is het handiger dat niet ergens op een obscure externe site te melden waar niemand het gaat lezen, maar bij ons zelf. Mailadressen zijn volgens mij wel bekendquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:58 schreef Scrummie het volgende:
Jammer, zal nog eens zo'n aardige review plaatsen!
je bent weg?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:40 schreef Sfancta het volgende:
https://www.start12.nl/in(...)vuilnisbelt-internet
Niks te zoeken daar. Alle leuke leden verdwenen? Mapima, capichonjongen, sfancta, kluun, tong80. Uiteindelijk verdwijnt iedereen behalve die walgelijke achterlijke stinkende moderator Erasmus.
Vroeger (?) had je klacht.nl. Daar gingen mensen klagen over bedrijven i.p.v. gewoon het bedrijf zelf te mailen. Het is beide gratis maar ja…quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:06 schreef Danny het volgende:
[..]
De positieve reviews en normaal geformuleerde, serieuze reviews uitgezonderd natuurlijk. Maar nogmaals; ik lees daar nooit. Als mensen een probleem hebben met FOK! is het handiger dat niet ergens op een obscure externe site te melden waar niemand het gaat lezen, maar bij ons zelf. Mailadressen zijn volgens mij wel bekend
[..]
je bent weg?
Met wat jij schrijft ben ik het wel eens. Onprofessionele reactie van Danny.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:12 schreef Stefanie1988xvwz het volgende:
[..]
Deze reactie heeft me toch weer uitgelokt om een account aan te maken en hierop te reageren. Jij kan blijkbaar op geen enkele manier met kritiek omgaan. En dat je daar "daadwerkelijk nooit leest" is ook onzin. Maar dat weet je zelf best. Op de site van de reviews staat ook dat meerdere reviews door FOK! zijn gerapporteerd maar dat dat allemaal ongeldige claims waren.
Ik vind het ook bijzonder dat je alle mensen die een negatieve review hebben achtergelaten "kneusjes" noemt. Er zullen vast trollen bijzitten die uit wraak een review schrijven. Maar er zijn ook mensen die een review achterlieten die terechte kritiek hebben op FOK! en hoe beheerders en admins met mensen omgaan. Mijn review was in ieder geval bloedserieus en ik geloof dat ik nog redelijk netjes ben geweest. Maargoed, die heb je niet gelezen omdat je reviews nooit leest, ondanks dat het hilarisch leesvoer is. En ondanks dat je de reviews nooit leest zijn het wel allemaal "kneusjes".
Is het wel eens bij je opgekomen, dat als zo veel mensen zo veel problemen met jou hebben, dat het misschien iets met jezelf te maken heeft?
Dit account zal waarschijnlijk direct verbannen worden, maar ik zal zeggen; bespaar je de moeite want dit is mijn enige en laatste post. Maar als het jou of een andere beheerder een beter gevoel geeft moet je doen wat je niet laten kan.
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:07 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
[..]
Hahahaha wie is het geniale brein dat hier al jaren achter zit hahaha
Mja ergens snap ik het ook weer wel, alles in FB wordt zo snel dichtgepleurd altijdquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:06 schreef Danny het volgende:
[..]
De positieve reviews en normaal geformuleerde, serieuze reviews uitgezonderd natuurlijk. Maar nogmaals; ik lees daar nooit. Als mensen een probleem hebben met FOK! is het handiger dat niet ergens op een obscure externe site te melden waar niemand het gaat lezen, maar bij ons zelf. Mailadressen zijn volgens mij wel bekend
[..]
je bent weg?
joh weet ik veel ik zeg ook maar watquote:
Ik ben het niet met jou eens. Ik vind dat danny wel met kritiek kan omgaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:12 schreef Stefanie1988xvwz het volgende:
[..]
En dat kracht bijzetten door wat te doneren. Alle kleine beetjes helpen.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:55 schreef daanish het volgende:
Treurig om te zien
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Kom op! Allemaal positieve reviews plaatsen, zodat FOK weer in de + staat.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat kracht bijzetten door wat te doneren. Alle kleine beetjes helpen.
Ja hoiquote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:12 schreef Stefanie1988xvwz het volgende:
En dat je daar "daadwerkelijk nooit leest" is ook onzin. Maar dat weet je zelf best.
Klopt. We hebben een tijdje reviews met smaad en laster gerapporteerd, en daar volgde standaard een afwijzing op. We hebben een keer protest aangetekend en alsnog gelijk gekregen, maar die moeite steken we veel liever in FOK! zelf.quote:Op de site van de reviews staat ook dat meerdere reviews door FOK! zijn gerapporteerd maar dat dat allemaal ongeldige claims waren.
Welcome back.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:12 schreef Stefanie1988xvwz het volgende:
[..]
Bij?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat kracht bijzetten door wat te doneren. Alle kleine beetjes helpen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik doneer aan jou: één foto van een karper
Heeft FOK! PR?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
Ik kan bevestigen dat @:Danny daar nooit leest. Wij van PR hebben het profiel geclaimd en gedurende een periode op de reviews gereageerd.
[..]
Klopt. We hebben een tijdje reviews met smaad en laster gerapporteerd, en daar volgde standaard een afwijzing op. We hebben een keer protest aangetekend en alsnog gelijk gekregen, maar die moeite steken we veel liever in FOK! zelf.
Hier worden alle kritieken niet serieus genomen. Daar kunnen mensen gewoon hun mening geven. Het zal jullie steken dat jullie daar de touwtjes niet in handen hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
Ik kan bevestigen dat @:Danny daar nooit leest. Wij van PR hebben het profiel geclaimd en gedurende een periode op de reviews gereageerd.
[..]
Klopt. We hebben een tijdje reviews met smaad en laster gerapporteerd, en daar volgde standaard een afwijzing op. We hebben een keer protest aangetekend en alsnog gelijk gekregen, maar die moeite steken we veel liever in FOK! zelf.
Ha stefanie, weer een nieuwe kloon aangemaakt?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:51 schreef Hondurees het volgende:
[..]
Hier worden alle kritieken niet serieus genomen. Daar kunnen mensen gewoon hun mening geven. Het zal jullie steken dat jullie daar de touwtjes niet in handen hebben
Ik denk dat dit filmpje de lading eigenlijk beter dekt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:51 schreef Hondurees het volgende:
[..]
Hier worden alle kritieken niet serieus genomen. Daar kunnen mensen gewoon hun mening geven. Het zal jullie steken dat jullie daar de touwtjes niet in handen hebben
Hey dat is stefanie en die leeft nog!! @Hondureesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |