Echt hé.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe je eens iets voor FOK! gebeurt er dit.
Laat me met rust.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel totaal nietszeggend. 2 mensen die praten het is wat.
Dat lijkt me een Lenny-productie
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:53 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb net een half uur aan een OP zitten werken om erachter te komen dat er al een topic bestaatNelomGodSPOILER: waardeloosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:maxi-mus
Ik heb net een half uur aan een OP zitten werken om erachter te komen dat er al een topic bestaatMooie OP maat.SPOILER: waardeloosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:maxi-mus
Ik ga dan ook niet beginnen over het foutje van 'de degradatiespook'.![]()
De degradatiespookquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:09 schreef MC-M het volgende:
[..]
Mooie OP maat.
Ik ga dan ook niet beginnen over het foutje van 'de degradatiespook'.
Gelukkig heb je daar met Willem II binnenkort geen last meer vanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De Eredivisie is een parodie op een voetbalcompetitie.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar met Willem II binnenkort geen last meer van
De twee actiefste users van het Feyenoord topic en dan geen PM krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:18 schreef fetX het volgende:
Geen PM ontvangen.
Ik hoop dat die ban 3 maanden duurt. @:kingroland bidden graag.
avg (en je bent een vies varken)quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Ik was net op station Eindhoven.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:11 schreef Oriente het volgende:
Ik moet me nu een half uur vermaken/vervelen op station Breda, matig
Ga naar de BK voor een Big King XXLquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:11 schreef Oriente het volgende:
Ik moet me nu een half uur vermaken/vervelen op station Breda, matig
Ik eet geen fastfoodquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga naar de BK voor een Big King XXL
Kom dan.quote:
Ik heb net een half uur aan een OP zitten werken om erachter te komen dat er al een topic bestaatIk vind het wel een mooie OP Onlo!SPOILER: waardeloosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:maxi-musOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |