Echt een leuk nummerquote:
Moet jij weten.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb je op Twitter gerapporteerd wegens racisme.
quote:Op maandag 2 mei 2022 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb je op Twitter gerapporteerd wegens racisme.
Ik kreeg alleen een ongepaste foto terug. Geen antwoord op mijn vraag. Ik ga nog een poging wagen.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:kingroland heeft zojuist mijn DM beantwoord
Graag een review van deze serie.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ [url=https://cdn-www.mandatory.com/assets/(...)giphy.gif]afbeelding[/url] ]
Ben nog midden in seizoen 2 dus pas aan het eind.quote:
ik kijk geen slappe aftreksels van goede seriesquote:Op maandag 2 mei 2022 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen weer een aflevering Better Call Saul!! En daarna alle genotsreviews hier lezen. Dat wordt genieten.
Dit ga ik liken!quote:Op maandag 2 mei 2022 15:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik kijk geen slappe aftreksels van goede series
Je hebt een like van scrupuleus, zo matig was je post dus.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik kijk geen slappe aftreksels van goede series
Ik lees iets over een racistische FA. Nou dat lijkt me erg vreemd, want die hebben we hier niet.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat was hier allemaal aan de hand? Posts verdwijnen ineens.
Is het niet gek dat iemand geblokkeerd wordt en dit vervolgens toch nog kan posten?quote:Op maandag 2 mei 2022 17:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik lees iets over een racistische FA. Nou dat lijkt me erg vreemd, want die hebben we hier niet.
Serverhuisje staat weer te roken.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is het niet gek dat iemand geblokkeerd wordt en dit vervolgens toch nog kan posten?
Veilig thuisgekomen.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb woensdag, dinsdag én vrijdag vrij
@:coco
Ter info
Thanksquote:Op maandag 2 mei 2022 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat gezelligMaak er een mooie avond van en eet smakelijk!
quote:Op maandag 2 mei 2022 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat gezelligMaak er een mooie avond van en eet smakelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |