Die kaas dingen zijn echt klein. Ok bamie hap en kaas die zijn de zelfde tijd dat is makkelijkerquote:Op zondag 1 mei 2022 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
alle drie , maar dan 1 minder van elk of zo
Ook een factor om mee te nemen in je keuzesquote:Op zondag 1 mei 2022 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kaas dingen zijn echt klein. Ok bamie hap en kaas die zijn de zelfde tijd dat is makkelijker
Ja timingquote:Op zondag 1 mei 2022 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook een factor om mee te nemen in je keuzes
Jajajajajaja ......quote:Op zondag 1 mei 2022 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
en temperatuur ... maar soms kan het hoger en korter of lager en langer
Maak je die zelf ook?quote:
Ik keek dat lang geleden met mijn vader (darts) en ik vond het leukquote:Op zondag 1 mei 2022 22:31 schreef engine het volgende:
Zometeen finale Austrian darts masters.
Noppert - MvG
oeh bookmarktquote:Op zondag 1 mei 2022 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog niet geprobeerd.
Was geinspireerd door dit filmpje wat BDS ooit postte
Waar kijk je die?quote:Op zondag 1 mei 2022 22:31 schreef engine het volgende:
Zometeen finale Austrian darts masters.
Noppert - MvG
Lekkerquote:Op zondag 1 mei 2022 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]Ik doe roerei met ham en kaas als basis en cheddar op de binnenkant van de toasts
De dames zullen voor je duimen....quote:Op zondag 1 mei 2022 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, morgen niet naar de IC
Als het niet terugkomt dan
Stel je niet zo aan gast, anders had je allang op de IC gelegenquote:Op zondag 1 mei 2022 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, morgen niet naar de IC
Als het niet terugkomt dan
1 keer geprobeerd, maar vond het niet bijzonderquote:Op zondag 1 mei 2022 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
LekkerIk koop wel eens die croque monsieur dingen bij de Lidl die zijn ook lekker.
Meh..quote:
Oh ik koop ze elke keer weerquote:Op zondag 1 mei 2022 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
1 keer geprobeerd, maar vond het niet bijzonder
Jij bent ook niet bijzonder.quote:
Uh nee zeg ik dat?quote:
Weet ik veel.quote:
Nee je weet niet veelquote:
tosti is dronkenmans voer, het is of goedkoop met ketchup of te duur om zichzelf een tosti te noemen.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe maak jij je lekkerste tosti , ja als keuken prins
Leuke vraagquote:Op zondag 1 mei 2022 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe maak jij je lekkerste tosti , ja als keuken prins
Dubbel beleg,en in de pan gebakken.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
Engine is zeker nog ff een laatste drankje halen in de hotel pub...
Nee joh een goeie tostie heeft liefde nodig. Die maak je niet zomaarquote:Op zondag 1 mei 2022 22:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tosti is dronkenmans voer, het is of goedkoop met ketchup of te duur om zichzelf een tosti te noemen.
Ok in de pan gebakken is wel een ok antwoordquote:
MvG wint dus ..quote:Op zondag 1 mei 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
En zelf spelen?quote:Op zondag 1 mei 2022 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik keek dat lang geleden met mijn vader (darts) en ik vond het leuk
Ja sorry beetje te laat nu maar hier vind je darts streams. https://dartstreams.de.cool/index.phpquote:
Ja dart bord op zolder gehad.quote:
Nee bar is nog 50 minuten openquote:Op zondag 1 mei 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
Zo is iedereen begonnenquote:Op zondag 1 mei 2022 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dart bord op zolder gehad.De meeste gaatjes in de muur
Oh vloer weet ik niet dat maakte niet veel uit geloof ik.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Zo is iedereen begonnen
Wij hadden er een groot karton achter hangen voor de missers maar dat helpt niks tegen de pijltjes die terug stuiteren uit het bord. Vloer naar de klote.
Pleur op. Ham,kaas 2 witte boterhammen en uit liefde met wat ketchup.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh een goeie tostie heeft liefde nodig. Die maak je niet zomaar
Ik vraag het de volgende keer wel weerquote:Op zondag 1 mei 2022 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja sorry beetje te laat nu maar hier vind je darts streams. https://dartstreams.de.cool/index.php
Probeer het eens met garnalenquote:Op zondag 1 mei 2022 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pleur op. Ham,kaas 2 witte boterhammen en uit liefde met wat ketchup.
Nee dat nietquote:Op zondag 1 mei 2022 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Engelse closure, maar vraagje... Moet je Off-shore ?
quote:
Ik vind kaas altijd een ruim begrip, in sommige gevallen, bijv met ham vind ikeen wat gerijptere kaas lekkerder, terwijl als je bijv chorizo of salami gebruikt een mzzerella ook goed werkt, maar noek je het dan nog een tosti?quote:Op zondag 1 mei 2022 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pleur op. Ham,kaas 2 witte boterhammen en uit liefde met wat ketchup.
Ja ik welquote:Op zondag 1 mei 2022 23:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind kaas altijd een ruim begrip, in sommige gevallen, bijv met ham vind ikeen wat gerijptere kaas lekkerder, terwijl als je bijv chorizo of salami gebruikt een mzzerella ook goed werkt, maar noek je het dan nog een tosti?
Alles wat tussen twee boterhammen zit en gegrild is, is een tostiquote:Op zondag 1 mei 2022 23:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind kaas altijd een ruim begrip, in sommige gevallen, bijv met ham vind ikeen wat gerijptere kaas lekkerder, terwijl als je bijv chorizo of salami gebruikt een mzzerella ook goed werkt, maar noek je het dan nog een tosti?
Dat is hetquote:Op zondag 1 mei 2022 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Alles wat tussen twee boterhammen zit en gegrild is, is een tosti
Tenzij het jam en kaas is, want dan is het een cheezerquote:Op zondag 1 mei 2022 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Alles wat tussen twee boterhammen zit en gegrild is, is een tosti
Mozarella is een saaie kaas maar op een pizza is het voor mij de beste.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ok ik ben wegquote:Op zondag 1 mei 2022 23:32 schreef chufi het volgende:
pindakaas en chocopasta ertussen is ook lekker
Barbaar.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:32 schreef chufi het volgende:
pindakaas en chocopasta ertussen is ook lekker
Dat dusquote:
Mozarella werkt in het geval van wat kruidiger vlees, zoals chorizo of salami, waarbij je het extra zout niet echt nodig hebt, maar wel het vochtverlies wat je door het grillen van de tosti goedmaakt.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Mozarella is een saaie kaas maar op een pizza is het voor mij de beste.
Ik maak graag pizza zelf (niet het deeg daar ben ik te lui voor) maar daar gaat een berg op en mozarellla dat is heerlijkquote:Op zondag 1 mei 2022 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mozarella werkt in het geval van wat kruidiger vlees, zoals chorizo of salami, waarbij je het extra zout niet echt nodig hebt, maar wel het vochtverlies wat je door het grillen van de tosti goedmaakt.
Ja het is opquote:
Is dat met Johanquote:Op zondag 1 mei 2022 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met of ik wat ga nemen ... ff Media inside kijken
Heb jij er al één gemaakt?quote:Op zondag 1 mei 2022 23:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tenzij het jam en kaas is, want dan is het een cheezer
jong (belegen) supermarktkaas heeft geen smaak, dus of je er nou ham of jam op doet is het enige effect afgazienvan de structuur, dat het net wat meer zout bevat dan zonder.quote:
Niet als gast of tafelheer, maar meer als onderwerp... Gasten zijn Kees vd Spek en Alberto Stegeman ....quote:
Welk deeg gebruik je dan? Ik meestal bij de AH zo'n rol maar weet niet echt wat voor andere opties er zijn.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak graag pizza zelf (niet het deeg daar ben ik te lui voor) maar daar gaat een berg op en mozarellla dat is heerlijk
Het was ook meer een reclame van het zuivelagentschap om meer kaas te verkopen volgensmij.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:40 schreef engine het volgende:
[..]
Heb jij er al één gemaakt?
Klinkt enorm smerig.
Valt erg mee ... vond het wel te doenquote:Op zondag 1 mei 2022 23:40 schreef engine het volgende:
[..]
Heb jij er al één gemaakt?
Klinkt enorm smerig.
En de hosts zijn Gijs groenteman en Marcel van Roosmalen.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet als gast of tafelheer, maar meer als onderwerp... Gasten zijn Kees vd Spek en Alberto Stegeman ....
Ik eet geen dadels ...quote:Op zondag 1 mei 2022 23:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het kan ook wel werken hoor, je eet ook geitenkaas met honing, en je serveert dadels ook met zachte kaas etc, de vraag is alleen of dat met jong belegen kaas ook zo'n goede combo is.
Ik kijk niet live dus ... mondje dichtquote:Op zondag 1 mei 2022 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de hosts zijn Gijs groenteman en Marcel van Roosmalen.
Geen zorgen,ik ga morgen pas kijken.quote:
Ja die deeg roquote:Op zondag 1 mei 2022 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Welk deeg gebruik je dan? Ik meestal bij de AH zo'n rol maar weet niet echt wat voor andere opties er zijn.
Ja uit blik en dan pleur ik er een boel op. Vloeken in de CUL kerk. Maar lekkerquote:Op zondag 1 mei 2022 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Welk deeg gebruik je dan? Ik meestal bij de AH zo'n rol maar weet niet echt wat voor andere opties er zijn.
Ik heb nog een rol bladerdeeg ... Iemand een ideequote:Op zondag 1 mei 2022 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je ook knakworstjes?quote:Op zondag 1 mei 2022 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog een rol bladerdeeg ... Iemand een idee
Mooie combi.quote:
He bah !!!quote:Op zondag 1 mei 2022 23:58 schreef chufi het volgende:
simpel vast wel ... had erzelf ook al aan zitten denken
waren het ook vegaworstjes, of was het zegmaar een gok voor de mensen aan tafel of ze vega of niet aten?quote:Op maandag 2 mei 2022 00:04 schreef chufi het volgende:
Ik had van de week gewoon een blikje kaasknakworstjes verwerkt in een vega combi recept
De rest was vega ... die worstjes denk ik niet ... wel 3 dagen mee kunnen doen ...quote:Op maandag 2 mei 2022 00:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
waren het ook vegaworstjes, of was het zegmaar een gok voor de mensen aan tafel of ze vega of niet aten?
Heb er wel ooit een "pizza calzone" mee gemaaktquote:Op zondag 1 mei 2022 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog vulling eventueelquote:Op maandag 2 mei 2022 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Heb er wel ooit een "pizza calzone" mee gemaaktWas best prima.
Spinazie en kaas? Spek? Ui? Appel?quote:Op zondag 1 mei 2022 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
met watgehakt en kruiden kun je er ook sausijzenbroodjes van maken.quote:Op maandag 2 mei 2022 00:21 schreef chufi het volgende:
Heb nog een paar dagen volgens ThT .. heb een rol Jan Bladerdeeg ... kan er ook croissast van maken
Gaat daar ook iemand slappen?quote:
I knowquote:Op maandag 2 mei 2022 00:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
met watgehakt en kruiden kun je er ook sausijzenbroodjes van maken.
quote:Op maandag 2 mei 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
Als het wat moois is geworden laat ik het hier zien
Had je een vraag gesteld in het vorige topic ... Of je Off-shore gaat morgen...quote:
Nee koffers nog niet. Als het goed is kan ik die morgenochtend ophalen op het vliegveld maar nog geen bericht gehad.quote:Op maandag 2 mei 2022 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je een vraag gesteld in het vorige topic ... Of je Off-shore gaat morgen...
en heb je nu je koffers al ?
OK .. vind Aberdeen zo'n plek waar je off-shore gaatquote:Op maandag 2 mei 2022 00:39 schreef engine het volgende:
[..]
Nee koffers nog niet. Als het goed is kan ik die morgenochtend ophalen op het vliegveld maar nog geen bericht gehad.
Nee niet off shore. Gelukkig
Ja ja dat had ik al gepost ... krijgt vast nog een staartjequote:Op maandag 2 mei 2022 00:45 schreef engine het volgende:
Heb je die insta post van Jinek gezien?
Schijnbaar vond Obodai het een geslaagde grap en was hij goede vrienden met Polak... Terwijl hij eerder aangegeven heeft door hem gepest te zijn geweest. Jinek heeft echt boter op haar hoofd.
Een klein Kaagje.quote:Op maandag 2 mei 2022 00:45 schreef engine het volgende:
Schijnbaar vond Obodai het een geslaagde grap en was hij goede vrienden met Polak... Terwijl hij eerder aangegeven heeft door hem gepest te zijn geweest. Jinek heeft echt boter op haar hoofd.
Vind die uitleg eromheen echt bizar.quote:Op maandag 2 mei 2022 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja dat had ik al gepost ... krijgt vast nog een staartje
Ja dat is mij ook zo tegengevallen dat ze het wel nodig vond om kritiek op Johan te geven. Regel eerst je eigen shit.quote:
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 2 mei 2022 00:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is mij ook zo tegengevallen dat ze het wel nodig vond om kritiek op Johan te geven. Regel eerst je eigen shit.
Heel bijzonder idd.quote:Op maandag 2 mei 2022 00:45 schreef engine het volgende:
ff vergeten ..... 2 jaar geleden ipv 50 jaar terug ....quote:Op maandag 2 mei 2022 00:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is mij ook zo tegengevallen dat ze het wel nodig vond om kritiek op Johan te geven. Regel eerst je eigen shit.
Mooie afleiding.quote:Op maandag 2 mei 2022 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
ff vergeten ..... 2 jaar geleden ipv 50 jaar terug ....
Ik kreeg er zo`n naar gevoel bij dat ik het heb weggeklikt.quote:Op maandag 2 mei 2022 00:59 schreef Soury het volgende:
Ik vind dit Polak ding eigenlijk erg zwaar kwalijker
Ja vind ik ook. Dat is echt iemand bewust vernederen.quote:Op maandag 2 mei 2022 00:59 schreef Soury het volgende:
Nou ik zag het deze week pas, maar dat is verkrachting en in geuren en kleuren.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kreeg er zo`n naar gevoel bij dat ik het heb weggeklikt.
Helene?quote:
Atemlos durch die nacht.quote:
Echt wel ... homo voetbal foob ... sws al een issue ...quote:Op maandag 2 mei 2022 00:59 schreef Soury het volgende:
Niet alleen dat. Dat is letterlijk verkrachten en ook nog met een goedje wat brandend is in iemands anus. Ik kan er met mijn hoofd niet bijquote:Op maandag 2 mei 2022 01:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Dat is echt iemand bewust vernederen.
Mijn idee is dat het helemaal nooit gebeurd is en dat Johan een verhaal verzon of heel erg overdreef om een punt te maken. Die keeper die erbij zou zijn geweest weet ook nergens iets van.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt wel ... homo voetbal foob ... sws al een issue ...
Dat van Johan was avondje stappen ... met die meiden mee naar hun zusterflat... wat geilen ... neuken of niet ... naakt .. nee wel ja of geen sex ... dronken kotsen... ooops hier heb ik geen zin meer in ... met en zatte kop naar huis ... Ja doei ... hier heb je een paal ..... zoiets is mijn idee ...
Maar waarom vertel je dat 40 jaar na dato, terwijl je weet dat het het slachtoffer indertijd onterekeningsvatbaar was en het 40 jaar later er voor zorgt dat het je inkomsten derft omdat er al jaren een #metoo/woke discussie speelt?quote:Op maandag 2 mei 2022 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat van Johan was avondje stappen ... met die meiden mee naar hun zusterflat... wat geilen ... neuken of niet ... naakt .. nee wel ja of geen sex ... dronken kotsen... ooops hier heb ik geen zin meer in ... met en zatte kop naar huis ... Ja doei ... hier heb je een paal ..... zoiets is mijn idee ...
Ja zoiets, neemt niet weg dat Johan het iets dom heeft verteld dat hij er een kaars heeft ingestoken daar valt iedereen over heen. En dat mag omdat hij het zelf heeft gezegdquote:Op maandag 2 mei 2022 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Johan was al weken bezig om het voor Johnny op te nemen.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar waarom vertel je dat 40 jaar na dato, terwijl je weet dat het het slachtoffer indertijd onterekeningsvatbaar was en het 40 jaar later er voor zorgt dat het je inkomsten derft omdat er al jaren een #metoo/woke discussie speelt?
Ik vond Johan al niet erg snugger overkomen, maar hiermee heeft hij zijn labilieteit wel bewezen.
Als hij een keertje zn bek dicht had gehouden had het hem niet eens zn kop hoeven kostenquote:Op maandag 2 mei 2022 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zoiets, neemt niet weg dat Johan het iets dom heeft verteld dat hij er een kaars heeft ingestoken daar valt iedereen over heen. En dat mag omdat hij het zelf heeft gezegd
Ja maar ik toen ook wel eens een zusterhuis bezocht en geen idee meer wat er daar gebeurt was.. Het is sws sterk overtrokken in de ernst ....quote:Op maandag 2 mei 2022 01:12 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn idee is dat het helemaal nooit gebeurd is en dat Johan een verhaal verzon of heel erg overdreef om een punt te maken. Die keeper die erbij zou zijn geweest weet ook nergens iets van.
Gijp helemaal,die wist van niks opeens.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik toen ook wel eens een zusterhuis bezocht en geen idee meer wat er daar gebeurt was.. Het is sws sterk overtrokken in de ernst ....
Maar misschien wou Johan ook gewoon met TV pensioen ... alleen dat de rest hem ook afvalt is echt triest
Is net zoveel als Gijp van voetbal weet.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gijp helemaal,die wist van niks opeens.
Ik denk dat hij zichzelf heeft overschat door een leuk verhaaltje te vertellen. Nu mag niks meer maar in de jaren 70 waren de normen en waarden anders, ja dat klopt. Hij vergaloppeerde zich door te zeggen dat die kaars erin ging. Jammer maar dat zei hij toch echtquote:Op maandag 2 mei 2022 01:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar waarom vertel je dat 40 jaar na dato, terwijl je weet dat het het slachtoffer indertijd onterekeningsvatbaar was en het 40 jaar later er voor zorgt dat het je inkomsten derft omdat er al jaren een #metoo/woke discussie speelt?
Ik vond Johan al niet erg snugger overkomen, maar hiermee heeft hij zijn labilieteit wel bewezen.
quote:Op maandag 2 mei 2022 01:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is net zoveel als Gijp van voetbal weet.
Ja wat je zegt.. Sterk overtrokken in de ernst denk ik. Of het nou wel of niet gebeurd is.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik toen ook wel eens een zusterhuis bezocht en geen idee meer wat er daar gebeurt was.. Het is sws sterk overtrokken in de ernst ....
Maar misschien wou Johan ook gewoon met TV pensioen ... alleen dat de rest hem ook afvalt is echt triest
Terwijl dat ook niet helemaal klopt,want toen had je ook de Dolle Mina`s.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf heeft overschat door een leuk verhaaltje te vertellen. Nu mag niks meer maar in de jaren 70 waren de normen en waarden anders, ja dat klopt. Hij vergaloppeerde zich door te zeggen dat die kaars erin ging. Jammer maar dat zei hij toch echt
Kan wel zo zijn maar het feit blijft dat hij op live tv heeft gezegd dat die kaars erin ging.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wat je zegt.. Sterk overtrokken in de ernst denk ik. Of het nou wel of niet gebeurd is.
Dat zijn allemaal zwangere mannen nuquote:Op maandag 2 mei 2022 01:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Terwijl dat ook niet helemaal klopt,want toen had je ook de Dolle Mina`s.
En op FOK! hebben we allemaal 30cm.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn maar het feit blijft dat hij op live tv heeft gezegd dat die kaars erin ging.
En die gaan nergens inquote:
quote:
De Dolle Minas hadden een andere agenda he? dat ging meer om het zelfbeschikkingsrecht voor vrouwen dan om de bijzaken die er bij kwamen kijken nadat ze de recht afgedwongen hadden.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Terwijl dat ook niet helemaal klopt,want toen had je ook de Dolle Mina`s.
Ja zeker. Maar ik heb ook wel eens een verhaal aangedikt. Ik denk dat vaste kijkers dat wel een beetje door hadden.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn maar het feit blijft dat hij op live tv heeft gezegd dat die kaars erin ging.
Deels wel,maar verkrachting stond ook echt op de agenda.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Dolle Minas hadden een andere agenda he? dat ging meer om het zelfbeschikkingsrecht voor vrouwen dan om de bijzaken die er bij kwamen kijken nadat ze de recht afgedwongen hadden.
Om Johny te redden was het volgens mijquote:Op maandag 2 mei 2022 01:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als hij een keertje zn bek dicht had gehouden had het hem niet eens zn kop hoeven kosten
Derksen zit volgensmij al 20-30 jaar in vaste praatprogrammas op TV, als hij dan nog niet door heeft dat hij sommige dingen ondanks zn kopstootje niet kan zeggen, kun je moeilijk de kijker de schuld geven over de ophef, zeker als je de laatste 5 jaar de omstandigheden rondom #metoo en woke dagelijks van een grappige one-liner kunt voorzien.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar ik heb ook wel eens een verhaal aangedikt. Ik denk dat vaste kijkers dat wel een beetje door hadden.
Maar zo'n los fragment aan heel Nederland laten zien en iedereen springt er graag bovenop.
Ik ben zo blij dat ik een tiener was en ouder dat er geen mobieltjes met camera waren in die tijd. Wie heeft niet dingen gedaan die het daglicht niet kon verdragenquote:Op maandag 2 mei 2022 01:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar ik heb ook wel eens een verhaal aangedikt. Ik denk dat vaste kijkers dat wel een beetje door hadden.
Maar zo'n los fragment aan heel Nederland laten zien en iedereen springt er graag bovenop.
Nee daar gaat het niet om. De kaars was er ingestopt een dag later tussen de benen. Dat eerste is niet terug te draaienquote:Op maandag 2 mei 2022 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Om Johny te redden was het volgens mij
Als ie zn bek dicht had gehouden was er niets gebeurd... alleen is de huidige maatschappij killing ... om ? Nu heeft iedereen het er over..
En de hoop is dat echte slachtoffers zich melden ... die geile dronken zuster , die dronken in slaap viel, weet niets meer van een kaars ...
Het enige wat ik me kan bedenken is een sex dinnetje die vrij jong was.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik een tiener was en ouder dat er geen mobieltjes met camera waren in die tijd. Wie heeft niet dingen gedaan die het daglicht niet kon verdragen
Nou ik was wel wat dronken enz. Ik moet er niet aan denken dat ik op internet belandquote:Op maandag 2 mei 2022 01:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan bedenken is een sex dinnetje die vrij jong was.
Ja foute uitspraak ... ik weet het ..quote:Op maandag 2 mei 2022 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om. De kaars was er ingestopt een dag later tussen de benen. Dat eerste is niet terug te draaien
Iedereen, zeer waarschijnlijk, maar je gaat het er toch niet pro-actief over hebben om er voorbeelden vanuit je verleden bij te halen om het in het op opzicht van de huidige tijd te baggetaliseren?quote:Op maandag 2 mei 2022 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik een tiener was en ouder dat er geen mobieltjes met camera waren in die tijd. Wie heeft niet dingen gedaan die het daglicht niet kon verdragen
Nee ik ook niet maar als je goede vrienden hebt gebeurd dat ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik was wel wat dronken enz. Ik moet er niet aan denken dat ik op internet beland
Hij vertelde dat verhaal ook bewust en met een doel. Hij maakte één fout met die kaars. Erin of tussen was het verschilquote:Op maandag 2 mei 2022 01:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Derksen zit volgensmij al 20-30 jaar in vaste praatprogrammas op TV, als hij dan nog niet door heeft dat hij sommige dingen ondanks zn kopstootje niet kan zeggen, kun je moeilijk de kijker de schuld geven over de ophef, zeker als je de laatste 5 jaar de omstandigheden rondom #metoo en woke dagelijks van een grappige one-liner kunt voorzien.
Of met je strakke kop op een feest,idd goed dat er toen geen camera`s waren.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik was wel wat dronken enz. Ik moet er niet aan denken dat ik op internet beland
Ik ben wel eens boos geworden op vrienden omdat ze aan het pushen waren.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar als je goede vrienden hebt gebeurd dat ook niet.
Nee daar heb je gelijk in. Het lag ligt allemaal erg gevoelig en Johan dacht een goed woordje te doenquote:Op maandag 2 mei 2022 01:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Iedereen, zeer waarschijnlijk, maar je gaat het er toch niet pro-actief over hebben om er voorbeelden vanuit je verleden bij te halen om het in het op opzicht van de huidige tijd te baggetaliseren?
Wij gingen na het stappen wel eens naar het zwembad.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het is iets als zeggen dat de jeugd niet meer op de sportvelden/schoolpleinen meer kan komen vanwege de stalen hekken, omdat je vroeger met een betonschaar een gat maakte in die hekken om daarna fikkies te gaan steken op het hanbalveld oid.
Wat leeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 mei 2022 01:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij gingen na het stappen wel eens naar het zwembad.
Maar waarom vertel je zo'n verhaal om iemand anders te verdedigen?quote:Op maandag 2 mei 2022 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij vertelde dat verhaal ook bewust en met een doel. Hij maakte één fout met die kaars. Erin of tussen was het verschil
Sarcasme on?quote:Op maandag 2 mei 2022 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat leeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bagatelliseren.En Johnny had een wilde tijd,dat zei hij al weken.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar waarom vertel je zo'n verhaal om iemand anders te verdedigen?
Daar begrijp ik ook niks van. Een wilde tijd hebben heeft niks te maken met een vrouw mishandelen.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bagatelliseren.En Johnny had een wilde tijd,dat zei hij al weken.
Ik denk wel dat het het op één of andere manier goed bedoeld was. Ik snap dat wel, het gaat soms nu ook best wel ver met mag je iemand wel of niet aanraken en waar moet en mag je je handen wel of niet plaatsen. Hij wilde een punt maken. En dat ging vreselijk misquote:Op maandag 2 mei 2022 01:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar waarom vertel je zo'n verhaal om iemand anders te verdedigen?
Dat weet jijdat weet ik.Maar Johan zag het anders.,quote:Op maandag 2 mei 2022 01:52 schreef engine het volgende:
[..]
Daar begrijp ik ook niks van. Een wilde tijd hebben heeft niks te maken met een vrouw mishandelen.
Dat slaat nergens op.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:53 schreef chufi het volgende:
Ik durf ff niets meer te zeggen hier ... Alles zal fout worden geinterpreteerd.... OK mn ex was 17 toen ik dr leerde kennen ..
Mooi toch.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:53 schreef chufi het volgende:
Ik durf ff niets meer te zeggen hier ... Alles zal fout worden geinterpreteerd.... OK mn ex was 17 toen ik dr leerde kennen ..
quote:
Als ze maar een lasdiploma heeft kan het prima.quote:
Ik wel.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:59 schreef chufi het volgende:
1974 gasten get a live ... 99% van de gasten die er over klaagden waren nog niet geboren
Als ik ooit in een publiek aantrekkelijke positie kom, zijn ook genoeg mensen te vinden die zich intertijd al dan niet terecht benadeeld kunnen hebben gevoeld , maar waarom zou ik de moeite nemen om iemand in bescherming te nemen door een verhaal op te hangen over een kwajongensstreek met een kaars en een kut?quote:Op maandag 2 mei 2022 01:53 schreef chufi het volgende:
Loyaal zijn?quote:Op maandag 2 mei 2022 02:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik ooit in een publiek aantrekkelijke positie kom, zijn ook genoeg mensen te vinden die zich intertijd al dan niet terecht benadeeld kunnen hebben gevoeld , maar waarom zou ik de moeite nemen om iemand in bescherming te nemen door een verhaal op te hangen over een kwajongensstreek met een kaars en een kut?
Ik bedoel, dat is hoe lang geleden het ook gebeurd is en in welke staat je ook was, toch vragen om moeilijkheden waartegen je je op geen enkele manier tegen verdedigen kunt?
Dit zag ik.quote:
Klopt.quote:
Naakt kon ik voorkomen maar de rest wel en dan wil je echt niet hoor.quote:Op maandag 2 mei 2022 02:06 schreef chufi het volgende:
Belaagd worden door geile dronken , naakte en kotsende vrouwen heb ik nog nooit mee gemaakt ... trouwens
quote:
Ik kan mij die situatie alleen voorstellen,als john sr johnny mee had genomen naar een concert van Tom Jones in zn jongere jaren.quote:Op maandag 2 mei 2022 02:06 schreef chufi het volgende:
Belaagd worden door geile dronken , naakte en kotsende vrouwen heb ik nog nooit mee gemaakt ... trouwens
Nou,ik heb meerdere housefeesten meegemaakt waar het leuker was.quote:Op maandag 2 mei 2022 02:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan mij die situatie alleen voorstellen,als john sr johnny mee had genomen naar een concert van Tom Jones in zn jongere jaren.
dat kan ik beamen maar of het dezelfde waren ... geen ideequote:Op maandag 2 mei 2022 02:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou,ik heb meerdere housefeesten meegemaakt waar het leuker was.
Ik heb meerdere housfeesten mee gemaakt waarbij de barkrukken door het cafe heenvlogen voordat de set begon.quote:Op maandag 2 mei 2022 02:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou,ik heb meerdere housefeesten meegemaakt waar het leuker was.
Verkeerde locatie dus ....quote:Op maandag 2 mei 2022 02:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb meerdere housfeesten mee gemaakt waarbij de barkrukken door het cafe heenvlogen voordat de set begon.
leuker?mssn, niet voor de genen die met de barkrukken aan het smijten waren.
Maar die parties waren groots ...quote:Op maandag 2 mei 2022 02:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat niet om de locatie, het gaat om de mensen die je binnenlaat.
True, zorgde er btw wel voor dat PaRo niet op hardstyle avonden aanwezig was, niet eens vanwege de muziek,maar vanwege het publiek.quote:
Daar heb ik ooit een vreselijk feest meegemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2022 02:28 schreef chufi het volgende:
Tenminste dat vond ik ... Westelijk Havengebied...![]()
![]()
Dat was ook wel apart in die kerk.quote:
Zolang hij maar gewoon beweegtquote:Op maandag 2 mei 2022 09:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn knie is blauw zal wel gestoten hebben maar ik weet niet waar of wanneer
Al weer wat opgeknapt?quote:
En hoe is het met jou? Klaar voor de werkweek?quote:
Gelukkig.quote:
Met mij dikke prima,en ik hoef niet meer te werken.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe is het met jou? Klaar voor de werkweek?
Nog beterquote:Op maandag 2 mei 2022 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met mij dikke prima,en ik hoef niet meer te werken.
Ik moet eigenlijk in de tuin bezig.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog beter
Klaar voor leuke dingen dan
T is best lekker buiten (hier in ieder geval wel), dus gaanquote:Op maandag 2 mei 2022 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk in de tuin bezig.![]()
Maar moet nog even zin maken.
Het is zeker prima weer.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is best lekker buiten (hier in ieder geval wel), dus gaan
MrsL.quote:
Komt een beetje lullig uit vandaagquote:
Volgende week kan ik niet.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Komt een beetje lullig uit vandaag![]()
Ze mogen volgende week terugkomen.
Heer aloa.quote:
Angsthaas.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik was al onderweg naar mijn bunker
Ik welquote:Op maandag 2 mei 2022 02:06 schreef chufi het volgende:
Das nog niet gelukt blijkbaar....quote:Op maandag 2 mei 2022 13:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat was een beetje vreemde dag die ik uit mijn geheugen wil wissen
Dan kunnen zij niet meer, verslagen door Oekraïnequote:Op maandag 2 mei 2022 12:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Komt een beetje lullig uit vandaag![]()
Ze mogen volgende week terugkomen.
Zaten hun ook op de fiets ?quote:Op maandag 2 mei 2022 13:20 schreef Aoibhin het volgende:
De Russen kwamen toen ik net op de fiets zat
Ze zullen wel moeten, hun materieel is baggerquote:Op maandag 2 mei 2022 13:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Russen kunnen niet eens fietsen volgens mij
Met fiets tassen vol ak 47 munutiequote:Op maandag 2 mei 2022 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten, hun materieel is bagger
Ik heb deze.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Met fiets tassen vol ak 47 munutie
Weet ik.Toen ging het er toch over waar ze deze gebruikten?quote:
Hebben ze zoveel munitie dan?quote:Op maandag 2 mei 2022 13:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Met fiets tassen vol ak 47 munutie
Wat zou dat beest doen als je ook echt gaat schieten terwijl dat ding zo staat?quote:
Ik heb geen idee,maar ze bestaan echt.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat zou dat beest doen als je ook echt gaat schieten terwijl dat ding zo staat?
Ik heb wel een idee,quote:Op maandag 2 mei 2022 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee,maar ze bestaan echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |