even wat diplomaten evacuerenquote:
Beetje goed vertoeven daar in Sint Peterburg eigenlijk?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Belangrijkste is, zien en horen jullie Zelensky weer praten en vragen om de zwaarste wapens van de EU denk dan maar een ding: de coke werkt goed.
Als dat maar in jullie kopjes blijft hangen.
Eerder van ING. De Rabobank weigert de Russen namelijk te sponsoren itt de ING-bank.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is duidelijk de schuld van de rabobank.
Nog acht daagjes wachten en dan is de speciale dag aangebrokenquote:Op zondag 1 mei 2022 13:18 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
https://www.chroniclelive(...)sia-ukraine-23830789
Waarom zou hij? De Speciale militaire operatie verloopt toch geheel volgens plan?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:18 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
https://www.chroniclelive(...)sia-ukraine-23830789
Tegenstrijdigheid in hun leugens lijkt ze niet heel veel uit te maken.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom zou hij? De Speciale militaire operatie verloopt toch geheel volgens plan?
Voor de reservisten. en nee, daar gaan ze niet genoeg training mee krijgen.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Oude ww2 artillery is uit de mottenballen gehaald. Afgezien van dat het inferieur spul is, gaan de manschappen sowieso genoeg training krijgen om er effectief mee te zijn?
[ twitter ]
Het echte spul is 9 mei aanwezig in Moskou tijdens de optocht.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Oude ww2 artillery is uit de mottenballen gehaald. Afgezien van dat het inferieur spul is, gaan de manschappen sowieso genoeg training krijgen om er effectief mee te zijn?
[ twitter ]
Klopt maar de inmenging accepteert hij niet.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:21 schreef xpompompomx het volgende:
Waarom zou hij? De Speciale militaire operatie verloopt toch geheel volgens plan?
Nice, meer dode Ruskis!quote:Op zondag 1 mei 2022 13:27 schreef Za het volgende:
[..]
Klopt maar de inmenging accepteert hij niet.
Biden wil nu 22 miljard vrijmaken voor wapens voor Oekraïne.
Klopt, de inmenging van meer nazi-landen is natuurlijk een nieuwe ontwikkeling die vraagt om nieuwe maatregelen.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:27 schreef Za het volgende:
[..]
Biden wil nu bv 22 miljard vrijmaken voor wapens voor Oekraïne.
De Amerikanen hebben ook 96 oude houwitsers verzonden. Een model dat al sinds 1942 in gebruik is.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:23 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Behalve van Chinezen, Syriers en Tsjetsjenen.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:27 schreef Za het volgende:
[..]
Biden wil nu bv 22 miljard vrijmaken voor wapens voor Oekraïne.
Je zou je deze vraag ook kunnen stellen over Biden en Zelensky.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:30 schreef Confetti het volgende:
De enige vraag is of er niet een fractie opstaat in de politieke of militaire elite die hem of zijn handlangers kan afzetten. Je zou denken dat daar toch ook nog mensen zijn die de natie willen beschermen, ook tegen vijanden van binnen.
De M777 is helemaal nog niet zo oud?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben ook 96 oude houwitsers verzonden. Een model dat al sinds 1942 in gebruik is.
De truck is dat je met moderne radarbeelden kan zien waar ze inslaan, en ze daarop aan kan passen.
Vanaf twee minuten:
Is goed Hans, ik ga het meteen even vragen.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:34 schreef Za het volgende:
[..]
Je zou je deze vraag ook kunnen stellen over Biden en Zelensky.
Vervolging als les.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:43 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nou als we het dan toch over de geschiedenis gaan hebben. Het volk in dat land zou juist als geen ander moeten weten waar wegkijken van misdaden tegen de menselijkheid onder het mom van neutraliteit toe leidt.
Niet dat het er toe doet verder maar die meneer in mij UI is bijvoorbeeld ook Joods. Voordat je me weer probeert te associëren met antisemitisme.
Ik vermoed dat ze de verkeerde afbeelding erbij gedaan hebben.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De M777 is helemaal nog niet zo oud?
2005 toch?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, en avond na avond op RUS TV bespreken hoe binnen zoveel seconden elke europese stad genuked kan worden.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wat me bij de Wijk het meeste stoort is dat hij wel aangeeft wat het westen vooral níet moet doen, maar over wat het westen dan wél zou moeten of kunnen doen zwijgt hij in alle toonaarden. En dat terwijl de de Russen geen gras over hun intenties en ambities laten groeien: "van Lissabon tot Vladivostok".
hij verward de kogels (155MM) met het wapen denk ik.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lees echter overal dat de M777 naar Oekraïne gaat. Voor de m114 zie ik maar 1 twijfelachtig filmpje.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze de verkeerde afbeelding erbij gedaan hebben.
De M114 is uit 1942.
de M114 is voor het laatst in Vietnam gebruikt door de US. denk niet dat ze ze nog hebben.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lees echter overal dat de M777 naar Oekraïne gaat. Voor de m114 zie ik maar 1 twijfelachtig filmpje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |