Die kaas dingen zijn echt klein. Ok bamie hap en kaas die zijn de zelfde tijd dat is makkelijkerquote:Op zondag 1 mei 2022 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
alle drie , maar dan 1 minder van elk of zo
Ook een factor om mee te nemen in je keuzesquote:Op zondag 1 mei 2022 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kaas dingen zijn echt klein. Ok bamie hap en kaas die zijn de zelfde tijd dat is makkelijker
Ja timingquote:Op zondag 1 mei 2022 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook een factor om mee te nemen in je keuzes
Jajajajajaja ......quote:Op zondag 1 mei 2022 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
en temperatuur ... maar soms kan het hoger en korter of lager en langer
Maak je die zelf ook?quote:
Ik keek dat lang geleden met mijn vader (darts) en ik vond het leukquote:Op zondag 1 mei 2022 22:31 schreef engine het volgende:
Zometeen finale Austrian darts masters.
Noppert - MvG
oeh bookmarktquote:Op zondag 1 mei 2022 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog niet geprobeerd.
Was geinspireerd door dit filmpje wat BDS ooit postte
Waar kijk je die?quote:Op zondag 1 mei 2022 22:31 schreef engine het volgende:
Zometeen finale Austrian darts masters.
Noppert - MvG
Lekkerquote:Op zondag 1 mei 2022 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]Ik doe roerei met ham en kaas als basis en cheddar op de binnenkant van de toasts
De dames zullen voor je duimen....quote:Op zondag 1 mei 2022 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, morgen niet naar de IC
Als het niet terugkomt dan
Stel je niet zo aan gast, anders had je allang op de IC gelegenquote:Op zondag 1 mei 2022 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, morgen niet naar de IC
Als het niet terugkomt dan
1 keer geprobeerd, maar vond het niet bijzonderquote:Op zondag 1 mei 2022 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
LekkerIk koop wel eens die croque monsieur dingen bij de Lidl die zijn ook lekker.
Meh..quote:
Oh ik koop ze elke keer weerquote:Op zondag 1 mei 2022 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
1 keer geprobeerd, maar vond het niet bijzonder
Jij bent ook niet bijzonder.quote:
Uh nee zeg ik dat?quote:
Weet ik veel.quote:
Nee je weet niet veelquote:
tosti is dronkenmans voer, het is of goedkoop met ketchup of te duur om zichzelf een tosti te noemen.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe maak jij je lekkerste tosti , ja als keuken prins
Leuke vraagquote:Op zondag 1 mei 2022 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe maak jij je lekkerste tosti , ja als keuken prins
Dubbel beleg,en in de pan gebakken.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
Engine is zeker nog ff een laatste drankje halen in de hotel pub...
Nee joh een goeie tostie heeft liefde nodig. Die maak je niet zomaarquote:Op zondag 1 mei 2022 22:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tosti is dronkenmans voer, het is of goedkoop met ketchup of te duur om zichzelf een tosti te noemen.
Ok in de pan gebakken is wel een ok antwoordquote:
MvG wint dus ..quote:Op zondag 1 mei 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
En zelf spelen?quote:Op zondag 1 mei 2022 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik keek dat lang geleden met mijn vader (darts) en ik vond het leuk
Ja sorry beetje te laat nu maar hier vind je darts streams. https://dartstreams.de.cool/index.phpquote:
Ja dart bord op zolder gehad.quote:
Nee bar is nog 50 minuten openquote:Op zondag 1 mei 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
Zo is iedereen begonnenquote:Op zondag 1 mei 2022 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dart bord op zolder gehad.De meeste gaatjes in de muur
Oh vloer weet ik niet dat maakte niet veel uit geloof ik.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Zo is iedereen begonnen
Wij hadden er een groot karton achter hangen voor de missers maar dat helpt niks tegen de pijltjes die terug stuiteren uit het bord. Vloer naar de klote.
Pleur op. Ham,kaas 2 witte boterhammen en uit liefde met wat ketchup.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh een goeie tostie heeft liefde nodig. Die maak je niet zomaar
Ik vraag het de volgende keer wel weerquote:Op zondag 1 mei 2022 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja sorry beetje te laat nu maar hier vind je darts streams. https://dartstreams.de.cool/index.php
Probeer het eens met garnalenquote:Op zondag 1 mei 2022 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pleur op. Ham,kaas 2 witte boterhammen en uit liefde met wat ketchup.
Nee dat nietquote:Op zondag 1 mei 2022 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Engelse closure, maar vraagje... Moet je Off-shore ?
quote:
Ik vind kaas altijd een ruim begrip, in sommige gevallen, bijv met ham vind ikeen wat gerijptere kaas lekkerder, terwijl als je bijv chorizo of salami gebruikt een mzzerella ook goed werkt, maar noek je het dan nog een tosti?quote:Op zondag 1 mei 2022 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pleur op. Ham,kaas 2 witte boterhammen en uit liefde met wat ketchup.
Ja ik welquote:Op zondag 1 mei 2022 23:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind kaas altijd een ruim begrip, in sommige gevallen, bijv met ham vind ikeen wat gerijptere kaas lekkerder, terwijl als je bijv chorizo of salami gebruikt een mzzerella ook goed werkt, maar noek je het dan nog een tosti?
Alles wat tussen twee boterhammen zit en gegrild is, is een tostiquote:Op zondag 1 mei 2022 23:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind kaas altijd een ruim begrip, in sommige gevallen, bijv met ham vind ikeen wat gerijptere kaas lekkerder, terwijl als je bijv chorizo of salami gebruikt een mzzerella ook goed werkt, maar noek je het dan nog een tosti?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |