Dat sloeg ook echt helemaal nergens op inderdaad.quote:
En hopelijk krijgen ze genoeg UV straling anders zijn ze volgende week zaterdag zo:quote:Op maandag 2 mei 2022 13:47 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb al moeite om de 3 en halve plant die ik in de woonkamer heb staan water te geven.
En hopelijk krijgen ze geen last van een fruit/rouwvliegjes-plaag, of hoe die kleine vliegbeesten ook mogen heten. Had ik een paar jaar geleden last van, duurt een paar weken voor je er van af bent.
Waar is deze van. Zit op m'n werk en dan kan ik er mss even tweetje van maken.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:47 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb al moeite om de 3 en halve plant die ik in de woonkamer heb staan water te geven.
En hopelijk krijgen ze geen last van een fruit/rouwvliegjes-plaag, of hoe die kleine vliegbeesten ook mogen heten. Had ik een paar jaar geleden last van, duurt een paar weken voor je er van af bent.
Nu wil ik tumbleweeds in de greenroom.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:50 schreef Momo het volgende:
[..]
En hopelijk krijgen ze genoeg UV straling anders zijn ze volgende week zaterdag zo:
[ afbeelding ]
Bij Junior dit jaar vond ik de staging wel heel mooi van Polen (liedje wat minder, maar daar gaat het even niet om).quote:Op maandag 2 mei 2022 13:40 schreef Momo het volgende:
Azerbaijan heeft een mooie staging, Australie gaat over de top waarschijnlijk, vrees een beetje wat Polen gaat doen.
Van de Eurovision blog van vandaag. Nog v๓๓r de eerste repetitie van de dag in de blog gezetquote:Op maandag 2 mei 2022 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar is deze van. Zit op m'n werk en dan kan ik er mss even tweetje van maken.
Eurovision blogquote:🇬🇪 Georgia take to the stage…
Our first live band of the day, and the clowns are restricted to the graphic backdrop, so we’re all breathing normally here in the arena.
This whole performance is joyfully eccentric, with elements of Victorian circus, steampunk and neon graphic design woven through a really catchy pop song. On paper it shouldn’t really work, but it totally does.
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat geen enkel land zo'n geweldige interval acts had en gaat hebben als Nederland. Die show in Rotterdam was pure klasse.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:53 schreef Funhouse het volgende:
Ik gok dat dit een interval/opening act is:
[ instagram ]
deze middag *quote:Op maandag 2 mei 2022 13:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]Circus Mircus is toch aan de beurt?
In deze foto van Servi๋ lijkt er ook 1 kapot te zijn in de onderste ring met lampenquote:Op maandag 2 mei 2022 13:58 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Die stage valt straks uit elkaar aan het eind van de finale op 14 mei
Dank! Gevonden.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Van de Eurovision blog van vandaag. Nog v๓๓r de eerste repetitie van de dag in de blog gezet
Ik mag hopen dat ze dat soort dingen nog gaan maken ja...quote:Op maandag 2 mei 2022 14:00 schreef Funhouse het volgende:
[..]
In deze foto van Servi๋ lijkt er ook 1 kapot te zijn in de onderste ring met lampen
[ afbeelding ]
Eerst zien, dan gelovenquote:Op maandag 2 mei 2022 14:00 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
In de Italiaanse kranten zeggen ze dat het nog steeds gefixt gaat worden. Maar niet eerder dan tijdens de tweede repetitie. Fingers crossed dan maar.
Wat Nederland kan dat kunnen niet veel landen. Het is niet voor niets dat vrijwel alle grote concerten en festivals ter wereld door Nederlanders worden georganiseerd qua staging etc.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:01 schreef Em31 het volgende:
Misschien maar goed dat ze geen AR lijken te gebruiken dit jaar, dat zoiets het ineens half zou doen live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |