Ik hoop dat ze het lekker dicht op de artiest houden. Amper veraf-shots. Überhaupt die hele LED-wand is niet nodig wat mij betreft.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze het strakke camerawerk van de NF kunnen evenaren.
Zal ik de blog maar delen?quote:
quote:🇦🇿 Azerbaijan take to the stage…
Nadir sings this powerful ballad from a set of steps that are set up like stadium bleachers, using interesting camera angles as he moves through a routine with a contemporary dancer. The steps then split in half so they can face each other.
It’s REALLY clever, and the moves and lighting really help to give this song extra impact. That’s going to look amazing on TV and in the arena next Thursday – well played, Azerbaijan.
Was oprecht wel m'n gedachte jaquote:
Ze moesten ook wel, want dat nummer is zo forgettable dat ze het met alleen het nummer niet zouden redden. Sowieso heeft Azerbeidzjan altijd wel effectieve stagings (eigenlijk minus 2018, en toen kwalificeerden ze niet).quote:Op maandag 2 mei 2022 12:15 schreef koffieleuk het volgende:
Maar oprecht, denk dat Azerbeidzjan on par is met hun staging van 2013. Klinkt écht veelbelovend.
Maar zie zo niet iets van Engelse vertaling of zoiets om het verhaal uit te leggen. Vind echt lastig inschatten hoe dit het gaat doen.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:18 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
De choreografie is toch iets veranderd, die tweede foto "was niet" in de NF.
Klopt. Maar dat zouden ze ook toe kunnen voegen als een soort ondertiteling gewoon op het scherm. Net als Ermal Meta & Fabrizio Moro toen hadden. Die letters zweefden ook niet door de zaal, maar waren gewoon alleen op de tv te zien. Zou hier zomaar kunnen zijn.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar zie zo niet iets van Engelse vertaling of zoiets om het verhaal uit te leggen. Vind echt lastig inschatten hoe dit het gaat doen.
Ja zou nog kunnen. Denk wel dat dit uitleg nodig heeft. Weet niet of de lokale Cornald dit goed kan in elk land. Zie Hans #realist al weer helemaal los gaan over covid op twitter alvastquote:Op maandag 2 mei 2022 12:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat zouden ze ook toe kunnen voegen als een soort ondertiteling gewoon op het scherm. Net als Ermal Meta & Fabrizio Moro toen hadden. Die letters zweefden ook niet door de zaal, maar waren gewoon alleen op de tv te zien. Zou hier zomaar kunnen zijn.
Weekend is voorbij.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:40 schreef molloot200 het volgende:
[ tiktok ]
De Tiktoks verschijnen snel vandaag
Ja, heel nicequote:
Ik vind het enigszins storend als dit de finale haalt omdat de staging een heel matig nummer op laat leven.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 13:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het enigszins storend als dit de finale haalt omdat de staging een heel matig nummer op laat leven.
Allemaal mee eens.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:40 schreef Momo het volgende:
Azerbaijan heeft een mooie staging, Australie gaat over de top waarschijnlijk, vrees een beetje wat Polen gaat doen.
Dan vind ik Hold Me wel sterker. Zie het hooguit een Zero Gravity doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |