Ik kan geen bevestiging vinden dat deze tanks (leopard 2) naar Oekraïne gaan. Kan ook voor de oostflank van de Navo bestemd zijn. Maar ik zie meerdere soorten tanks op dat tweede filmpje.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ze zouden toch leo 1s krijgen?
Vanwaar de plotselinge ommezwaai?
Kan heel goed. Daarom schrijf ik ook 'naar het oosten'.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zoals al in de reacties op Twitter te lezen valt; ze hebben het Duitse balkenkruis er nog op staan, lijkt me dus eerder dat ze naar de oostflank van de NATO gaan om deze te versterken.
De gevolgen voor de wereld begonnen al voordat we ons er mee gingen bemoeien. In elk geval financieel. En omdat Poetin alles naar de kloten heeft geholpen in Oekraïne gaan arme landen het nog moeilijker krijgen. Ook als wij ons er niet mee zouden bemoeien waren er hele bevolkingen buiten Oekrainers dankzij Poetin naar de ellende gegaan.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn talloze landen die wij aan hun lot overlaten. Oekraïne is enkel wat dichterbij dan Yemen. Maar de feitelijke situatie is niet heel anders. De gevolgen voor 'ons' zijn begonnen, sinds wij er ons mee bemoeien.
Nazi dit, nazi dat.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Kan heel goed. Daarom schrijf ik ook 'naar het oosten'.
Er staat wel meer te wachten:
(Vergeet even die tekst, gaat me om het filmpje)
[ twitter ]
Ik denk dat knappere koppen dan een paar fokkers of Rob de Wijk zich er in het Pentagon en/of witte huis over gebogen hebben of Biden die uitspraak wel of niet openbaar zou moeten doen en wat de mogelijke uitwerking van die uitspraak in het Kremlin zou kunnen zijn. Het is niet alsof de Amerikanen zich in deze als met revolvers zwaaiende cowboys gedragen en de Russen moeilijk kijkend een 4D schaakspel zitten te spelen en zich het hoofd breken hoe ze de wereldvrede kunnen bewaren...quote:Op zondag 1 mei 2022 11:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niets doen, is zo niets. Ik vind sancties best, wapens leveren ook nog. Maar die 'endgame' gedachtes van Biden en de mensen om hem heen, lijken mij onverstandig.
Een prachtig pro-kremlin account. Toch?quote:Op zondag 1 mei 2022 11:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nazi dit, nazi dat.
Wel opmerkelijk is dat dergelijke "kritische" twitteraccounts vaak enorm actief zijn.
Oh ja. Ik weet nog wel dat na het zoveelste gebombardeerde kinderziekenhuis, door soldaten verkrachte kleuters en massagraven gevuld met de handen op de rug gebonden burgers ik wel zoiets had van nou Amerika, dat gaat wel wat ver. Maar dat mocht je niet zeggen hè, want dan gingen ze dreigen met kernwapens en het vernietigen van de wereld.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus Amerika is ook niet meer onze bondgenoot (Irak 2003)?
Zo werkt geopolitiek niet. Het is geen sprookjesboek.
Ja, inderdaad. De geopolitieke strategieën in Amerika waren altijd geweldig. Dat laat de historie wel zien.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:58 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat knappere koppen dan een paar fokkers of Rob de Wijk zich er in het Pentagon en/of witte huis over gebogen hebben of Biden die uitspraak wel of niet openbaar zou moeten doen en wat de mogelijke uitwerking van die uitspraak in het Kremlin zou kunnen zijn. Het is niet alsof de Amerikanen zich in deze als met revolvers zwaaiende cowboys gedragen en de Russen moeilijk kijkend een 4D schaakspel zitten te spelen en zich het hoofd breken hoe ze de wereldvrede kunnen bewaren...
De intentie om Poetin's regime in te laten storten en de Russische krijgsmacht grote verliezen te laten lijden in Oekraïne lijkt me, om de veiligheid van Ruslands Europese buren (en daar behoren wij ook toe) te garanderen, in ieder geval de juiste.
Het is allemaal een links complot!quote:Op zondag 1 mei 2022 11:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Voordelen navo grootmachten:
VS: degradatie euro, sterkere dollar, meer handel LNG en rest, afzwakking EU
UK: degradatie euro, sterkere pond, handelsoorlog EU winnen, UK heeft veel kernenergie en wordt niet geraakt door RUS gas
China: degradatie euro, sterkere handelspositie, handelsoorlog winnen.
Ik snap wel dat die de EU zei ophitsen. Geef alles aan Oekraïne, wij bewaken de rest.
Je bezit echt weinig kennis he?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oh ja. Ik weet nog wel dat na het zoveelste gebombardeerde kinderziekenhuis, door soldaten verkrachte kleuters en massagraven gevuld met de handen op de rug gebonden burgers ik wel zoiets had van nou Amerika, dat gaat wel wat ver. Maar dat mocht je niet zeggen hè, want dan gingen ze dreigen met kernwapens en het vernietigen van de wereld.
Of ging dat nou om een andere oorlog?
Stevige beschuldiging wel. Van wie heb je dit talking point?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor Europa, de vrede in Europa en het westen is het van het grootste belang dat dat clubje cokesnuivers Zelensky en Arestovich worden ingeruild. Die overleven wel in Panama ofzo. Dan door slimme intel acties Poetin laten afzetten en een paar wijze mannen in het oosten de boel weer rustig laten opbouwen, een kabbelend Rusland in redelijke welvaart en met goede handelsakkoorden (wij moeten het gas gewoon opmaken) is de uitkomst.
Oh ja, murrika bad...quote:Op zondag 1 mei 2022 12:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. De geopolitieke strategieën in Amerika waren altijd geweldig. Dat laat de historie wel zien.
Van Kremlintrolletjes:quote:Op zondag 1 mei 2022 12:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Stevige beschuldiging wel. Van wie heb je dit talking point?
Kun je niet beter je school afmaken en zo jouw lage sociale situatie ontstijgen in plaats van op internet dictators te aanbidden die jou toch niet zien staan?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor Europa, de vrede in Europa en het westen is het van het grootste belang dat dat clubje cokesnuivers Zelensky en Arestovich worden ingeruild. Die overleven wel in Panama ofzo. Dan door slimme intel acties Poetin laten afzetten en een paar wijze mannen in het oosten de boel weer rustig laten opbouwen, een kabbelend Rusland in redelijke welvaart en met goede handelsakkoorden (wij moeten het gas gewoon opmaken) is de uitkomst.
Goede comeback. Je kan zo in het cyberleger van Poetin aan de slag met die mentaliteit.quote:
Waarom moeten Zelensky, zijn adviseurs en zijn regering ingeruild worden? Op welke manier is dat noodzakelijk voor het tweede deel van van je gigantisch slimme plannetje?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2022 12:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun je niet beter je school afmaken en zo jouw lage sociale situatie ontstijgen in plaats van op internet dictators te aanbidden die jouw toch niet zien staan?
Het is duidelijk de schuld van de rabobank.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Voordelen navo grootmachten:
VS: degradatie euro, sterkere dollar, meer handel LNG en rest, afzwakking EU
UK: degradatie euro, sterkere pond, handelsoorlog EU winnen, UK heeft veel kernenergie en wordt niet geraakt door RUS gas
China: degradatie euro, sterkere handelspositie, handelsoorlog winnen.
Ik snap wel dat die de EU zei ophitsen. Geef alles aan Oekraïne, wij bewaken de rest.
Zo jammer dat je best redelijke Posts afwisselt met je haat ten opzichte van zelensky en de zijnen. Vertel wat heeft deze man gedaan dat jij het noodzakelijk vindt hem continu aan te vallen?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze user had het er gisteren ook al over. Kennelijk is het nogal belangrijk en hoopt deze dat het 'Zelensky cokesnuiver!1!1'-verhaal hier ook tractie krijgt.quote:
Wellicht een dealtje met de Polen? Leopard 2's naar Polen en Poolse T-72's (en varianten) naar Oekraïne?quote:Op zondag 1 mei 2022 11:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan geen bevestiging vinden dat deze tanks (leopard 2) naar Oekraïne gaan. Kan ook voor de oostflank van de Navo bestemd zijn. Maar ik zie meerdere soorten tanks op dat tweede filmpje.
https://twitter.com/w4lIj(...)Zxe_-uYZxdEQAsg&s=19
Wat een logistieke hè.![]()
Wat een argument hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |