abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204596632
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Goede comeback. Je kan zo in het cyberleger van Poetin aan de slag met die mentaliteit.
Je bent een bijzondere dame.
pi_204596636
Vergeet niet dat Zelensky en co in het zadel zijn geholpen door Ihor Kolomoisky, een multi miljardair die zijn grootste fortuin heeft gestolen uit de UKR staatsbank.
Zelensky is waarschijnlijk nog steeds de spreekbuis, wat hij zegt is iets wat Kolomoisky al jaren wil, de totale vernietiging van Rusland.

Lijkt erg vergezocht maar dit is een gegeven. Igor Kolomoisky zit nu nog in Kiev, men weet niet hoevaak en of die Zelensky en co nog spreekt maar als je de interviews van hem leest van jaren terug hoor je precies dezelfde teksten nu door Zelensky gebruikt worden.
En het westen trapt erin. De burgers van UKR leiden onder de dure melagone oorlogsretoriek van een in Rusland geboren oligarch die Oekraïne in zijn greep heeft.
Vakman pur sang
pi_204596639
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 09:37 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Rob van Wijk zegt heel veel goede dingen, trekt prima conclusies, hij is uitermate goed op de hoogte van de deplorabele staat van de westerse strijdkrachten en is al jaren een roepende in de woestijn.

Waar ik moeite mee heb is dat hij bij elk initiatief alleen maar weet te vertellen “dat je daar erg mee moet uitkijken” zonder dat hij een ander perspectief schetst. Tussen de regels door lees je dat hij eigenlijk tegen uitgebreide militaire hulp is wat in essentie betekent dat het westen zich niet met het conflict bemoeit. En dat vind ik best een wonderlijk standpunt, juist in de wetenschap dat de intenties van Putin in mist gehuld zijn.

En ja hij is de meest extreme wanneer het gaat over “we moeten Putin niet tarten want….”

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)gen-stootblokken-aan
Misschien zegt hij je erg moet uitkijken juist omdat hij de deplorabele situatie van de westerse strijdkrachten kent. Op papier lijkt een voorstel van actie wel uitvoerbaar, maar mogelijk weet hij hoe moeilijk het zal zijn om daadwerkelijk uit te voeren.
pi_204596649
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Vergeet niet dat Zelensky en co in het zadel zijn geholpen door Ihor Kolomoisky, een multi miljardair die zijn grootste fortuin heeft gestolen uit de UKR staatsbank.
Zelensky is waarschijnlijk nog steeds de spreekbuis, wat hij zegt is iets wat Kolomoisky al jaren wil, de totale vernietiging van Rusland.

Lijkt erg vergezocht maar dit is een gegeven. Igor Kolomoisky zit nu nog in Kiev, men weet niet hoevaak en of die Zelensky en co nog spreekt maar als je de interviews van hem leest van jaren terug hoor je precies dezelfde teksten nu door Zelensky gebruikt worden.
En het westen trapt erin. De burgers van UKR leiden onder de dure melagone oorlogsretoriek van een in Rusland geboren oligarch die Oekraïne in zijn greep heeft.
En snuift hij daarom coke?
Цой жив
  zondag 1 mei 2022 @ 12:11:35 #105
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204596650
quote:

Stevige uitspraken die je hier presenteert als voldongen feiten.

Gevalletje Hitchens's razor wat mij betreft.
Huilen dan.
pi_204596652
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2022 11:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Voordelen navo grootmachten:

VS: degradatie euro, sterkere dollar, meer handel LNG en rest, afzwakking EU
UK: degradatie euro, sterkere pond, handelsoorlog EU winnen, UK heeft veel kernenergie en wordt niet geraakt door RUS gas
China: degradatie euro, sterkere handelspositie, handelsoorlog winnen.

Ik snap wel dat die de EU zei ophitsen. Geef alles aan Oekraïne, wij bewaken de rest.
Het eerste deel klopt. Alleen is Amerika juist veel te voorzichtig geweest met Rusland. Er is totaal geen sprake van ophitserij geweest.
  zondag 1 mei 2022 @ 12:11:55 #107
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204596655
quote:

Laat geworden gisteren?
  Moderator zondag 1 mei 2022 @ 12:12:41 #108
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204596663
quote:

Hoe zit het nou met die coke?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 1 mei 2022 @ 12:13:22 #109
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204596668
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom moeten Zelensky, zijn adviseurs en zijn regering ingeruild worden? Op welke manier is dat noodzakelijk voor het tweede deel van van je gigantisch slimme plannetje?
Omdat Zelensky een cokesnuiver is. Een snuiver! Van COKE :o

Kijk, niet echt natuurlijk en als het wel zo was was het ook niet echt een argument, maar je moet wel begrijpen, dat toch, snap je.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 1 mei 2022 @ 12:14:38 #110
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204596686
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Omdat Zelensky een cokesnuiver is. Een snuiver! Van COKE :o

Kijk, niet echt natuurlijk en als het wel zo was was het ook niet echt een argument, maar je moet wel begrijpen, dat toch, snap je.
Ja kijk dat hij coke snuift is niet chique maar ik snap niet waarom men het geen probleem vindt dat hij een nazi is?
Huilen dan.
pi_204596689
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:11 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Het eerste deel klopt. Alleen is Amerika juist veel te voorzichtig geweest met Rusland. Er is totaal geen sprake van ophitserij geweest.
Nee zo moet je het ook niet zien ze staan in principe aan onze zijde echter steeds zijn er wel wat andere geolpolitieke uitkomsten die gunstig zijn voor de VS en ongunstig voor de EU.

Neem bv de uitspraak die de Amerikanen steeds doen dat het laf is van Europa en dat we gelijk van Russisch gas af moeten.
Ja lekker lullen; dat levert de VS veel op en de EU stort in een jaren lange economische crisis ;(
Vakman pur sang
pi_204596693
quote:

Dit soort posts zijn wel handig voor bijltjesdag.
  zondag 1 mei 2022 @ 12:15:29 #113
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204596697
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je bent een bijzondere dame.
:D oké. Ik vind jou ook wel heel speciaal hoor.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_204596712
quote:
5s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoe zit het nou met die coke?
Het zijn jonge gasten, voormalige showbiz sterren. Ik ben geen expert en laat me niet leiden door propoganda, maar bij het eerste filmpje en de mimiek van arestovich dacht ik, ja coke, kan niet anders.
Vakman pur sang
pi_204596719
quote:
17s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
:D oké. Ik vind jou ook wel heel speciaal hoor.
Blijf wel zorgvuldig met je kritiek jegens Israel. Anti-zionisme wordt al snel antisemitisme. ;)
  zondag 1 mei 2022 @ 12:17:29 #116
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_204596722
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het zijn jonge gasten, voormalige showbiz sterren. Ik ben geen expert en laat me niet leiden door propoganda, maar bij het eerste filmpje en de mimiek van arestovich dacht ik, ja coke, kan niet anders.
_O- _O- _O-

Zoek hulp, de GGZ is gewoon open.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_204596723
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee zo moet je het ook niet zien ze staan in principe aan onze zijde echter steeds zijn er wel wat andere geolpolitieke uitkomsten die gunstig zijn voor de VS en ongunstig voor de EU.

Neem bv de uitspraak die de Amerikanen steeds doen dat het laf is van Europa en dat we gelijk van Russisch gas af moeten.
Ja lekker lullen; dat levert de VS veel op en de EU stort in een jaren lange economische crisis ;(
Het was ook heel onverstandig van de EU om zo afhankelijk te worden van Russisch gas. Het is onaanvaardbaar dat de EU miljarden Euro's aan Rusland schenkt, terwijl Poetin bezig is met een genocide in Oekraine.
pi_204596730
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:10 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Misschien zegt hij je erg moet uitkijken juist omdat hij de deplorabele situatie van de westerse strijdkrachten kent. Op papier lijkt een voorstel van actie wel uitvoerbaar, maar mogelijk weet hij hoe moeilijk het zal zijn om daadwerkelijk uit te voeren.
Tsja, dan zullen er juist andere manieren gevonden dienen te worden om de Russen pijn te doen als het op militair vlak niet mogelijk is. Maar met sancties veroordelen we de westerse burger volgens de Wijk tot de bedelstaf, terwijl de Russen nog net geen Wirtschaftswunder van jewelste te wachten staat waarbij zelfs Oleg in Siberië multimiljonair wordt incl. oligarchenjacht en kapitale villa als gevolg van westerse sancties.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204596731
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
het laf is van Europa en dat we gelijk van Russisch gas af moeten.
Het hoeft niet gelijk, het was 10 jaar geleden al duidelijk dat dit zou moeten.
Цой жив
pi_204596741
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Laat geworden gisteren?
Nee, 0:00 en vanochtend lekker op tijd eruit en net 80km gemtb’t heerlijk :P
Vakman pur sang
  Moderator zondag 1 mei 2022 @ 12:19:44 #121
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204596745
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:18 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Had men toen al maar naar de linksche deugmenschen geluisterd. Dan zaten we nu niet met het gezeik.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 1 mei 2022 @ 12:21:31 #122
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_204596763
Jongens, is het niet beter om Lospedrosa te laten voor wat het is, volgens mij is ie aan het trollen, of het is écht een anonieme internetautist met een fetish voor een dictator. Maar laat die jongen gewoon.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 1 mei 2022 @ 12:22:06 #123
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_204596770
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee, 0:00 en vanochtend lekker op tijd eruit en net 80km gemtb’t heerlijk :P
En straks weer dagbesteding :P
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_204596772
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Gelukkig staat deze meneer niet hartstikke bol van de chemische substanties...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204596787
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:18 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ja, maar toen moesten de Duitsers volgens Poetinversteher Merkel in recordtempo van kolen- en kernenergie af. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')