abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2022 @ 07:52:24 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204604735
POLL
Huilen dan.
pi_204604743
Gestemd!
pi_204604757
Ik neem de Russische bevolking hun passiviteit hierin steeds meer kwalijk merk ik. Krijg het idee dat gros gewoon toekijkt als Putin echt nukes gaat inzetten.

Wat mij betreft ligt bij de Russen de meeste macht om deze oorlog te beëindigen. En ze doen niets.
pi_204604759
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2022 07:52 schreef Isdatzo het volgende:
[poll=4026]
haat is een groot woord, haat niemand. Maar om te voorkomen dat met een poll als deze, 'nee' geintepreteerd wordt met ik steun Poetin, toch ja gestemd.
  maandag 2 mei 2022 @ 08:05:17 #6
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_204604783
Las ik nou ergens dat putin een passagiersvliegtuig uit de lucht wou schieten en Oekraïne wou blamen ?

:')
  maandag 2 mei 2022 @ 08:16:27 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204604831
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2022 07:52 schreef Isdatzo het volgende:
[poll=4026]
Ja! Fuck Poetin!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 08:23:56 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204604858
:')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204604870
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 08:00 schreef Korenfok het volgende:

[..]
haat is een groot woord, haat niemand. Maar om te voorkomen dat met een poll als deze, 'nee' geintepreteerd wordt met ik steun Poetin, toch ja gestemd.
Ik heb nee gestemd en steun poetin niet
pi_204604886
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 07:59 schreef VacaLoca het volgende:
Ik neem de Russische bevolking hun passiviteit hierin steeds meer kwalijk merk ik. Krijg het idee dat gros gewoon toekijkt als Putin echt nukes gaat inzetten.

Wat mij betreft ligt bij de Russen de meeste macht om deze oorlog te beëindigen. En ze doen niets.
Het gros kan niet anders dan toekijken.
Heb je gemist hoe snel je daar een enkeltje Siberie je krijgt als je gaat protesteren?

Als je kids thuis hebt zitten die je moet voeden, ga je dat risico toch niet lopen?
pi_204604887
Gaan we nou polls maken over dictators?
  maandag 2 mei 2022 @ 08:36:07 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204604939
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 08:26 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Ik heb nee gestemd en steun poetin niet
Waarom haat je hem niet?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204604947
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 08:29 schreef hangtime het volgende:

[..]
Heb je gemist hoe snel je daar een enkeltje Siberie je krijgt als je gaat protesteren?

Als je kids thuis hebt zitten die je moet voeden, ga je dat risico toch niet lopen?
Nee niet gemist. Maar met die gedachtengang geeft elke tiran vrij spel. Weten we ook weer waarom niemand iets tegen Hitler deed. Eigen hachje eerst. Niet beseffende dat het juist om het redden van de toekomst van hun kinderen gaat. Die wil je toch niet een WW3 laten meemaken?

En ja als je met handjevol mensen protesteert wordt je opgepakt. Probeer het eens met twintig miljoen tegelijk zou ik zeggen. En probeer een coup als leger.

Je president vernietigt Oekraïne, Rusland en de rest van de wereld en daarmee dus toekomst van je kinderen en ze doen er precies nul aan.
pi_204604963
Als je als Rus tegen Putin ingaat zet je je toekomst op het spel en de toekomst van je familie.
Als je als student opgepakt wordt bij een protest tegen Putin kan je niet meer verder studeren. Je ouders verliezen hun baan. Je staat voor de rest van je leven als misdadiger te boek. Daarom spreken Russen niet vrijuit over politieke zaken. Of ze zeggen niet geïnteresseerd te zijn, geen mening te hebben of niet op de hoogte te zijn. En veel Russen staan gewoon echt achter Putin.
Putin heeft wel Rusland uit het slop getrokken jarenlang.
pi_204604970
En vergeet niet de kracht van staatspropaganda.
pi_204604985
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 08:38 schreef quirina het volgende:
Als je als Rus tegen Putin ingaat zet je je toekomst op het spel en de toekomst van je familie.
Als je als student opgepakt wordt bij een protest tegen Putin kan je niet meer verder studeren. Je ouders verliezen hun baan. Je staat voor de rest van je leven als misdadiger te boek. Daarom spreken Russen niet vrijuit over politieke zaken. Of ze zeggen niet geïnteresseerd te zijn, geen mening te hebben of niet op de hoogte te zijn. En veel Russen staan gewoon echt achter Putin.
Willekeurige interviews op straat in Rusland of bijvoorbeeld landen met veel pro Russen (omdat ze zelf Russisch zijn) zijn behoorlijk pro Poetin en pro “tot aan Lissabon!”.

Vooral onder bepaalde lagen van de jeugd, maar ook oudere uit de Sovjet unie tijd.
pi_204604991
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 08:40 schreef quirina het volgende:
En vergeet niet de kracht van staatspropaganda.
Precies dit.
Vervolgens heeft Vladimir de afgelopen 15 jaar Rusland terug op de wereldkaart gezet na het uiteenvallen van de Sovjet Unie.
  maandag 2 mei 2022 @ 08:54:52 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_204605028
twitter

Rusland gaat binnenkort ook wat Israelische wapens tegenkomen op deze manier.

quote:
Ukraine to launch counteroffensive by mid-June: Zelenskyy aide

VIENNA -- Ukraine will be able to go on the offensive against Russia between late May and mid-June, thanks to weapons supplied by the U.S. and European countries, an adviser to Ukrainian President Volodymyr Zelensky has said.

The remark by Oleksiy Arestovich in an online interview with Nikkei Asia on Sunday suggests an acceleration in the pace of the war, as experts predict Russia will stage all-out attacks before its May 9 Victory Day, which commemorates the Soviet Union's victory over Nazi Germany in World War II.

https://asia.nikkei.com/E(...)-June-Zelenskyy-aide
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_204605030
Hoewel ik absoluut voorstander ben van de sancties en ook vind dat we bereid moeten zijn deze prijs te betalen om onze vrijheid en waarden te verdedigen, vind ik het eigenlijk best walgelijk dat wij straks een serieuze teruggang in welvaart moeten slikken en dat alleen vanwege de hersenscheten van 1 megalomane gek.

Maar goed, er is geen alternatief.
pi_204605039
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 08:29 schreef hangtime het volgende:

[..]

Dat was in de door de Sovjet-Unie bezette Oost-Europese landen tot de val van het communisme niet anders, in tegenstelling tot de Russen gingen die volkeren echter wél massaal de straat op om van de communistische dictatuur af te komen.

De Russen houden wel van hun continu met een kernoorlog dreigende en buurlanden binnenvallende dictatuur, anders zou Poetin niet al twintig jaar aan de macht zijn als laatste in een rij van totalitaire Russische staatsvormen.

Met "wir haben es nicht gewusst" komt dat verderfelijke, oorlogszuchtige volk in ieder geval niet weg.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204605050
quote:
Dit was in de DDR indertijd exact hetzelfde, maar in tegenstelling tot de Russen wilden de DDR burgers wél van de dictatuur af.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204605054
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 08:56 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Dat was in de door de Sovjet-Unie bezette Oost-Europese landen tot de val van het communisme niet anders, in tegenstelling tot de Russen gingen die volkeren echter wél massaal de straat op om van de communistische dictatuur af te komen.

De Russen houden wel van hun continu met een kernoorlog dreigende en buurlanden binnenvallende dictatuur, anders zou Poetin niet al twintig jaar aan de macht zijn als laatste in een rij van totalitaire Russische staatsvormen.

Met "wir haben es nicht gewusst" komt dat verderfelijke, oorlogszuchtige volk in ieder geval niet weg.
Rusland is altijd de bovenliggende partij in de regio geweest en heeft geen buitenlandse overheersing gekend. Bovendien is Rusland nooit een goed functionerende democratie geweest. Dat zal ook wel maken dat de gemiddelde Rus iets anders naar de wereld kijkt dan wij hier.

Hoewel dat geen argument is gezien de enorme hoeveelheid beschikbare informatie over hoe de rest van de wereld rolt.
pi_204605071
quote:
Dit zijn toch allemaal kenmerken van een dictatuur? Ik lees niets geks?

En hoe precies heeft Putin Rusland uit het slop getrokken? Hij heeft rust gecreëerd door alle oppositie te elimineren, de pers gelijk te schakelen en vrijheid van meningsuiting te beperken. Daarnaast hebben Putin en zijn KGB-kliek zichzelf op misdadige wijze verrijkt terwijl het land een grote, vervuilde, achtergebleven teringbende is en waar een niet onaanzienlijk deel van de bevolking lijdt aan alcoholisme, HIV en andere ellende. Echt een aanwinst voor het land ja, onze Vlad :')
pi_204605077
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')