Zal dan wel geen grond radar zijn want die wordt geblokkeerd door de kromming van de aarde?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben ook 96 oude houwitsers verzonden. Een model dat al sinds 1942 in gebruik is.
De truck is dat je met moderne radarbeelden kan zien waar ze inslaan, en ze daarop aan kan passen.
Vanaf twee minuten:
Ik zag een filmpje waar ze het hadden over de M113.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lees echter overal dat de M777 naar Oekraïne gaat. Voor de m114 zie ik maar 1 twijfelachtig filmpje.
Waarom zou je democratisch gekozen regeringsleiders willen afzetten?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:34 schreef Za het volgende:
[..]
Je zou je deze vraag ook kunnen stellen over Biden en Zelensky.
Yep, samen met Zelensky die eigenlijk zijn zoon is keren ze zich tegen het westen.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:18 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
https://www.chroniclelive(...)sia-ukraine-23830789
Ben je nu sarcastisch? Want dat zou de verklaring dat het Russische leger door zwakzinnigen wordt geleid in eens heel plausibel maken.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Het echte spul is 9 mei aanwezig in Moskou tijdens de optocht.
Volgens mij komt dat vooral omdat het makkelijk te vervangen is. Als je alles in de grond stopt en er komt een orkaan langs duurt het 23232x zolang en veel duurder om weer stroom te kunnen leveren.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:58 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
En zo kan de VS middels Oekraïne oorlog voeren tegen Rusland. De electriciteit in het pauper America lopen nog steeds via vaak houten bovengrondse masten
Wanneer wordt deze seniele gek Biden ontmanteld?
Land of the Great 33 billion for Ukraine:
[ afbeelding ]🤣
Dit nieuws is drie dagen oud.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:58 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
En zo kan de VS middels Oekraïne oorlog voeren tegen Rusland. De electriciteit in het pauper America lopen nog steeds via vaak houten bovengrondse masten
[ afbeelding ]🤣
quote:Biden wil 33 miljard dollar extra voor steun aan Oekraïne
De Amerikaanse president Biden vraagt het Congres om zo'n 33 miljard dollar extra vrij te maken voor steun aan de Oekraïense oorlogsinspanning. 20 miljard dollar is bestemd voor militaire bijstand, 8,5 miljard dollar voor economische steun. 3 miljard dollar is bestemd voor humanitaire en voedselhulp. Ook wil Biden degenen die de sancties tegen Rusland omzeilen harder kunnen aanpakken, waarvoor het Congres ook toestemming moet geven.
Daarnaast gaat Biden vragen om nieuwe bevoegdheden die hem in staat moeten stellen geld van Russische oligarchen af te nemen. Dat geld wil hij vervolgens ook gebruiken om Oekraïne te steunen. De verkoop van in beslag genomen bezittingen van oligarchen moet nog meer geld voor Oekraïne opbrengen.
De VS en de EU hebben sinds het begin van de oorlog naar schatting voor ruim 29 miljard euro aan bezittingen in beslag genomen. Het gaat om onder meer banktegoeden, jachten, vastgoed en kunst.
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-61045702
Takes one to know one, zoiets?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het zijn jonge gasten, voormalige showbiz sterren. Ik ben geen expert en laat me niet leiden door propoganda, maar bij het eerste filmpje en de mimiek van arestovich dacht ik, ja coke, kan niet anders.
Nee het is een kwestie van $$$quote:Op zondag 1 mei 2022 14:01 schreef over_hedge het volgende:
Volgens mij komt dat vooral omdat het makkelijk te vervangen is. Als je alles in de grond stopt en er komt een orkaan langs duurt het 23232x zolang en veel duurder om weer stroom te kunnen leveren.
Heeft weinig met biden te maken
Ja. Dat is mijn punt...quote:
Bizar en zeer zorgelijk. Bizar ook dat er geen enkele reactie op dit bericht komt hier. Russificatie in optima.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:52 schreef Aether het volgende:
'Roebel vanaf vandaag betaalmiddel in Cherson'
https://nos.nl/l/2427115
Rusland wil op de lange termijn een "sterke politieke en economische invloed" uitoefenen op de Oekraïense stad Cherson. Dat blijkt onder meer uit het besluit om vanaf vandaag de roebel te introduceren als betaalmiddel in Cherson, schrijft het Britse ministerie van Defensie in de dagelijkse update over de oorlog in Oekraïne. Er zou een overgangsperiode van vier maanden van de Oekraïense grivna naar de roebel zijn ingesteld.
Verder hebben de Russische bezetters in Cherson tegen inwoners van de Oekraïense stad gezegd dat een terugkeer naar Oekraïens gezag "onmogelijk" is. Ook is er inmiddels een pro-Russisch stadsbestuur aangesteld, zo stellen de Britten.
Cherson werd al vroeg na het uitbreken van de oorlog veroverd door Russische troepen. De zuidelijk gelegen stad is strategisch belangrijk vanwege de ligging nabij de Krim en als hub naar het noorden en westen van Oekraïne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je denken?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:21 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens, is het niet beter om Lospedrosa te laten voor wat het is, volgens mij is ie aan het trollen, of het is écht een anonieme internetautist met een fetish voor een dictator. Maar laat die jongen gewoon."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Tja wat jouw baarlijke nonsens vooral zo grappig maakt is dat Biden de eerste president sinds tijden is die structureel in infrastructuur investeert. Veel investeert zelfs.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:58 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]🤣
Zeeeeer belangrijk, de mening van deze Nikcy.quote:
Probeer je hier een argument te maken?quote:En zo kan de VS middels Oekraïne oorlog voeren tegen Rusland. De electriciteit in het pauper America lopen nog steeds via vaak houten bovengrondse masten
[ afbeelding ]🤣
Nee je punt was dat het zo makkelijker te vervangen is.quote:
Misschien moet hij minder emotioneel zijn en water bij de wijn doen.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:27 schreef Za het volgende:
[..]
Klopt maar de inmenging accepteert hij niet.
Biden wil nu bv 22 miljard vrijmaken voor wapens voor Oekraïne.
Ja en wat denk je wat goedkoper is. Boven de grond of onder de grond vervangen?quote:Op zondag 1 mei 2022 14:15 schreef Za het volgende:
[..]
Nee je punt was dat het zo makkelijker te vervangen is.
Ze hebben er het geld niet voor, investeren liever in oorlogen.
"The main reason why undergrounding hasn't been fully adopted in the U.S. is the overwhelmingly high cost of installing underground power lines. Estimates place the cost of undergrounding power lines at roughly $750 per foot, compared with $70 per foot to install power lines the way we do today."
Als je serieuze vredesonderhandelingen wil, is het verstandig om eerst de onderhandelingspositie van Rusland te verzwakken.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:58 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]🤣
Doe even wat bronnen waarin hij investeert in een ondergronds energienetwerk.quote:Op zondag 1 mei 2022 14:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Tja wat jouw baarlijke nonsens vooral zo grappig maakt is dat Biden de eerste president sinds tijden is die structureel in infrastructuur investeert. Veel investeert zelfs.
Ik heb er geen problemen mee dat je Zepenisky adoreert, maar post geen onzin over mij, of kom met quotes. Ik wacht.quote:Daarnaast is je Putain verheerlijking, je goedpraten van massamoord, verkrachting, genocide, misdaden tegen de menselijkheid best op zich zelf wel een beetje misselijkmakend. Vind je ook niet?
quote:Op zondag 1 mei 2022 14:08 schreef Salina het volgende:
[..]
Bizar en zeer zorgelijk. Bizar ook dat er geen enkele reactie op dit bericht komt hier. Russificatie in optima.
Dit gebeurd ook in andere gebieden. Eigen betaalmiddel invoeren, valse referenda organiseren, paspoorten laten inleveren. Zeer zorgelijk.
Benieuwd ook wel hoe de "de-Russen-strijden-tegen-de-Nazi's-en-er-zijn-vast-ook-wel-Nazi's-in-Cherson-te-vinden-dus-dit-is-gerechtvaardigd/ze-willen-enkel-de-Russische-bevolking-bevrijden-in-de-DPR/LPR/hoe-kom-je-er-bij-en-heb-je-een-bron-dat-de-Russen-daadwerkelijk-land-willen-veroveren!*%!#!"-users zich hier nou weer weten uit te praten met hun immer aanwezige selectieve perceptie en cognitieve dissontantie.
NB:
Cherson ofwel Kherson ligt ten noordwesten van de Krim trouwens.
NB:
Genoeg artikelen over de gaande zijnde Russificatie in Cherson/Kherson. Een artikel van Parool kan ik op e.o.a. manier niet goed gelinkt krijgen.
Voor de geïnteresseerden hier dan maar de volledige url.Sta je nou echt te kijken dat de bezetters een bestuur en eigen munt introduceren? Das toch logisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zou je denken?
En verder, dit derkiaanse grapje ging wat ver maar mensen zijn tegenwoordig zo gevoelig. Zo tenced. BrrrVakman pur sang
Dat is in POL een fantastisch topic voor.quote:Op zondag 1 mei 2022 14:22 schreef Za het volgende:
[..]
Doe even wat bronnen waarin hij investeert in een ondergronds energienetwerk.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |