Nou ja, hij doet zelf i.i.g. geen heel stomme dingenquote:Op zondag 3 juli 2022 23:00 schreef 4-elements het volgende:
Team Hezeberg is tot nu toe een enorm succes.
Dat klopt, gaat meer over het team. Geen idee of het mogelijk was, maar misschien had hij zich beter bij een bestaand team kunnen inkopen dan dat ze zelf het wiel proberen uit te vinden.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, hij doet zelf i.i.g. geen heel stomme dingen
Ja, maar dan ben je ook weer erg afhankelijk. Snap wel dat ze het willen proberen.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat klopt, gaat meer over het team. Geen idee of het mogelijk was, maar misschien had hij zich beter bij een bestaand team kunnen inkopen dan dat ze zelf het wiel proberen uit te vinden.
De auto's komen van een bestaand NASCAR team, dat actief is in de Xfinity en Truck Series.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat klopt, gaat meer over het team. Geen idee of het mogelijk was, maar misschien had hij zich beter bij een bestaand team kunnen inkopen dan dat ze zelf het wiel proberen uit te vinden.
Alleen de auto's of hebben ze ook know how ingeslagen?quote:Op zondag 3 juli 2022 23:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De auto's komen van een bestaand NASCAR team, dat actief is in de Xfinity en Truck Series.
Volgens mij ook de know how. Het is een partnership waarbij dat team (Reaume Brothers) mede eigenaar is.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:25 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Alleen de auto's of hebben ze ook know how ingeslagen?
Btw, Reddick maakt het toch nog spannend.
dat werkt niet voor mijquote:Op zondag 10 juli 2022 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:ondeugend
@:Starflyer
@:Peterselieman
Het kwam uit een goed hartquote:
Hij is al van achter naar voor geredenquote:Op zondag 10 juli 2022 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga weg, ik hoef Kyle's hoofd niet in beeld
Mijn Kyle heeft een mooie kop hoorquote:Op zondag 10 juli 2022 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga weg, ik hoef Kyle's hoofd niet in beeld
Ja, maar dan zie ik alleen de autoquote:Op zondag 10 juli 2022 21:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is al van achter naar voor gereden
Ahquote:
Paar cautionsquote:Op zondag 10 juli 2022 22:42 schreef Zorro het volgende:
Of ik nog ff mee ging wandelen. Nou eigenlijk niet maar vooruit dan.
Dus ik heb weer gezond aan beweging gedaan. Gekkenwerk.
Nog iets gemist?
Niks dusquote:Op zondag 10 juli 2022 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Paar cautions![]()
Wij gingen wandelen vóór NASCAR.
Jaquote:Op zondag 10 juli 2022 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
interessante manier van de pits binnen komen bij hem
Wat een baasquote:Op zondag 10 juli 2022 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
Kyle Busch gewoon weer in de ronde van de leider
Je klinkt als een vader die teleurgesteld is over z'n jonge koters die niet langer dan 3 minuten braaf kunnen spelen zonder ruziequote:Op zondag 10 juli 2022 23:13 schreef Starflyer het volgende:
Echt, ze kunnen ook niet een paar ronden normaal racen
Nu duurt het alleen maar langer voordat de race afgelopen isquote:Op zondag 10 juli 2022 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je klinkt als een vader die teleurgesteld is over z'n jonge koters die niet langers dan 3 minuten braaf spelen zonder ruzie![]()
![]()
Owh, je wil gaan slapen?quote:Op zondag 10 juli 2022 23:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nu duurt het alleen maar langer voordat de race afgelopen is
Van een oud vrouwtje geweestquote:Op zondag 10 juli 2022 23:30 schreef Zorro het volgende:
De auto van Kyle Busch is ook niet echt meer in showrooomstaat
Nee, hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 10 juli 2022 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
Hadden we vandaag al een caution gehad?
en weer in de slag met Hamlin ...quote:Op maandag 11 juli 2022 00:09 schreef Starflyer het volgende:
En Chastain duwt weer iemand van de baan
Wie was dat dan? Heb de HH gemist.quote:Op maandag 11 juli 2022 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom wil je er tussendoor als er geen ruimte is ...
ik zat ook half te kijken, dus weet niet wie er tussendoor wildequote:Op maandag 11 juli 2022 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie was dat dan? Heb de HH gemist.
Ok, jammer.quote:Op maandag 11 juli 2022 00:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zat ook half te kijken, dus weet niet wie er tussendoor wilde
Met dank aan Jonesquote:
Truste, ik ga ook slapenquote:Op maandag 11 juli 2022 00:28 schreef Zorro het volgende:
Nou dat was voor mij wel overtime![]()
Nu slapen. Truste
Perez kan zo voor Truex instappen.quote:
Ik ben ook weer terug naar Indycar. Al was het maar vanwege al die hinderlijke onderbrekingen met die studioklets.quote:
Was gister met de Xfinity zeer hinderlijk. Gingen ze terug naar Jessie Punch en een oud-coureur terwijl je de race wilt volgenquote:Op zondag 24 juli 2022 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben ook weer terug naar Indycar. Al was het maar vanwege al die hinderlijke onderbrekingen met die studioklets.
Ja en ze klinkt als Kermit de Kikker.quote:Op zondag 24 juli 2022 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben ook weer terug naar Indycar. Al was het maar vanwege al die hinderlijke onderbrekingen met die studioklets.
Brandstof te weinig.quote:
DAt is wel jammer jaquote:Op zondag 24 juli 2022 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
Blaney
Dus Hamlin gaat wel goed zitten nu
Niet meer samen met Busch een Disq vanwege overtredingen bij de voorspoiler. Elliott wintquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |