SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ohjaquote:Op zondag 1 mei 2022 09:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is een piekmoment van 6 uur niet van 8 uur
Het was nog niet jouw piekmomentjequote:Op zondag 1 mei 2022 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OhjaDenk dat ik zo nog maar een koffie moet pakken
quote:Op zondag 1 mei 2022 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar buiten dat zou ik 6 uur alsnog niet omschrijven als 'momentje'quote:Op zondag 1 mei 2022 09:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik snap je verwarring wel hoor.
1 bitterbal + 4 bitterballen = 9 bitterballen.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem voor de zekerheid een kettingzaag, ongebluste kalk en wat vleesmessen mee.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb vandaag een Fles-dag; moet PC van iemand opnieuw installeren.
Het zijn niet mijn oudersquote:Op zondag 1 mei 2022 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neem voor de zekerheid een kettingzaag, ongebluste kalk en wat vleesmessen mee.
Ik zie het probleem niet?quote:Op zondag 1 mei 2022 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1 bitterbal + 4 bitterballen = 9 bitterballen.
Nee, dat is wel meer dan een momentje...quote:Op zondag 1 mei 2022 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar buiten dat zou ik 6 uur alsnog niet omschrijven als 'momentje'
Is die iemand een "Neukfout" ??quote:Op zondag 1 mei 2022 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb vandaag een Fles-dag; moet PC van iemand opnieuw installeren.
In ieder geval nog een tijdsvak van 2 uur en niet een 'tussen 9.00 en 18.00 uur'quote:Op zondag 1 mei 2022 10:12 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kuttijden, gisteren ook al
gisteren stond hij nog op 'tussen 8:00 en 20:00'quote:Op zondag 1 mei 2022 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In ieder geval nog een tijdsvak van 2 uur en niet een 'tussen 9.00 en 18.00 uur'
Vroeger ging je naar de winkel wanneer het je uitkwam, zo kon je je dag effectief en in eigen regie indelen, tegenwoordig zit half Nederland nutteloos naar de voordeur te staren of Ali er al is met de shit.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:12 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kuttijden, gisteren ook al
Vroeger waren de winkels op zondag niet open, niet dat de post wel bezorgde maar dat terzijdequote:Op zondag 1 mei 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger ging je naar de winkel wanneer het je uitkwam, zo kon je je dag effectief en in eigen regie indelen, tegenwoordig zit half Nederland nutteloos naar de voordeur te staren of Ali er al is met de shit.
tja, als alle winkels het opgeven en verdwijnen en/of beroerd aanbod hebben, is wachten achter de voordeur de enige optiequote:Op zondag 1 mei 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger ging je naar de winkel wanneer het je uitkwam, zo kon je je dag effectief en in eigen regie indelen, tegenwoordig zit half Nederland nutteloos naar de voordeur te staren of Ali er al is met de shit.
quote:Op zondag 1 mei 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen hier in straat laten hun boodschappen ook bezorgen terwijl we ook 2 supers op loopafstand hebben. Snap ik ook niks vanquote:Op zondag 1 mei 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mijn buurman laat Picnic voorrijden terwijl we twee supermarkten op 3 minuten loopafstand hebben. Daar snap ik dus echt geen zier van
Ik schaar het maar onder ultieme gemakzucht.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:26 schreef DerRabbit het volgende:
a
[..]
Mensen hier in straat laten hun boodschappen ook bezorgen terwijl we ook 2 supers op loopafstand hebben. Snap ik ook niks van
Kip en ei verhaal en een verhaal van arm en rijk, armen bestellen online, rijken gaan lunchen, shoppen en relaxen in steeds meer speciaal daarvoor ingerichte luxe binnensteden.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, als alle winkels het opgeven en verdwijnen en/of beroerd aanbod hebben, is wachten achter de voordeur de enige optie
Kan handig zijn als je veel zware dingen nodig hebtquote:Op zondag 1 mei 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mijn buurman laat Picnic voorrijden terwijl we twee supermarkten op 3 minuten loopafstand hebben. Daar snap ik dus echt geen zier van
En zo groeien we langzaam en eenzaam dicht achter onze voordeuren.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
ik doe het soms als ik veel zware boodschappen nodig heb of andere zaken te doen heb, dan is het erg makkelijkquote:Op zondag 1 mei 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dan doet het plebs ook hoor. Je moet eens zien wat hier op zaterdag lebberend aan een ijsje door de winkelstraten trekt.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kip en ei verhaal en een verhaal van arm en rijk, armen bestellen online, rijken gaan lunchen, shoppen en relaxen in steeds meer speciaal daarvoor ingerichte luxe binnensteden.
Omdat de armen zich kapot moeten werken om de dagelijkse zaken te betalen en niet eens tijd hebben om de binnensteden in te gaanquote:Op zondag 1 mei 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kip en ei verhaal en een verhaal van arm en rijk, armen bestellen online, rijken gaan lunchen, shoppen en relaxen in steeds meer speciaal daarvoor ingerichte luxe binnensteden.
Ik doe het nooit. Ik koop alleen wat er in zo’n mandje past want dan past het ook in mijn linnen draagtasje. Gaat al 20 jaar goedquote:Op zondag 1 mei 2022 10:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe het soms als ik veel zware boodschappen nodig heb of andere zaken te doen heb, dan is het erg makkelijk
Toch zie je in veel binnensteden al de transitie naar full experience zones voor mensen met tijd over en geld, de winkelcentra in de buitenwijken verpauperen juist.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan doet het plebs ook hoor. Je moet eens zien wat hier op zaterdag lebberend aan een ijsje door de winkelstraten trekt.
per definitie dan he.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is die iemand een "Neukfout" ??
![]()
![]()
Dat klopt. Shoppen moet een ‘experience’ zijn. Maar dat is meer om de slag te kunnen winnen van het goedkopere online bestellen. En dat lukt dan alleen weer voor goederen waar een beheurlijke marge op zit.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch zie je in veel binnensteden al de transitie naar full experience zones voor mensen met tijd over en geld, de winkelcentra in de buitenwijken verpauperen juist.
de rijken zijn ook liever lui en laten ook zoveel mogelijk bezorgen.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze daar ons Foqueville idee gestolenquote:Op zondag 1 mei 2022 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier verandert de binnenstad trouwens meer en meer in een soort foodcourt.
Je moet hier ook wel overal een brug over om in het centrum te komenquote:Op zondag 1 mei 2022 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar ons Foqueville idee gestolen
Ik vind shoppen wel lekker hoor, binnen tien minuten kopen wat nodig is om vervolgens een paar uur op een terrasje mensen te loeren in het zonnetje, te kwebbelen (filosoferen) en lekker te eten en te drinken.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Shoppen moet een ‘experience’ zijn. Maar dat is meer om de slag te kunnen winnen van het goedkopere online bestellen. En dat lukt dan alleen weer voor goederen waar een beheurlijke marge op zit.
Maar goed, ze mogen het houden van mij, want ik vind shoppen sowieso geen hol aan en in dure zooi heb ik geen interesse
in den haag kwamen ook meer en meer eettentjes, en heel veel leegstand omdat de huurprijzen exorbitant hiog zijn.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier verandert de binnenstad trouwens meer en meer in een soort foodcourt.
Tijd om die hele handel daar te annexeren dus ...quote:Op zondag 1 mei 2022 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet hier ook wel overal een brug over om in het centrum te komen
Ik haal het vaak op bij de pick up. Hoef ik die winkel niet in.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:26 schreef DerRabbit het volgende:
a
[..]
Mensen hier in straat laten hun boodschappen ook bezorgen terwijl we ook 2 supers op loopafstand hebben. Snap ik ook niks van
Mja, in hoeverre is dat dan shoppenquote:Op zondag 1 mei 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind shoppen wel lekker hoor, binnen tien minuten kopen wat nodig is om vervolgens een paar uur op een terrasje mensen te loeren in het zonnetje, te kwebbelen (filosoferen) en lekker te eten en te drinken.
Vrouwendingetjesquote:Op zondag 1 mei 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, in hoeverre is dat dan shoppenDan denk ik meer aan hoe mijn moeder vroeger winkeltje-in-winkeltje-uit wilde tot je de hele stad drie keer had gezien
Ik vind shoppen niets aan, of ik moet wat hebben dan welquote:Op zondag 1 mei 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind shoppen wel lekker hoor, binnen tien minuten kopen wat nodig is om vervolgens een paar uur op een terrasje mensen te loeren in het zonnetje, te kwebbelen (filosoferen) en lekker te eten en te drinken.
Ik had laatst wat chique kledingspul nodig, gaf zoveel uit in die winkel dat we spontaan een lunch aangeboden kregen, hebben we daar echt voor belachelijk veel zitten vreten en zuipen een paar uur lang, bedankt verkoper Josquote:Op zondag 1 mei 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, in hoeverre is dat dan shoppenDan denk ik meer aan hoe mijn moeder vroeger winkeltje-in-winkeltje-uit wilde tot je de hele stad drie keer had gezien
doet mij weer denken aan de tijd dat je in grote marktstraat op moest passen voor autos en tramsquote:Op zondag 1 mei 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was gisteren met dochterlief in de stad, was vrijdag met dochterlief in de stad. En als de stad nu open zou zijn dan zou ze zo weer gaan.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
waaromquote:Op zondag 1 mei 2022 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren met dochterlief in de stad, was vrijdag met dochterlief in de stad. En als de stad nu open zou zijn dan zou ze zo weer gaan.
WInkel in winkel uit om gek van te worden
Dat had ik bij zo’n keukenzaak. Kreeg je een complete lunch aangeboden.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had laatst wat chique kledingspul nodig, gaf zoveel uit in die winkel dat we spontaan een lunch aangeboden kregen, hebben we daar echt voor belachelijk veel zitten vreten en zuipen een paar uur lang, bedankt verkoper Jos
Brrrquote:Op zondag 1 mei 2022 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren met dochterlief in de stad, was vrijdag met dochterlief in de stad. En als de stad nu open zou zijn dan zou ze zo weer gaan.
Hebben wij een foodcourt?quote:Op zondag 1 mei 2022 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar ons Foqueville idee gestolen
Oh dat zou ik echt raar vinden. Is dat normaal tegenwoordig?quote:Op zondag 1 mei 2022 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik had laatst wat chique kledingspul nodig, gaf zoveel uit in die winkel dat we spontaan een lunch aangeboden kregen,
Ik stond ook wel even te kijken maar het ging dan ook om een groot bedrag en dan kan ik het wel plaatsen ergens, dan is het een makkelijke manier om klanten aan je te binden en om dank u wel voor uw klandizie te laten blijken.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zou ik echt raar vinden. Is dat normaal tegenwoordig?![]()
Ofjah, normaal niet natuurlijk, maar gebruikelijk?
Uiteindelijk heb je die lunch gewoon zelf betaald he?quote:Op zondag 1 mei 2022 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stond ook wel even te kijken maar het ging dan ook om een groot bedrag en dan kan ik het wel plaatsen ergens, dan is het een makkelijke manier om klanten aan je te binden en om dank u wel voor uw klandizie te laten blijken.
quote:Op zondag 1 mei 2022 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je die lunch gewoon zelf betaald he?
Dat zal het wel gewoon zijn, al vind ik het verspild geldquote:Op zondag 1 mei 2022 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik schaar het maar onder ultieme gemakzucht.
Dat doe ik soms ook bij de Plus, dat muis het besteld en dat ik het ophaal als ik van het station naar huis ga. Dan kom ik er toch langs.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik haal het vaak op bij de pick up. Hoef ik die winkel niet in.
In dat geval hebben ze hun doel bereikt en een returning customer gecreëerdquote:Op zondag 1 mei 2022 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dubbel en dwars maar ze hoeven het niet aan te bieden en ik vind het wel hoffelijk en klantvriendelijk en prettig.
Heeft de Vrede van Münster nog getekend.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Nancy Pelosi in Kiëv. Hoe oud is dat mens inmiddels? 387?
Ja zo voelt het wel.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In dat geval hebben ze hun doel bereikt en een returning customer gecreëerd
Als ik een meisje zou zijn en mijn vriend noemde mij muis dan zou ik een chronisch droge preut oplopen.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik soms ook bij de Plus, dat muis het besteld en dat ik het ophaal als ik van het station naar huis ga. Dan kom ik er toch langs.
In principe bijzonder dat je niet valt voor de goede kwaliteit, de deskundigheid of de scherpe prijzen, maar voor een broodjequote:
DIe is gek op winkelen, En vooral in een andere stad als waar ze woont. Geen rust in de kont. Het liefste werkt zequote:
Zwak vlees ditdatquote:Op zondag 1 mei 2022 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In principe bijzonder dat je niet valt voor de goede kwaliteit, de deskundigheid of de scherpe prijzen, maar voor een broodje
Jawel uiteraard wel, supergoede spulletjes en eerlijk (de prijzen mwa) en uiterst kundig advies van een leuke verkoper, zonder broodje was ik ook wel gevallen voor die winkel.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In principe bijzonder dat je niet valt voor de goede kwaliteit, de deskundigheid of de scherpe prijzen, maar voor een broodje
Ja is ook niet mijn ding hoor. Ben helemaal niet iemand die graag winkelt.quote:
nachtmerries vanquote:Op zondag 1 mei 2022 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft de Vrede van Münster nog getekend.
Moest jij dan mee?quote:Op zondag 1 mei 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat die lompenboer je aanbood? Een broodje?quote:Op zondag 1 mei 2022 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel uiteraard wel, supergoede spulletjes en eerlijk (de prijzen mwa) en uiterst kundig advies van een leuke verkoper, zonder broodje was ik ook wel gevallen voor die winkel.
Ja, als kind wel. Dan moesten we mee om kleding te kopen in Breda.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Moest jij dan mee?![]()
Ik vind 'shoppen' gezellig met een vriendin of met m'n dochter. Wat kleding passen en meteen de mening vragen of het goed staat, lekker uitgebreid lunchen hoort daar zeker bij en daarna borrelen. Soms komen we na zo'n dag met iets heel kleins weer thuis, maar hebben we een heerlijke dag gehad.
zo gingen bij ons de vakantiesquote:Op zondag 1 mei 2022 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet toch haast wel, al die schimmels die woekeren maar een eind raak johquote:Op zondag 1 mei 2022 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wist trouwens niet dat jij kleine paddestoeltjes had?
Kopje cappuccino, een piccolo champagne en iets van de lunchkaart van een naastgelegen tentje, we hebben dat zelf geupgrade naar heel wat meerquote:Op zondag 1 mei 2022 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat die lompenboer je aanbood? Een broodje?![]()
Ik verwacht minstens een bacchanaal met kreeft-aan-het-spit en zo.
Bij mijn kapper krijg ik altijd een flinke bel whiskyquote:Op zondag 1 mei 2022 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja er was nog een tijd dat kappers een glaasje wijn serveerden he?![]()
Wordt tijd dat barbershops met halve liters lauwe FOSTER's aankomen of zo. Of juist hele himme limoen-cactus session IPA craft beers
ja maar jij hebt lang haar dus daar kom je nooitquote:Op zondag 1 mei 2022 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mijn kapper krijg ik altijd een flinke bel whisky
quote:Op zondag 1 mei 2022 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als kind wel. Dan moesten we mee om kleding te kopen in Breda.
quote:Op zondag 1 mei 2022 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet toch haast wel, al die schimmels die woekeren maar een eind raak joh
Ik wist dat al..quote:Op zondag 1 mei 2022 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gergi's vader??quote:Op zondag 1 mei 2022 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Krijgen onverwacht bezoek, snel appeltaart gebakken.
Aaawquote:Op zondag 1 mei 2022 11:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]![]()
Eén klein, inmiddels volwassen, paddenstoeltje.
Zal de volgende keer even bellenquote:Op zondag 1 mei 2022 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Toevallig nietquote:Op zondag 1 mei 2022 11:58 schreef Ama het volgende:
Er woont hier niemand in Zwolle toevallig zeker?
We komen eraan!quote:Op zondag 1 mei 2022 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Fles woont wel een dorp verderop.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:58 schreef Ama het volgende:
Vroegah hadden we bijna een zwolse enclave hier met MarijkeZwolle, Ssuikertaartje, JJH en nog wat meer dacht ik...quote:Op zondag 1 mei 2022 11:58 schreef Ama het volgende:
Die ken ik allemaal niet.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vroegah hadden we bijna een zwolse enclave hier met MarijkeZwolle, Ssuikertaartje, JJH en nog wat meer dacht ik...
Neem je straks de Blauwnet-trein door Dalfsen en Ommen en zo?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:03 schreef Ama het volgende:
Moet op de route naar huis zijn.Liefst beetje dichtbij waar ik nu ben.
Ja, ik heb het ook over 5 a 10 jaar geleden. suikertaartje was er kort geleden nog trouwens. Die anderen echt al heel lang niet meer gespot..quote:
Jazekerquote:Op zondag 1 mei 2022 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Neem je straks de Blauwnet-trein door Dalfsen en Ommen en zo?
Waarom dan?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:03 schreef Ama het volgende:
Moet op de route naar huis zijn.Liefst beetje dichtbij waar ik nu ben.
Gelukkig nietquote:
Erben Wennemars is de bekendste Dalfsenaar die in me opkomt..quote:Op zondag 1 mei 2022 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar woont geen kip natuurlijk. Nou ja, misschien wel kippen en koeien, maar verder niemand.
quote:Op zondag 1 mei 2022 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig nietNee Gergi's beste vriendin rijdt toevallig vandaag langs en komt een kop koffie drinken. Hopelijk blijft ze niet eten, heb niks in huis verder behalve appeltaart
quote:Op zondag 1 mei 2022 12:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Erben Wennemars is de bekendste Dalfsenaar die in me opkomt..
Ik ben er alleen ooit doorheen gereden met de trein en overgestapt op een andere trein...quote:Op zondag 1 mei 2022 12:12 schreef kwiwi het volgende:
Zwolle vond ik altijd wel een gezellig stadje trouwens.
Je kunt zeker niet even iets online bestellen daar?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig nietNee Gergi's beste vriendin rijdt toevallig vandaag langs en komt een kop koffie drinken. Hopelijk blijft ze niet eten, heb niks in huis verder behalve appeltaart
Oh "Juf Ank" is er ook geboren. Dat wist ik nietquote:Op zondag 1 mei 2022 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]Toch best veel bekende mensen voor zo'n dorp:
[ afbeelding ]
Lijkt me ook een sympathieke gast. Zoveel BN-ers heb ik eigenlijk nooit IRL ontmoet. De laatste echt bekende BN-er die ik IRL heb gezien was Herman de Blijker, maar dat moet echt al 5 jaar of langer geleden zijn geweest. Hij kwam net een kringloopwinkel uit toen ik daar net post moest bezorgenquote:Op zondag 1 mei 2022 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Erben Wennemars heb ik pas geleden ontmoet. Aardige kerel.
Nee niet zo makkelijk in de dorpen. Dat wordt een broodje kaas danquote:Op zondag 1 mei 2022 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt zeker niet even iets online bestellen daar?
Ik kwam een tijdje geleden Youri Mulder steeds tegen tijdens het wandelen. Hij was meestal aan het joggen.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt me ook een sympathieke gast. Zoveel BN-ers heb ik eigenlijk nooit IRL ontmoet. De laatste echt bekende BN-er die ik IRL heb gezien was Herman de Blijker, maar dat moet echt al 5 jaar of langer geleden zijn geweest. Hij kwam net een kringloopwinkel uit toen ik daar net post moest bezorgen![]()
![]()
Wat hadden jullie zelf dan gegeten als het bezoek niet was gekomen?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet zo makkelijk in de dorpen. Dat wordt een broodje kaas dan
Die werkt toch naast zijn job bij Ziggo bij FC Twente of toch nog in Gelsenkirchen???quote:Op zondag 1 mei 2022 12:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kwam een tijdje geleden Youri Mulder steeds tegen tijdens het wandelen. Hij was meestal aan het joggen.
Broodje ook.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat hadden jullie zelf dan gegeten als het bezoek niet was gekomen?
Ik heb geen idee wie dit isquote:Op zondag 1 mei 2022 12:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kwam een tijdje geleden Youri Mulder steeds tegen tijdens het wandelen. Hij was meestal aan het joggen.
Herman den Blijker is ook wel tof.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt me ook een sympathieke gast. Zoveel BN-ers heb ik eigenlijk nooit IRL ontmoet. De laatste echt bekende BN-er die ik IRL heb gezien was Herman de Blijker, maar dat moet echt al 5 jaar of langer geleden zijn geweest. Hij kwam net een kringloopwinkel uit toen ik daar net post moest bezorgen![]()
![]()
Rita Verdonkquote:Op zondag 1 mei 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Herman den Blijker is ook wel tof.![]()
Als journalist heb ik een hoop politici ontmoet: Mark Rutte, Hans Dijkstal, Frans Timmermans, Rogier van Boxtel, Ronald Plasterk, Rita Verdonk, Kim Putters en nog wel wat
Werk, somsquote:Op zondag 1 mei 2022 11:58 schreef Ama het volgende:
Bij Schalke 04.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die werkt toch naast zijn job bij Ziggo bij FC Twente of toch nog in Gelsenkirchen???![]()
![]()
Is best een imposant figuur.. Rutte heb ik wel gezien ooit. Toen ie net MP was, zag ik hem lopen op mijn eerste en laatste bezoek aan het binnenhof..quote:Op zondag 1 mei 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als journalist heb ik een hoop politici ontmoet: Mark Rutte, Hans Dijkstal, Frans Timmermans, Rogier van Boxtel, Ronald Plasterk, Rita Verdonk, Kim Putters en nog wel wat
Rutte was precies zoals hij op tv is. Aardig, maar gladjesquote:Op zondag 1 mei 2022 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rita VerdonkWas al helemaal vergeten dat we die ook ooit nog hadden. Hoe was Rutte in het echt?
Was Rita in het echt ook zo eng? De koude rillingen lopen altijd over m'n rug als ik haar op TV zie.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, snapte ik.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met Gelsenkirchen![]()
![]()
Zijn voetballers.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh die gast! Jan ken ik wel van tv, als weet ik eigenlijk niet waarvan precies.
Weet je nog wie de drummer was bij haar band Lucifer??quote:Op zondag 1 mei 2022 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Aardigste BN’er was Magriet Eshuys. Die deed haar eigen pr. Als ze kwam optreden, belde ze altijd even om kaartjes te verloten aan lezers en zo.
Nee, totaal niet. Heel benaderdbaar en vriendelijk.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Was Rita in het echt ook zo eng? De koude rillingen lopen altijd over m'n rug als ik haar op TV zie.
Hij zat altijd bij De Wereld Draait Door.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh die gast! Jan ken ik wel van tv, als weet ik eigenlijk niet waarvan precies.
Henniequote:Op zondag 1 mei 2022 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je nog wie de drummer was bij haar band Lucifer??
EN nog veel eerder bij Barend en Van Dorpquote:
je hebt appeltaarten kant en klaar liggen ofzo?quote:Op zondag 1 mei 2022 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Supermarkt toch ook in de vriezer?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt appeltaarten kant en klaar liggen ofzo?
Wij zaten naast Marco en Leontien in het vliegtuig, aardige gast na een half uur kletsen zag ik pas dat het een BNer was, hij had een petje op en zonnebril.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vriendin voelde steeds een hand tussen haar benen?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij zaten naast Marco en Leontien in het vliegtuig, aardige gast na een half uur kletsen zag ik pas dat het een BNer was, hij had een petje op en zonnebril.
Zei die steeds: waanzinnig waanzinnig?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zag Chris Zeegers ooit een keer in de Efteling. Bij de schiettenten e.d.. Veel jonge giechelende meisjes die foto's van hem maakte...
Nee maar heb de ingrediënten altijd op voorraadquote:Op zondag 1 mei 2022 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt appeltaarten kant en klaar liggen ofzo?
Geen idee, Is lang geleden en ik liep zo weer door tbhquote:Op zondag 1 mei 2022 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zei die steeds: waanzinnig waanzinnig?
Weet je zeker dat je Waldemar niet op TV zag in je eigen keuken?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eerst BN'ers op m'n werk. Was wel leuk. Dat je de keuken in liep en Waldemar zag staan en blij goedemorgen zei, en dan pas denkt 'o haha jij kent mij helemaal niet, je bent geen collega'.
Ik heb toch geen tv in m'n keukenquote:Op zondag 1 mei 2022 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Waldemar niet op TV zag in je eigen keuken?
Ik heb nieuws voor je! Die mensen die je steeds in je keuken ziet in die rechthoek, zijn niet echt.quote:
Ik weet niet eens wie Waldemar isquote:Op zondag 1 mei 2022 12:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waldemar, dat vind ik best een vreselijk Alfa mannetje...
Wat ben je raar aan het doen manquote:Op zondag 1 mei 2022 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je! Die mensen die je steeds in je keuken ziet in die rechthoek, zijn niet echt.
Sophie Hilbrand ken je wel?quote:
Die naam zegt me wel wat. Maar zou haar niet herkennen op straatquote:Op zondag 1 mei 2022 12:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sophie Hilbrand ken je wel?
Dat is de vrouw van Waldemar...
quote:Op zondag 1 mei 2022 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je! Die mensen die je steeds in je keuken ziet in die rechthoek, zijn niet echt.
Wat doe je nou nietgrappig?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2022 12:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar heb de ingrediënten altijd op voorraad
Dan zou ik me toch echt zorgen gaan maken en de PAAZ bellen...quote:Op zondag 1 mei 2022 13:05 schreef Recce het volgende:
Ik vond het zelf wel een grappig idee. Thuiswerken en dan op TV in de keuken BN-ers tegenkomen en die groeten.
Time flies...quote:
Ja, als dat echt zou gebeuren, dan wel ja.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou ik me toch echt zorgen gaan maken en de PAAZ bellen...
https://www.tubantia.nl/b(...)o-s-geramd~a836fca9/quote:‘Ondernemende’ kleuter (4) pakt sleutels en gaat op pad met de auto van zijn ouders: twee auto's geramd
Een jochie uit Utrecht heeft zaterdag een wild avontuur beleefd in de auto van zijn ouders. De 4-jarige kleuter ontsnapte 's morgens vroeg uit huis en kroop achter het stuur. Daarbij ramde hij twee geparkeerde auto's. Het jongetje kwam met de schrik vrij.
Geen muggenquote:Op zondag 1 mei 2022 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker de Rotterdamse havenlucht opsnuiven.
Van de vakantiequote:Op zondag 1 mei 2022 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van je leven? Van je maaltijd? Van je rit?
Even een vest aan dan maar.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:21 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, dinsdag wordt het daar maar 28 graden.
Ja vandaag was ook 29 dacht k maar gevoelstemp. Is wel hogerquote:Op zondag 1 mei 2022 13:21 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, dinsdag wordt het daar maar 28 graden.
Waar cross je allemaal heen op dat ding eigenlijk?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vandaag was ook 29 dacht k maar gevoelstemp. Is wel hoger
Maar had bijna jasje nodig op de scooter :p
Naar het strand en terug, gok ik.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar cross je allemaal heen op dat ding eigenlijk?
Overal. Hele eiland rond. Strand van vandaag was denk ik 17 km rijden ofzoquote:Op zondag 1 mei 2022 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar cross je allemaal heen op dat ding eigenlijk?
Heb je al veel Thaise massages gehad op het bv strand?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vandaag was ook 29 dacht k maar gevoelstemp. Is wel hoger
Maar had bijna jasje nodig op de scooter :p
O, dat is best wel verquote:Op zondag 1 mei 2022 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Overal. Hele eiland rond. Strand van vandaag was denk ik 17 km rijden ofzo
Omdat je anders na 100 meter lopen wegdrijft van het zweten?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:31 schreef bitterbal het volgende:
Maar je loopt hier niets. Echt alles doe je op de scooter
staan honderden foto's op internet, weet niet welke je bedoelt hoorquote:Op zondag 1 mei 2022 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
potver. Er was ooit zo'n foto van dat pandajong in Ouwehand (vandaag 2 jaar geworden) dat ie net een paar dagen oud is en opkijkt naar zijn moeder, echt een epische foto. Nergens meer te vinden. Wie helpt me even?
Ik hoop het, bedanktquote:Op zondag 1 mei 2022 13:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Jullie gaan vast dik winnen. Veel plezier!
ja daar staat ie dus niet tussenquote:Op zondag 1 mei 2022 13:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
staan honderden foto's op internet, weet niet welke je bedoelt hoor
In mijn Dirk zag ik gisteren dat er een pallet met (zonnebloem?)olie was bezorgd. Kennelijk is er soms wel aanvoer.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:48 schreef Karzai het volgende:
Er was geen fles olie meer te krijgen in de supermarkt, niet dat ik het nodig had maar toch
alle andere olie was ook opquote:Op zondag 1 mei 2022 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
In mijn Dirk zag ik gisteren dat er een pallet met (zonnebloem?)olie was bezorgd. Kennelijk is er soms wel aanvoer.
Is een pandababy niet een onooglijk roze scharminkeltje als-ie een paar dagen oud is?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
potver. Er was ooit zo'n foto van dat pandajong in Ouwehand (vandaag 2 jaar geworden) dat ie net een paar dagen oud is en opkijkt naar zijn moeder, echt een epische foto. Nergens meer te vinden. Wie helpt me even?
Goede investering!quote:Op zondag 1 mei 2022 13:56 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog een fles zonnebloemolie straks is die 2 tientjes waard op de zwarte markt
ja dat was ook het grappige, je zag die moeder zo heel blij omlaag kijken en dat wurm half slaperig omhoog zo van "Tering wat ben jij groot"quote:Op zondag 1 mei 2022 13:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Is een pandababy niet een onooglijk roze scharminkeltje als-ie een paar dagen oud is?
Nee hou k niet zo van :pquote:Op zondag 1 mei 2022 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je al veel Thaise massages gehad op het bv strand?
Aww! Volgens mij hebben ze de eerste dagen de ogen nog niet open. Misschien was de foto van iets later?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat was ook het grappige, je zag die moeder zo heel blij omlaag kijken en dat wurm half slaperig omhoog zo van "Tering wat ben jij groot"
Ja, maar niet veel later. Maar inderdaad, honderden foto's op internet behalve die.quote:Op zondag 1 mei 2022 14:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Aww! Volgens mij hebben ze de eerste dagen de ogen nog niet open. Misschien was de foto van iets later?
Waar heb je hem voor nodig dan?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
https://pbs.twimg.com/ext(...)Fhsmio6-Q5qHrM2f.jpgquote:Op zondag 1 mei 2022 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee daar issie al veel te oud, echt uit de tweede week of zo.quote:Op zondag 1 mei 2022 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/ext(...)Fhsmio6-Q5qHrM2f.jpg
Die?
Ja dacht ik al, maar geen idee danquote:Op zondag 1 mei 2022 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar issie al veel te oud, echt uit de tweede week of zo.
1 M&M.quote:Op zondag 1 mei 2022 14:23 schreef Ama het volgende:
Wat zal ik voor mezelf kopen? Iets leuks kleins. Heb ik even zin in.
ornithopterquote:Op zondag 1 mei 2022 14:23 schreef Ama het volgende:
Echt wel. heb er vrijdag nog 3 gekochtquote:
Ik ken em alleen zo:quote:Op zondag 1 mei 2022 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt wel. heb er vrijdag nog 3 gekocht
[ afbeelding ]
quote:
dit voelt als deja-vuquote:
Die LEGO vetplantjes zat ik even naar te kijken maar die zijn uitverkocht.quote:
de horizon set is ook al uitverkochtquote:Op zondag 1 mei 2022 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Die LEGO vetplantjes zat ik even naar te kijken maar die zijn uitverkocht.
Wat irritantquote:Op zondag 1 mei 2022 14:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is er in meerdere versies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een biljetjequote:Op zondag 1 mei 2022 14:23 schreef Ama het volgende:
Ze hebben de orchidee bij Kruidvat aankomende week.quote:Op zondag 1 mei 2022 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Die LEGO vetplantjes zat ik even naar te kijken maar die zijn uitverkocht.
Ik vind die popup books gaafquote:
valt nog mee met ondertussen 22 reprints dat er maar zo weinig verschillende versies zijn qua artquote:
Had ik die toch moeten bestellen vorige weekquote:
was vannacht toch pas te bestellen?quote:Op zondag 1 mei 2022 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik die toch moeten bestellen vorige week
Hmm, dacht vorige week al, kreeg hem in ieder geval wel vaak in de brickwatch mailquote:Op zondag 1 mei 2022 15:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
was vannacht toch pas te bestellen?
was schijnbaar na 20 minuten al uitverkocht
Vakantiegeld in meiquote:Op zondag 1 mei 2022 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Zin om een hele zwik boeken te bestellen, maar:
a) mei is al een dure maand
b) ik heb al 300 boeken liggen
c) ze zijn nog niet allemaal uit, de boeken die ik wil
quote:
en goedkoper dan op lego zelfquote:
Bedoel je deze? https://www.lego.com/nl-be/product/succulents-10309quote:
Maart -> eindejaarsbonus 2021quote:
Jaquote:Op zondag 1 mei 2022 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedoel je deze? https://www.lego.com/nl-be/product/succulents-10309
Ja kon ook maar wist dat ik dit nog wilde.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht dat je iets kleins voor jezelf wilde kopen, dacht aan een tientje ofzo
April loonsverhoging vanwege goede beoordeling.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maart -> eindejaarsbonus 2021
April -> verrassingsbonus
Mei -> vakantiegeld
Juni -> weer mijn normale loon![]()
Moet even zorgen dat ik niet uit ga geven op basis van Maart/April/Mei.
nou daar heb ik ook geen zin in, straks iets lekkers kokenquote:Op zondag 1 mei 2022 16:19 schreef Ama het volgende:
Jammer dat er op zondag geen leuke feestjes zijn.
Ohquote:Op zondag 1 mei 2022 16:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou daar heb ik ook geen zin in, straks iets lekkers koken
kom naar mijn huis danquote:
Zelf een feestje gevenquote:Op zondag 1 mei 2022 16:19 schreef Ama het volgende:
Jammer dat er op zondag geen leuke feestjes zijn.
Had je eerder moeten zeggen dan haha. Zit nu bijna in de trein naar huis.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
kom naar mijn huis dan
[..]
Zelf een feestje geven
ik zag het nu pasquote:Op zondag 1 mei 2022 16:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Had je eerder moeten zeggen dan haha. Zit nu bijna in de trein naar huis.
het is nu een soort gezwel?quote:Op zondag 1 mei 2022 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Die puist naast m'n mond, jongens. Ik had er niet aan moeten prutsen gister.
lekker weer gerquote:Op zondag 1 mei 2022 16:50 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2022 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Moeten we er al een naam voor gaan verzinnen?quote:
Toe maar.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we er al een naam voor gaan verzinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |