Oh zo. Als je het toen niks aan vond vind ik het wel vreemd dat je mij deze als tip gaf! (alleen seizoen 1 want de rest was niet leuk).quote:Op maandag 2 mei 2022 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel 5 jaar geleden ofzo maar toen vond ik er niks aan meen ik me te herinneren.
Nu met HBO max leek me een goede gelegenheid om het nogmaals te proberen
Ik niet, ik voor het eest dit jaar.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze heb ik letterlijk al acht jaar terug gezien, ja.
Even gekeken wanneer ik de soundtrack voor het eerst heb geluisterd.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zo. Als je het toen niks aan vond vind ik het wel vreemd dat je mij deze als tip gaf! (alleen seizoen 1 want de rest was niet leuk).
[..]
Ik niet, ik voor het eest dit jaar.
Volgens mij zei ik alleen dat je alleen seizoen 1 moest kijken, niet dat het goed wasquote:Op maandag 2 mei 2022 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zo. Als je het toen niks aan vond vind ik het wel vreemd dat je mij deze als tip gaf! (alleen seizoen 1 want de rest was niet leuk).
[..]
Ik niet, ik voor het eest dit jaar.
Toen was je net 12quote:Op maandag 2 mei 2022 12:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even gekeken wanneer ik de soundtrack voor het eerst heb geluisterd.
Far From Any Road 29 Jul 2014, 7:22pm
Wat vliegt de tijd.
Ook zo'n serie die na S01 kut wordtquote:Op maandag 2 mei 2022 12:39 schreef El-Stinho het volgende:
Fargo S01 voelt ook weer als een eeuwigheid dat ik dat godenseizoen gekeken heb.
Dat was 2012.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke, bijna goed.
Was dat de tijd dat men hier je korfbal kampioenschap wou komen vieren?
Ik heb mij prima vermaakt met Fargo S2 en S3 anders.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook zo'n serie die na S01 kut wordt
Maar S01
ik zou gewoon je handen gebruiken om een croissant te eten.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:18 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet 3 kaascroissants met een kopje earl grey thee
RTquote:Op maandag 2 mei 2022 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mij prima vermaakt met Fargo S2 en S3 anders.
Daarna niet meer verder gekeken.
Vuile klootzakquote:Op maandag 2 mei 2022 13:18 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet 3 kaascroissants met een kopje earl grey thee
Bij een ruimteschip haak ik afquote:Op maandag 2 mei 2022 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mij prima vermaakt met Fargo S2 en S3 anders.
Daarna niet meer verder gekeken.
Ik heb je op Twitter gerapporteerd wegens racisme.quote:
Echt een leuk nummerquote:
Moet jij weten.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb je op Twitter gerapporteerd wegens racisme.
quote:Op maandag 2 mei 2022 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb je op Twitter gerapporteerd wegens racisme.
Ik kreeg alleen een ongepaste foto terug. Geen antwoord op mijn vraag. Ik ga nog een poging wagen.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:kingroland heeft zojuist mijn DM beantwoord
Graag een review van deze serie.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ [url=https://cdn-www.mandatory.com/assets/(...)giphy.gif]afbeelding[/url] ]
Ben nog midden in seizoen 2 dus pas aan het eind.quote:
ik kijk geen slappe aftreksels van goede seriesquote:Op maandag 2 mei 2022 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen weer een aflevering Better Call Saul!! En daarna alle genotsreviews hier lezen. Dat wordt genieten.
Dit ga ik liken!quote:Op maandag 2 mei 2022 15:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik kijk geen slappe aftreksels van goede series
Je hebt een like van scrupuleus, zo matig was je post dus.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik kijk geen slappe aftreksels van goede series
Ik lees iets over een racistische FA. Nou dat lijkt me erg vreemd, want die hebben we hier niet.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat was hier allemaal aan de hand? Posts verdwijnen ineens.
Is het niet gek dat iemand geblokkeerd wordt en dit vervolgens toch nog kan posten?quote:Op maandag 2 mei 2022 17:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik lees iets over een racistische FA. Nou dat lijkt me erg vreemd, want die hebben we hier niet.
Serverhuisje staat weer te roken.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is het niet gek dat iemand geblokkeerd wordt en dit vervolgens toch nog kan posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |