Ik vind gewoon dat er een heleboel vieze mensen op televisie zijn nu en dat vind ik erg beangstigend. Dit moeten we niet willen. Dit laatste schandaal waar we nu over spreken is minstens zo erg, gewoon seksueel misbruik man en dat moet dan grappig zijn? BAHquote:Op zondag 1 mei 2022 15:59 schreef Stikkelbaars het volgende:
[..]
Tja, het zou eerlijk zijn als hier een zelfde soort rel over zou ontstaan, maar het is niet de eerste keer dat deze verkrachtingsroepers en onze voornamelijk links geörienteerde medemensen niet de hand in eigen bezem steken.
Kijk bv naar mevrouw Kaag. Wel Johan Derksen de maat durven nemen, maar ondertussen een jaar wachten met het serieus nemen van een melding met dezelfde strekking, totdat de media er lucht van kreeg en dan nog eens week wachten om een antwoord te formuleren. Het dedain van deze mevrouw is ongekend.
Beetje fout cultuurtje wel en het verbaast me eigenlijk niet. Zal wel meer komen bovendrijven de komende tijd.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:03 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat er een heleboel vieze mensen op televisie zijn nu en dat vind ik erg beangstigend. Dit moeten we niet willen. Dit laatste schandaal waar we nu over spreken is minstens zo erg, gewoon seksueel misbruik man en dat moet dan grappig zijn? BAH
Dat vrees ik inderdaad ook. Gelukkig zal ik hier dan klaar zitten om gelijk een fel oordeel te vellen.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:11 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Beetje fout cultuurtje wel en het verbaast me eigenlijk niet. Zal wel meer komen bovendrijven de komende tijd.
Vergeet dat nou maar, want Jinek staat aan de goede kant van de deugkliek, die ga je als media natuurlijk niet aanvallen.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:54 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hier wat mee gedaan wordt. Lijkt mij niet dat je in het licht van wat zojuist met Johan is gebeurd dit kan laten sudderen. Voor mensen die lachen om seksueel misbruik is geen ruimte meer hier op televisie (en terecht). Dus ik blijf positief en ga er van uit dat ook dit opgepakt wordt. Dit kan niet, dit mag niet.
En natuurlijk gaan tal van column schrijvers dit analyseren en hun afschuw er over uit spreken!quote:Op zondag 1 mei 2022 15:16 schreef Stikkelbaars het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het NOS journaal er vanavond mee opent, Jinek morgen persoonlijk met excuses komt (opgelegd door Peter van de Vorst) en de tafel van Op1 en HLF8 er afschuw over spreekt met uiteraard alleen maar mannen aan tafel.
Susan is veel mooier als ze boos is.quote:
Sterker nog, de redactie heeft gedacht dat het wel een smeuïg verhaal is dat verteld kon worden. Waarschijnlijk had Sjaak het al ergens laten vallen (in zijn boek uit 2020 bijvoorbeeld) want Sjaak hoefde alleen maar iets over een massagetafel te vertellen. Daarbij verscheen de voetballer direct in beeld (alsof de redactie de foto al klaar had staan).quote:Op zondag 1 mei 2022 16:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik vind dit nog een heel stuk erger dan dat verhaal met die kaars. Met name ook omdat die jongen gewoon met naam en toenaam en zijn hoofd groot in beeld op nationale tv wordt uitgelachen. Wat een hel moet dat zijn. En wat bizar dat dit gewoon verteld kon worden, dat de sfeer dit blijkbaar toestond.
Jinek is voorbereid inderdaad. Volgens mij doen ze ook proefgesprekken en is het de bedoeling dat alles tijdens de aflevering dan een kopie van die proefgesprekken is. Daar was laatst toch ook ophef over?quote:Op zondag 1 mei 2022 16:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Sterker nog, de redactie heeft gedacht dat het wel een smeuïg verhaal is dat verteld kon worden. Waarschijnlijk had Sjaak het al ergens laten vallen (in zijn boek uit 2020 bijvoorbeeld) want Sjaak hoefde alleen maar iets over een massagetafel te vertellen. Daarbij verscheen de voetballer direct in beeld (de redactie had de foto waarschijnlijk al klaar staan).
@SunChaserquote:Op zondag 1 mei 2022 16:26 schreef Tyranoesauroes het volgende:
't wordt tijd voor een Talkshow gehost door autisten, die durven dit soort dingen toch niet te doen
Niet zomaar een jongen, een neger, dus dan is het nog eens extra beladen.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik vind dit nog een heel stuk erger dan dat verhaal met die kaars. Met name ook omdat die jongen gewoon met naam en toenaam en zijn hoofd groot in beeld op nationale tv wordt uitgelachen. Wat een hel moet dat zijn. En wat bizar dat dit gewoon verteld kon worden, dat de sfeer dit blijkbaar toestond.
Ja wat voor een signaal wordt op deze manier verstuurd? Dit kan echt niet.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niet zomaar een jongen, een neger, dus dan is het nog eens extra beladen.
Het zal wel druk op de Dam worden volgende weekquote:Op zondag 1 mei 2022 16:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niet zomaar een jongen, een neger, dus dan is het nog eens extra beladen.
Wow wow die vind ik wel heftig, wat een zuur wijfquote:
Nou durf ik niet te zeggen in hoeverre de gesprekken in VI spontaan zijn maar in dit geval is het wel duidelijk ja.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Sterker nog, de redactie heeft gedacht dat het wel een smeuïg verhaal is dat verteld kon worden. Waarschijnlijk had Sjaak het al ergens laten vallen (in zijn boek uit 2020 bijvoorbeeld) want Sjaak hoefde alleen maar iets over een massagetafel te vertellen. Daarbij verscheen de voetballer direct in beeld (alsof de redactie de foto al klaar had staan).
Tijd dus voor Fok! om een programma op tv te beginnenquote:Op zondag 1 mei 2022 16:26 schreef Tyranoesauroes het volgende:
't wordt tijd voor een Talkshow gehost door autisten, die durven dit soort dingen toch niet te doen
Dit is niet waar toch?quote:Op zondag 1 mei 2022 15:41 schreef Stikkelbaars het volgende:
[..]
dat verhaal van die juriste dat haar clienten haar huilend opbelden omdat Derksen geen excuus had gemaakt
Hij is nu trainer van ADO en dat is net als Sparta wel echt een ontzettende kutclub, dus er zullen wel geen gevolgen zijn.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:12 schreef Nielsch het volgende:
Ziek verhaal, lijkt een beetje op die trieste ontgroeningsverhalen.
Lijkt me goed als Sjaak Polak zn programma van tv verdwijnt.
We hadden ooit KLB-radio met Hoink. Zelf ook wel 'ns mogen aanschuiven. Was best geinig.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Tijd dus voor Fok! om een programma op tv te beginnen
Echt bizar. OM onderzoek en kamervragen, minimaal.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Trieste bendequote:Op zondag 1 mei 2022 15:21 schreef leolinedance het volgende:
Die gore Joshua Nolet is me toch ook wel een uber deugneus hè.
“Ik heb hier echt met verbazing naar gekeken en ik werd er echt misselijk van”
![]()
https://www.gids.tv/video(...)praken-johan-derksen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |