Oeh, hier zit misschien wel een opstaan-terwijl-de-piano-doorspeelt momentje inquote:Op maandag 2 mei 2022 16:05 schreef Funhouse het volgende:
Jammer van het lied want het ziet er allemaal prima uit
[ tiktok ]
Vooral die eerste foto is slim gedaan, ziet er mooi uitquote:Op maandag 2 mei 2022 15:53 schreef Greys het volgende:
Het lijkt toch idd wel of ze vandaag iig meer met licht proberen te verdoezelen dat dat daarachter niet werkt. Ik vind dat je er hier niet zo veel van merkt. Hopelijk woensdag ook beter bij de nieuwe rehearsals van de 1e semi.
[ twitter ]
Wowquote:Op maandag 2 mei 2022 16:09 schreef koffieleuk het volgende:
https://eurovision.tv/gallery/san-marino-first-rehearsal-2022
Ik vraag me nog altijd af hoe ze dat doen.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oeh, hier zit misschien wel een opstaan-terwijl-de-piano-doorspeelt momentje in
quote:🇦🇺 Australia take to the stage…
Sheldon’s at the bottom of two flights of giant steps, and his outfit is the opposite of Achille Lauro’s – there’s ACRES of it, with a huge fur-trimmed white wedding train that drapes to the floor. He’s also wearing his silver sparkly face and hand jewellery, keeping up the 2022 Eurovision standard for incredible outfits.
This is a powerful vocal performance from Sheldon – those big notes are blowing the roof off the Pala Alpitour right now.
Zou opzich wel kunnen ja! Maar dat zien we snel genoeg.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:23 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Heeft hij de trappen van Azerbaijan gebruikt?
Het enige dat ik nog mis is een hele lange paardenstaart waarmee hij in de rondte zwiept.quote:
Everybody's got a little outlaw in 'em.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |