Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb woensdag, dinsdag én vrijdag vrij
@:coco
Ter info
en donderdag dan?quote:Op maandag 2 mei 2022 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ter info
En donderdag trouwens? Zie dat niemand het opmerkt.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ter info
Geniet ervan ouwe reus.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:28 schreef Caland het volgende:
Ik bedoel woensdag, dinsdag, donderdag en vrijdag
Stop de tijd
Bedankt voor de opmerkzaamheid jongens!
Beetje verwarrend hoe je de dagen hier neerzetquote:Op maandag 2 mei 2022 12:28 schreef Caland het volgende:
Stop de tijd
Zeg dan gewoon dinsdag t/m vrijdag.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:28 schreef Caland het volgende:
Stop de tijd
Voor de happers.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje verwarrend hoe je de dagen hier neerzet
Waarom eerst woensdag en dan dinsdag?
Had je deze nog niet gezien?quote:Op maandag 2 mei 2022 12:34 schreef GGMM het volgende:
True Detective(2014)8.9crime, drama, mystery, thriller55TV-MA16Matthew McConaughey, Colin Farrell, Mahershala AliSeasonal anthology series in which police investigations unearth the personal and professional secrets of those involved, both within and outside the law.Seizoen 1
@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:maxi-mus @:lenny_leonard @:onlogisch @:oriente @:coco check review7.5
When the last light warms the rocksquote:Op maandag 2 mei 2022 12:34 schreef GGMM het volgende:
True Detective(2014)8.9crime, drama, mystery, thriller55TV-MA16Matthew McConaughey, Colin Farrell, Mahershala AliSeasonal anthology series in which police investigations unearth the personal and professional secrets of those involved, both within and outside the law.Seizoen 1
@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:maxi-mus @:lenny_leonard @:onlogisch @:oriente @:coco check review7.5
Jawel 5 jaar geleden ofzo maar toen vond ik er niks aan meen ik me te herinneren.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had je deze nog niet gezien?
Prima review, lekker kort.
Deze heb ik letterlijk al acht jaar terug gezien, ja.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had je deze nog niet gezien?
Prima review, lekker kort.
Oh zo. Als je het toen niks aan vond vind ik het wel vreemd dat je mij deze als tip gaf! (alleen seizoen 1 want de rest was niet leuk).quote:Op maandag 2 mei 2022 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel 5 jaar geleden ofzo maar toen vond ik er niks aan meen ik me te herinneren.
Nu met HBO max leek me een goede gelegenheid om het nogmaals te proberen
Ik niet, ik voor het eest dit jaar.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze heb ik letterlijk al acht jaar terug gezien, ja.
Even gekeken wanneer ik de soundtrack voor het eerst heb geluisterd.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zo. Als je het toen niks aan vond vind ik het wel vreemd dat je mij deze als tip gaf! (alleen seizoen 1 want de rest was niet leuk).
[..]
Ik niet, ik voor het eest dit jaar.
Volgens mij zei ik alleen dat je alleen seizoen 1 moest kijken, niet dat het goed wasquote:Op maandag 2 mei 2022 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zo. Als je het toen niks aan vond vind ik het wel vreemd dat je mij deze als tip gaf! (alleen seizoen 1 want de rest was niet leuk).
[..]
Ik niet, ik voor het eest dit jaar.
Toen was je net 12quote:Op maandag 2 mei 2022 12:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even gekeken wanneer ik de soundtrack voor het eerst heb geluisterd.
Far From Any Road 29 Jul 2014, 7:22pm
Wat vliegt de tijd.
Ook zo'n serie die na S01 kut wordtquote:Op maandag 2 mei 2022 12:39 schreef El-Stinho het volgende:
Fargo S01 voelt ook weer als een eeuwigheid dat ik dat godenseizoen gekeken heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |