je hebt appeltaarten kant en klaar liggen ofzo?quote:Op zondag 1 mei 2022 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Krijgen onverwacht bezoek, snel appeltaart gebakken.
Supermarkt toch ook in de vriezer?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt appeltaarten kant en klaar liggen ofzo?
Wij zaten naast Marco en Leontien in het vliegtuig, aardige gast na een half uur kletsen zag ik pas dat het een BNer was, hij had een petje op en zonnebril.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Herman den Blijker is ook wel tof.![]()
Als journalist heb ik een hoop politici ontmoet: Mark Rutte, Hans Dijkstal, Frans Timmermans, Rogier van Boxtel, Ronald Plasterk, Rita Verdonk, Kim Putters en nog wel wat
Je vriendin voelde steeds een hand tussen haar benen?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij zaten naast Marco en Leontien in het vliegtuig, aardige gast na een half uur kletsen zag ik pas dat het een BNer was, hij had een petje op en zonnebril.
Zei die steeds: waanzinnig waanzinnig?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zag Chris Zeegers ooit een keer in de Efteling. Bij de schiettenten e.d.. Veel jonge giechelende meisjes die foto's van hem maakte...
Nee maar heb de ingrediënten altijd op voorraadquote:Op zondag 1 mei 2022 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt appeltaarten kant en klaar liggen ofzo?
Geen idee, Is lang geleden en ik liep zo weer door tbhquote:Op zondag 1 mei 2022 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zei die steeds: waanzinnig waanzinnig?
Weet je zeker dat je Waldemar niet op TV zag in je eigen keuken?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eerst BN'ers op m'n werk. Was wel leuk. Dat je de keuken in liep en Waldemar zag staan en blij goedemorgen zei, en dan pas denkt 'o haha jij kent mij helemaal niet, je bent geen collega'.
Ik heb toch geen tv in m'n keukenquote:Op zondag 1 mei 2022 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Waldemar niet op TV zag in je eigen keuken?
Ik heb nieuws voor je! Die mensen die je steeds in je keuken ziet in die rechthoek, zijn niet echt.quote:
Ik weet niet eens wie Waldemar isquote:Op zondag 1 mei 2022 12:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waldemar, dat vind ik best een vreselijk Alfa mannetje...
Wat ben je raar aan het doen manquote:Op zondag 1 mei 2022 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je! Die mensen die je steeds in je keuken ziet in die rechthoek, zijn niet echt.
Sophie Hilbrand ken je wel?quote:
Die naam zegt me wel wat. Maar zou haar niet herkennen op straatquote:Op zondag 1 mei 2022 12:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sophie Hilbrand ken je wel?
Dat is de vrouw van Waldemar...
quote:Op zondag 1 mei 2022 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je! Die mensen die je steeds in je keuken ziet in die rechthoek, zijn niet echt.
Wat doe je nou nietgrappig?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2022 12:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar heb de ingrediënten altijd op voorraad
Dan zou ik me toch echt zorgen gaan maken en de PAAZ bellen...quote:Op zondag 1 mei 2022 13:05 schreef Recce het volgende:
Ik vond het zelf wel een grappig idee. Thuiswerken en dan op TV in de keuken BN-ers tegenkomen en die groeten.
Time flies...quote:
Ja, als dat echt zou gebeuren, dan wel ja.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou ik me toch echt zorgen gaan maken en de PAAZ bellen...
https://www.tubantia.nl/b(...)o-s-geramd~a836fca9/quote:‘Ondernemende’ kleuter (4) pakt sleutels en gaat op pad met de auto van zijn ouders: twee auto's geramd
Een jochie uit Utrecht heeft zaterdag een wild avontuur beleefd in de auto van zijn ouders. De 4-jarige kleuter ontsnapte 's morgens vroeg uit huis en kroop achter het stuur. Daarbij ramde hij twee geparkeerde auto's. Het jongetje kwam met de schrik vrij.
Geen muggenquote:Op zondag 1 mei 2022 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker de Rotterdamse havenlucht opsnuiven.
Van de vakantiequote:Op zondag 1 mei 2022 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van je leven? Van je maaltijd? Van je rit?
Even een vest aan dan maar.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:21 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, dinsdag wordt het daar maar 28 graden.
Ja vandaag was ook 29 dacht k maar gevoelstemp. Is wel hogerquote:Op zondag 1 mei 2022 13:21 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, dinsdag wordt het daar maar 28 graden.
Waar cross je allemaal heen op dat ding eigenlijk?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vandaag was ook 29 dacht k maar gevoelstemp. Is wel hoger
Maar had bijna jasje nodig op de scooter :p
Naar het strand en terug, gok ik.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar cross je allemaal heen op dat ding eigenlijk?
Overal. Hele eiland rond. Strand van vandaag was denk ik 17 km rijden ofzoquote:Op zondag 1 mei 2022 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar cross je allemaal heen op dat ding eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |