Heb je al veel Thaise massages gehad op het bv strand?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vandaag was ook 29 dacht k maar gevoelstemp. Is wel hoger
Maar had bijna jasje nodig op de scooter :p
O, dat is best wel verquote:Op zondag 1 mei 2022 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Overal. Hele eiland rond. Strand van vandaag was denk ik 17 km rijden ofzo
Omdat je anders na 100 meter lopen wegdrijft van het zweten?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:31 schreef bitterbal het volgende:
Maar je loopt hier niets. Echt alles doe je op de scooter
staan honderden foto's op internet, weet niet welke je bedoelt hoorquote:Op zondag 1 mei 2022 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
potver. Er was ooit zo'n foto van dat pandajong in Ouwehand (vandaag 2 jaar geworden) dat ie net een paar dagen oud is en opkijkt naar zijn moeder, echt een epische foto. Nergens meer te vinden. Wie helpt me even?
Ik hoop het, bedanktquote:Op zondag 1 mei 2022 13:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Jullie gaan vast dik winnen. Veel plezier!
ja daar staat ie dus niet tussenquote:Op zondag 1 mei 2022 13:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
staan honderden foto's op internet, weet niet welke je bedoelt hoor
In mijn Dirk zag ik gisteren dat er een pallet met (zonnebloem?)olie was bezorgd. Kennelijk is er soms wel aanvoer.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:48 schreef Karzai het volgende:
Er was geen fles olie meer te krijgen in de supermarkt, niet dat ik het nodig had maar toch
alle andere olie was ook opquote:Op zondag 1 mei 2022 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
In mijn Dirk zag ik gisteren dat er een pallet met (zonnebloem?)olie was bezorgd. Kennelijk is er soms wel aanvoer.
Is een pandababy niet een onooglijk roze scharminkeltje als-ie een paar dagen oud is?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
potver. Er was ooit zo'n foto van dat pandajong in Ouwehand (vandaag 2 jaar geworden) dat ie net een paar dagen oud is en opkijkt naar zijn moeder, echt een epische foto. Nergens meer te vinden. Wie helpt me even?
Goede investering!quote:Op zondag 1 mei 2022 13:56 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog een fles zonnebloemolie straks is die 2 tientjes waard op de zwarte markt
ja dat was ook het grappige, je zag die moeder zo heel blij omlaag kijken en dat wurm half slaperig omhoog zo van "Tering wat ben jij groot"quote:Op zondag 1 mei 2022 13:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Is een pandababy niet een onooglijk roze scharminkeltje als-ie een paar dagen oud is?
Nee hou k niet zo van :pquote:Op zondag 1 mei 2022 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je al veel Thaise massages gehad op het bv strand?
Aww! Volgens mij hebben ze de eerste dagen de ogen nog niet open. Misschien was de foto van iets later?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat was ook het grappige, je zag die moeder zo heel blij omlaag kijken en dat wurm half slaperig omhoog zo van "Tering wat ben jij groot"
Ja, maar niet veel later. Maar inderdaad, honderden foto's op internet behalve die.quote:Op zondag 1 mei 2022 14:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Aww! Volgens mij hebben ze de eerste dagen de ogen nog niet open. Misschien was de foto van iets later?
Waar heb je hem voor nodig dan?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
https://pbs.twimg.com/ext(...)Fhsmio6-Q5qHrM2f.jpgquote:Op zondag 1 mei 2022 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee daar issie al veel te oud, echt uit de tweede week of zo.quote:Op zondag 1 mei 2022 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/ext(...)Fhsmio6-Q5qHrM2f.jpg
Die?
Ja dacht ik al, maar geen idee danquote:Op zondag 1 mei 2022 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar issie al veel te oud, echt uit de tweede week of zo.
1 M&M.quote:Op zondag 1 mei 2022 14:23 schreef Ama het volgende:
Wat zal ik voor mezelf kopen? Iets leuks kleins. Heb ik even zin in.
ornithopterquote:Op zondag 1 mei 2022 14:23 schreef Ama het volgende:
Echt wel. heb er vrijdag nog 3 gekochtquote:
Ik ken em alleen zo:quote:Op zondag 1 mei 2022 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt wel. heb er vrijdag nog 3 gekocht
[ afbeelding ]
quote:
dit voelt als deja-vuquote:
Die LEGO vetplantjes zat ik even naar te kijken maar die zijn uitverkocht.quote:
de horizon set is ook al uitverkochtquote:Op zondag 1 mei 2022 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Die LEGO vetplantjes zat ik even naar te kijken maar die zijn uitverkocht.
Wat irritantquote:Op zondag 1 mei 2022 14:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is er in meerdere versies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een biljetjequote:Op zondag 1 mei 2022 14:23 schreef Ama het volgende:
Ze hebben de orchidee bij Kruidvat aankomende week.quote:Op zondag 1 mei 2022 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Die LEGO vetplantjes zat ik even naar te kijken maar die zijn uitverkocht.
Ik vind die popup books gaafquote:
valt nog mee met ondertussen 22 reprints dat er maar zo weinig verschillende versies zijn qua artquote:
Had ik die toch moeten bestellen vorige weekquote:
was vannacht toch pas te bestellen?quote:Op zondag 1 mei 2022 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik die toch moeten bestellen vorige week
Hmm, dacht vorige week al, kreeg hem in ieder geval wel vaak in de brickwatch mailquote:Op zondag 1 mei 2022 15:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
was vannacht toch pas te bestellen?
was schijnbaar na 20 minuten al uitverkocht
Vakantiegeld in meiquote:Op zondag 1 mei 2022 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Zin om een hele zwik boeken te bestellen, maar:
a) mei is al een dure maand
b) ik heb al 300 boeken liggen
c) ze zijn nog niet allemaal uit, de boeken die ik wil
quote:
en goedkoper dan op lego zelfquote:
Bedoel je deze? https://www.lego.com/nl-be/product/succulents-10309quote:
Maart -> eindejaarsbonus 2021quote:
Jaquote:Op zondag 1 mei 2022 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedoel je deze? https://www.lego.com/nl-be/product/succulents-10309
Ja kon ook maar wist dat ik dit nog wilde.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht dat je iets kleins voor jezelf wilde kopen, dacht aan een tientje ofzo
April loonsverhoging vanwege goede beoordeling.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maart -> eindejaarsbonus 2021
April -> verrassingsbonus
Mei -> vakantiegeld
Juni -> weer mijn normale loon![]()
Moet even zorgen dat ik niet uit ga geven op basis van Maart/April/Mei.
nou daar heb ik ook geen zin in, straks iets lekkers kokenquote:Op zondag 1 mei 2022 16:19 schreef Ama het volgende:
Jammer dat er op zondag geen leuke feestjes zijn.
Ohquote:Op zondag 1 mei 2022 16:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou daar heb ik ook geen zin in, straks iets lekkers koken
kom naar mijn huis danquote:
Zelf een feestje gevenquote:Op zondag 1 mei 2022 16:19 schreef Ama het volgende:
Jammer dat er op zondag geen leuke feestjes zijn.
Had je eerder moeten zeggen dan haha. Zit nu bijna in de trein naar huis.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
kom naar mijn huis dan
[..]
Zelf een feestje geven
ik zag het nu pasquote:Op zondag 1 mei 2022 16:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Had je eerder moeten zeggen dan haha. Zit nu bijna in de trein naar huis.
het is nu een soort gezwel?quote:Op zondag 1 mei 2022 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Die puist naast m'n mond, jongens. Ik had er niet aan moeten prutsen gister.
lekker weer gerquote:Op zondag 1 mei 2022 16:50 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2022 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Moeten we er al een naam voor gaan verzinnen?quote:
Toe maar.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we er al een naam voor gaan verzinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |