quote:
En dan iets zeggen over mijquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik spaar het allemaal op en neem wraak door je net iets te laat te informeren over een concert van Portishead.
Die kans is vandaag idd weer iets groter geworden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
En dan iets zeggen over mij.
Maar, grote kans dat ik ze nooit meer live ga zien.
Je geeft me slechts valse hoopquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je krijgt slechts wat ik je geef en bent daar tevreden mee![]()
.
?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kans is vandaag idd weer iets groter geworden.
hebben die geen standaard usb aansluiting oid?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:39 schreef Senn88 het volgende:
Ben de oplader van mijn surface aan het zoeken. Ik wil het ding terugzetten naar fabrieksinstellingen omdat ik nu mijn ipad heb. Misschien kan ik iemand nog blij maken met dat ding. Maar dan is de oplader ineens weer van de aardbodem verdwenen
Nee speciaal raar laderding. Intussen heb ik t ding gevonden. Ben alleen aan het twijfelen of ik hem wegbreng naar de milieustraat of dat hij naar de reparatietoko gaatquote:Op zondag 1 mei 2022 18:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben die geen standaard usb aansluiting oid?
Hallo Lotquote:
Redelijk goed. Beetje edgy/rusteloos. But not all badquote:
Ik ben erg moe. Heb vandaag weinig gedaan. Gelukkig morgen nog een dagje rust voor ik weer aan de bak moetquote:Op zondag 1 mei 2022 19:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Redelijk goed. Beetje edgy/rusteloos. But not all bad
En met jou?
Maar het is dan ook zondag, dan hoeft dat niet :$quote:Op zondag 1 mei 2022 19:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben erg moe. Heb vandaag weinig gedaan. Gelukkig morgen nog een dagje rust voor ik weer aan de bak moet
quote:
quote:
Goedenavond kaneel. Hoe staat het leven ervoor jongenquote:
Moe. Zin om katjes weer te zien.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goedenavond kaneel. Hoe staat het leven ervoor jongen
Waar zijn de katjes danquote:Op zondag 1 mei 2022 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moe. Zin om katjes weer te zien.
En met jou?
En ben je dat ook?quote:
Enigszins, jaquote:
Lastige buurtquote:
quote:
Katjes zijn thuis. Wij in Ierland.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar zijn de katjes dan
Niet mijn beste week, maar managable, dus 't lop wel los
2 Zelfsquote:Op zondag 1 mei 2022 20:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lastige buurt
[..]
[ afbeelding ]
Graag gedaan
Ohhhh, nicequote:
Blij dat jij blij bentquote:
Ik gok op Maudquote:Op zondag 1 mei 2022 20:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja met tucjeszo benieuwd wat evert gaaat doen
Morgen vliegen we terug.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhhh, nice![]()
Voor hoe lang? Daar zou ik ook echt nog wel eens naar toe willen
Dat zou ik supertof vindenquote:Op zondag 1 mei 2022 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen vliegen we terug.
Ja, is een zeer mooi land. Zal je morgen wel een selectie aan foto's sturen.
Heerlijk groen allemaal.
Ik vind haar raar, maar ik denk wel dat ze bij elkaar passenquote:Op zondag 1 mei 2022 20:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zag die zoo niet aankomen maar als ik ze nu zie zitten denk ik jaa kon nog wel eens
Zij vult hem aan en hij haar op.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind haar raar, maar ik denk wel dat ze bij elkaar passen
Zijn we dan week geweest. Veel gewandeld. Veel gezien.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou ik supertof vinden![]()
Exactly why. Natuur, rust, bohh
Echt fijn om te horen. Of lezenquote:Op zondag 1 mei 2022 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn we dan week geweest. Veel gewandeld. Veel gezien.
Maar gaat niks boven thuis.
Wat opvalt is dat alle Ierse dames joggingbroek dragen.quote:
Hahahaquote:Op zondag 1 mei 2022 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat opvalt is dat alle Ierse dames joggingbroek dragen.
Prima kontjes?quote:Op zondag 1 mei 2022 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar valt gewoon op.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha
Is 't vervelend? Klinkt nog heul niet zo vervelend, somehow
Vind 't wel een leuk weetjequote:Op zondag 1 mei 2022 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar valt gewoon op.
Niks mis met comfy zijn.
Niet gewoon thuis je bioscoopbroek dragen.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind 't wel een leuk weetje
Indeed, chillbroeken, beste broeken
Wasda? :$quote:Op zondag 1 mei 2022 21:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet gewoon thuis je bioscoopbroek dragen.
Broek met gaten in de zakken. Zodat je afgetrokken kan worden zonder broek uit te trekken.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wasda? :$
Ik heb een geweldige chillbroek, die mij niet belet in vadsig worden
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broek met gaten in de zakken. Zodat je afgetrokken kan worden zonder broek uit te trekken.
Waar kan je die kopenquote:Op zondag 1 mei 2022 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broek met gaten in de zakken. Zodat je afgetrokken kan worden zonder broek uit te trekken.
Zwangerschapsbroekenquote:Op zondag 1 mei 2022 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind 't wel een leuk weetje
Indeed, chillbroeken, beste broeken
Goede reis terug!quote:Op zondag 1 mei 2022 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zwangerschapsbroeken
Nooit meer oncomfortabel na een stevige maaltijd.
Wellicht kan @sirdanilot dit bevestigen?quote:Op zondag 1 mei 2022 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was een beetje vermoeid, dus niet veel gedaan dit weekend. Maar ook dat is wel eens lekker.quote:
Dat zijn de beste weekendenquote:Op maandag 2 mei 2022 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was een beetje vermoeid, dus niet veel gedaan dit weekend. Maar ook dat is wel eens lekker.
en hoe was jouw weekend?
I haz a jellyquote:Op maandag 2 mei 2022 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zijn de beste weekenden
De mijne was druk, maar wel prima. Gelukkig na morgenmiddag alweer weekend
dat wil ik ook, maar ik durf nog niet te vragenquote:Op maandag 2 mei 2022 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zijn de beste weekenden
De mijne was druk, maar wel prima. Gelukkig na morgenmiddag alweer weekend
quote:
Wel echt het voordeel van ambtenaar zijnquote:Op maandag 2 mei 2022 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wil ik ook, maar ik durf nog niet te vragen
Leidinggevende heeft al wat stress deze ochtendquote:Op maandag 2 mei 2022 08:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Wel echt het voordeel van ambtenaar zijn![]()
Maar hoezo durf je niet te vragen, gi?
Ah, dan snap ik dat je even wacht jaquote:Op maandag 2 mei 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leidinggevende heeft al wat stress deze ochtend
even een goed moment kiezen dus.
Same!quote:Op maandag 2 mei 2022 10:07 schreef TaMieke het volgende:
Nu al geen zin meer en heb nog niets gedaan.
Boks.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:07 schreef TaMieke het volgende:
Nu al geen zin meer en heb nog niets gedaan.
is geluktquote:Op maandag 2 mei 2022 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik dat je even wacht ja
quote:Op maandag 2 mei 2022 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is gelukt
nu snel even een hotel boeken
quote:Op maandag 2 mei 2022 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is gelukt
Das ook al snel. Waar ga je heen?quote:Op maandag 2 mei 2022 10:20 schreef El_Thijs het volgende:
Ook een periode weg gepland, met Hemelvaart
Lekker!quote:Op maandag 2 mei 2022 10:20 schreef El_Thijs het volgende:
Ook een periode weg gepland, met Hemelvaart
Ik heb het idee dat ik de laatste jaren minder flexibel ben dan mensen in loondienstquote:
Handbalwedstrijdje kijken in duitsland.quote:
Klinkt goed. Feestjes en bier is altijd goedquote:Op maandag 2 mei 2022 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Handbalwedstrijdje kijken in duitsland.
Maar als ze winnen zijn ze landskampioen.
De vorige keer dat ze landskampioen warden ben ik ook bij geweest. was een leuk feestje.
en gratis bier
Lekkerrr!quote:Op maandag 2 mei 2022 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is gelukt
Normale mensen werken dan gewoonquote:Op maandag 2 mei 2022 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog meer mensen die naar een Bevrijdingsfestival gaan donderdag?
Verdrietige boksquote:
Wil wel naar het defile.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog meer mensen die naar een Bevrijdingsfestival gaan donderdag?
Oh, ik wist niet dat ik niet normaal wasquote:
Bij dezequote:Op maandag 2 mei 2022 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat ik niet normaal was
Gefeliciteerd blijkbaarquote:
Ambtenarenleefquote:Op maandag 2 mei 2022 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat ik niet normaal was
Gefeliciteerdquote:
Lunteren, vlakbij de Veluwe. Mooie omgeving en al veel gezien waar we heen willenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 10:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker!
Wij gaan volgende week vrijdag en met hemelvaart
Leuk die reisjes verplaatst door corona
Bedankt voor de tips nog trouwens ben halverwege Video Palacequote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips nog trouwens ben halverwege Video Palace
Gezellig naar de Muur van Mussertquote:Op maandag 2 mei 2022 11:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lunteren, vlakbij de Veluwe. Mooie omgeving en al veel gezien waar we heen willen
[..]
Waar staat die? Serieuze vraag.quote:
Op een vakantiepark geloof ik. Ik ben er nooit geweest omdat ik niet weet of ik zomaar dat park op mag lopenquote:
Ja man tof verhaal zit ook goed in elkaar en goeie kwaliteit geluidquote:Op maandag 2 mei 2022 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]Best spannend toch? Lekker op zoek naar white tapes.
Bedankt voor de tip, eens kijken of we er kunnen komen tegen die tijdquote:Op maandag 2 mei 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op een vakantiepark geloof ik. Ik ben er nooit geweest omdat ik niet weet of ik zomaar dat park op mag lopen
In Rhenen kun je nog wat loopgraven vinden.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, eens kijken of we er kunnen komen tegen die tijd
Vriendin en ik zijn altijd wel op zoek naar monumenten e.d. die te maken hebben met WW2.
Dan zijn Limetown en Shipworm ook wel iets voor je denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man tof verhaal zit ook goed in elkaar en goeie kwaliteit geluid
Nice. Heb ze toegevoegd. Weer wat om te luisterenquote:Op maandag 2 mei 2022 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zijn Limetown en Shipworm ook wel iets voor je denk ik.
Limetown is 2 seizoenen, Shipworm is 1 lange aflevering van 2u. Zelfde makers.
Klopt, zijn we geweest. Ook een monument daar.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Rhenen kun je nog wat loopgraven vinden.
Bejaarde autist met ontkenningsverschijnselen gespot.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was pre-Corona wel beter in dingen ondernemen, afgelopen paar dagen vrij druk met activiteiten en ik moest serieus even bijkomen.
It ain't wrong.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bejaarde autist met ontkenningsverschijnselen gespot.
Ik heb dit weekend dingen gedaan en nu moet ik twee weken bijkomen.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was pre-Corona wel beter in dingen ondernemen, afgelopen paar dagen vrij druk met activiteiten en ik moest serieus even bijkomen.
Het is vast de leeftijd.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend dingen gedaan en nu moet ik twee weken bijkomen.
ow, ik ben ook ingehuurd door de overheid, maar daar hoef ik toch echt niet te verschijnen hoorquote:Op maandag 2 mei 2022 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
GVD ik word ingehuurd door de overheid. Die zijn donderdag allemaal vrij en ik niet huuuuuuu
Nee ik ook niet. Werk sowieso dan vanuit huis. Denk ook niet dat ik die dag veel ga doen ofzo maar toch... is anders dan echt 'vrij' moet wel uren schrijven voor mijn werkgever.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:02 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
ow, ik ben ook ingehuurd door de overheid, maar daar hoef ik toch echt niet te verschijnen hoor
Ah op die fiets. Werkgever heb ik al heel lang niet meer dus hoef niets te schrijven, maar krijg ook niets voor die dagquote:Op maandag 2 mei 2022 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Werk sowieso dan vanuit huis. Denk ook niet dat ik die dag veel ga doen ofzo maar toch... is anders dan echt 'vrij' moet wel uren schrijven voor mijn werkgever.
Ik ben ook niet vrij, relaxte dag in het vooruitzichtquote:Op maandag 2 mei 2022 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
GVD ik word ingehuurd door de overheid. Die zijn donderdag allemaal vrij en ik niet huuuuuuu
Ha ja voor mij ook, er gebeurt dan niks die dag dus tja kan niet veel doen maar wil ook geen verlof schrijvenquote:Op maandag 2 mei 2022 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben ook niet vrij, relaxte dag in het vooruitzicht
Ja precies dan heb je geen verantwoording verder. Ik krijg wel betaald natuurlijk als ik uren schrijf en niet werkquote:Op maandag 2 mei 2022 13:08 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Werkgever heb ik al heel lang niet meer dus hoef niets te schrijven, maar krijg ook niets voor die dag
Ga ik ook niet doen. En ik heb nog wel wat dingen die ik kan doen. Zal vrijdag ook lekker rustig zijn denk ikquote:Op maandag 2 mei 2022 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ha ja voor mij ook, er gebeurt dan niks die dag dus tja kan niet veel doen maar wil ook geen verlof schrijven
[..]
Ja precies dan heb je geen verantwoording verder. Ik krijg wel betaald natuurlijk als ik uren schrijf en niet werk
Dat denk ik ook, al die boomers nemen gelijk een dubbel weekend natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2022 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ga ik ook niet doen. En ik heb nog wel wat dingen die ik kan doen. Zal vrijdag ook lekker rustig zijn denk ik
Zoiets haha. Al maak ik me daar met Hemelvaart al schuldig aanquote:Op maandag 2 mei 2022 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, al die boomers nemen gelijk een dubbel weekend natuurlijk
Ik ook hoor hahaquote:Op maandag 2 mei 2022 13:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoiets haha. Al maak ik me daar met Hemelvaart al schuldig aan
Mijn dagen zijn toch enigszins vergeven, dus vind het wel prima zo
Dit inderdaad. En mijn werkgever én de opdrachtgever vinden het prima dat ik wel uren schrijf, terwijl ik die dus niet werk, dus kost me ook geen verlofquote:Op maandag 2 mei 2022 13:02 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
ow, ik ben ook ingehuurd door de overheid, maar daar hoef ik toch echt niet te verschijnen hoor
Nee, omdat ik 4x 9 uur ga werken. Die halve vrije dag vind ik niks.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Hele dag niets doen
[..]zomaar? Jaloers!
Ow. Lekker geregeld.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik 4x 9 uur ga werken. Die halve vrije dag vind ik niks.
Nee ik werk gewoon.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow. Lekker geregeld.![]()
Heb jij donderdag vrij?
Same.... ik ben gaan stappen met een groep veel jongere hetero mannen.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend dingen gedaan en nu moet ik twee weken bijkomen.
Ik had je de managementsamenvatting wel kunnen geven: de hond.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:11 schreef Ang3l het volgende:
Same.... ik ben gaan stappen met een groep veel jongere hetero mannen.
Om vervolgens de volgende ochtend om 9:00 op te staan en naar t theater te gaan met mn beste vriendje (van 2j oud) tussen de gillende kinderen, want ik moest uitvinden wie er gvd op d ekop van de mol had gepoept!
Ik ben dood.
Oeh is er een theaterstuk van dat boek? Tof.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same.... ik ben gaan stappen met een groep veel jongere hetero mannen.
Om vervolgens de volgende ochtend om 9:00 op te staan en naar t theater te gaan met mn beste vriendje (van 2j oud) tussen de gillende kinderen, want ik moest uitvinden wie er gvd op de kop van de mol had gepoept!
Ik ben dood.
Hontquote:Op maandag 2 mei 2022 14:13 schreef AirwiN het volgende:
Ik had je de managementsamenvatting wel kunnen geven: de hond.
Inderdaad! Had me tijd gescheeldquote:Op maandag 2 mei 2022 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had je de managementsamenvatting wel kunnen geven: de hond.
quote:Op maandag 2 mei 2022 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh is er een theaterstuk van dat boek? Tof.
Klinkt interessantquote:Op maandag 2 mei 2022 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]Was leuk gedaan. Een hoop poep vloog in de rondte!
Oh? Welke fascinatie heb jij met rondvliegende poep?quote:
is toch prachtigquote:Op maandag 2 mei 2022 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh? Welke fascinatie heb jij met rondvliegende poep?
Zo bekend ben ik niet met het repertoire van de OPquote:
Beetje blast from the past ook welquote:Op maandag 2 mei 2022 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo bekend ben ik niet met het repertoire van de OP
en: Hallo mevrouw Shizzle
ik ben ik ieder geval nog oud genoeg om ze te kennenquote:Op maandag 2 mei 2022 15:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Beetje blast from the past ook wel![]()
![]()
En goeiemiddag meneer Gianni![]()
Gaat prima, gewoon zn gangetjequote:Op maandag 2 mei 2022 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben ik ieder geval nog oud genoeg om ze te kennen
hoe maakt u het?
Prima.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gaat prima, gewoon zn gangetje![]()
En met u?
Lolquote:
2 dagen werken, 5 dagen weekend.quote:
Zoiets bestaat al wel, parttime werk heet zoietsquote:Op maandag 2 mei 2022 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 dagen werken, 5 dagen weekend.
zouden ze vaker moeten doen
ja, maar dan komt er te weinig geld binnen denk ikquote:Op maandag 2 mei 2022 15:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zoiets bestaat al wel, parttime werk heet zoiets
Ja dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 2 mei 2022 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan komt er te weinig geld binnen denk ik
en het hotel was ook al niet heel goedkoopquote:
Dat zeg ik niet want dan maak je het naquote:Op maandag 2 mei 2022 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben ik ieder geval nog oud genoeg om ze te kennen
hoe maakt u het?
ik heb dit ook niet getypt, dit was een automatisch bericht door de chinese spionage software op mijn telefoonquote:Op maandag 2 mei 2022 16:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet want dan maak je het na
Niet eens Russisch?quote:Op maandag 2 mei 2022 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dit ook niet getypt, dit was een automatisch bericht door de chinese spionage software op mijn telefoon
quote:Op maandag 2 mei 2022 19:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant; heb toch niets wat ik wil ondernemen.
Dus j́e gaat niet mee naar het hotel?quote:
quote:
Meld je ziek!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kom je nu mee. Maar nee, drukke werkweek. Geen hotelseks voor mij
.
Pics?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meld je ziek!
het is echt een mooi hotel.
en luxe kamer
Meld je je dan ziek?quote:
Dat kan toch niet?!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een voorbeeldige werkneemster ben je
oh, jaquote:
Ik wil nog steeds pics.quote:
Zal ze morgen maken als ik daar benquote:
En dan toevallig via een spiegel Tegan onder de lakens zienquote:
Tegan.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En dan toevallig via een spiegel Tegan onder de lakens zien
Luxe probleem hebben we in de lente.quote:
Gelukkig valt Pinksteren dit jaar laat, waardoor we die vrije dag pas in juni hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Luxe probleem hebben we in de lente.
Al die vrije dagen en korte weken her en der.
Maar dan ineens is het pas weer met Kerst
Qua nationale vrije dagen dan.
Doe nou niet alsof je normaal wel werkt, jij vuige ambtenaarquote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:36 schreef rival het volgende:
Al die vrije dagen, kom zo nooit aan werk toe
Er gebeurd wel een hoop dankzij mijquote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je normaal wel werkt, jij vuige ambtenaar
Je hebt zeker 5 Mei ook weer vrij?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:36 schreef rival het volgende:
Al die vrije dagen, kom zo nooit aan werk toe
ik heb wel vrij genomen, maar ik ben wel in Duitsland die dagquote:
Nee zeker niet, ik ben ook vrij vanaf vanmiddagquote:
Goedzak!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat ik mij de hele week fanatiek inzet voor mensen zoals jij.
En jij hoeft helemaal geen vrij meer want thuiskomen is voor jou vakantie met je vrijstaande vakantievillaquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
En jij hoeft helemaal geen vrij meer want thuiskomen is voor jou vakantie met je vrijstaande vakantievilla
Precies. En ik ga ook nog eens naar kantoor die dag. Gewoon omdat het kan.quote:
Ik ga naar berlijn 5 Mei, dus ik ook jaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel vrij genomen, maar ik ben wel in Duitsland die dag
Ik ben nu al op kantoor, over 5 weken nog wel weer een keer. Je moet niet overdrijven.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. En ik ga ook nog eens naar kantoor die dag. Gewoon omdat het kan.
Ik heb vrij omdat ik vrij genomen heb. Zelfs die 1x in de 5j heb ik geen vrij op 5 Mei. Moet in je CAO staan. Voor ons is dat geen officiele vrije dag.quote:
Ik ben vandaag ook op kantoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nu al op kantoor, over 5 weken nog wel weer een keer. Je moet niet overdrijven.
Ik was vanochtend op kantoor. Nu weer thuis. Je moet het niet overdrijven natuurlijk.quote:
Lekker bezig. Ik ben vanmiddag ook nog op kantoor. Misschien dat ik nog wat collega's kan helpen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was vanochtend op kantoor. Nu weer thuis. Je moet het niet overdrijven natuurlijk.
Ze willen nu dat we elke week gaan ipv elke twee weken. Ze zeggen niets over hoe lang. Dat wordt dus een halve dag per keer.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was vanochtend op kantoor. Nu weer thuis. Je moet het niet overdrijven natuurlijk.
Hier willen ze dat wij 60% aanwezig zijn en max 40% thuiswerken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze willen nu dat we elke week gaan ipv elke twee weken. Ze zeggen niets over hoe lang. Dat wordt dus een halve dag per keer.
Hier willen ze minimaal 50% op kantoor. Wat dan neer zou komen op 2,5 dag op kantoor, maar ik vind de afstand naar kantoor te ver voor een halve dag, dus in de praktijk moet het dan 3 dagen kantoor gaan worden. Vooralsnog heb ik het nog op twee dagen gehouden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Hier willen ze dat wij 60% aanwezig zijn en max 40% thuiswerken.
Ik ben dat niet meer van plan, ik doe het andersom.
Ja ik ook. Ik snap het nut ook niet voor mij om daar meer te zijn. Mensen kunnen me alleen maar storen tijdens mijn werkzaamheden. Vind 2 keer per week ruim voldoende voor het "sociale" aspect.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier willen ze minimaal 50% op kantoor. Wat dan neer zou komen op 2,5 dag op kantoor, maar ik vind de afstand naar kantoor te ver voor een halve dag, dus in de praktijk moet het dan 3 dagen kantoor gaan worden. Vooralsnog heb ik het nog op twee dagen gehouden.
Dat is ook veel fijner!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Doe je goed, 1 dag per week zou ik ook voldoende vinden jaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is ook veel fijner!
Hier is het geloof ik ongeveer 50/50
Maar ik werk nu 1 dag op kantoor en vind dat wel prima.
Damn! Veel meer dan één dag per week op kantoor gaat het hier echt niet worden hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Nep-autist.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:45 schreef gianni61 het volgende:
Waarom willen jullie allemaal zo graag thuis zitten?
Ik snap echt niet dat iemand vrijwillig zoveel mogelijk op kantoor gaat zitten.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:45 schreef gianni61 het volgende:
Omdat ik daar mijn werk net zo goed kan doen. Soms zelfs beter omdat ik niet gestoord wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:45 schreef gianni61 het volgende:
Collega: Ja maar anders zie ik jullie helemaal niet meer. Ik zie al zo weinig mensen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat iemand vrijwillig zoveel mogelijk op kantoor gaat zitten.
Check. Één collega zit ook iedereen te pushen om naar kantoor te gaan en als niet iedereen gaat dan gedraagt ie zich echt als een jankende kleuter. Ja niet mijn probleem dat je verder geen leven hebt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Collega: Ja maar anders zie ik jullie helemaal niet meer. Ik zie al zo weinig mensen.
Dan denk ik, jouw gebrek aan sociale contacten heb ik weinig mee te maken. We zijn collega's. Geen vrienden.
Van mijn maat hoorde ik trouwens exact hetzelfde verhaal. Die hebben nu 1 vaste dag dat ze naar kantoor gaan omdat er 1 iemand liep te miepen dat ie nooit iemand zag. De manager pakt dat natuurlijk meteen met beide handen aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Check. Één collega zit ook iedereen te pushen om naar kantoor te gaan en als niet iedereen gaat dan gedraagt ie zich echt als een jankende kleuter. Ja niet mijn probleem dat je verder geen leven hebt.
Zo natuurlijk vind ik dat niet. Niet een hele goeie manager dan imho.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:04 schreef rival het volgende:
Van mijn maat hoorde ik trouwens exact hetzelfde verhaal. Die hebben nu 1 vaste dag dat ze naar kantoor gaan omdat er 1 iemand liep te miepen dat ie nooit iemand zag. De manager pakt dat natuurlijk meteen met beide handen aan.
Ik heb een vet mooie werkkamer, en scheelt mega veel reistijdquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:45 schreef gianni61 het volgende:
plus geen #@$^&$#@@#&%$& collega's die de hele dag het fucking raam open willen hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb een vet mooie werkkamer, en scheelt mega veel reistijd
Minder after shave gebruiken... of meer?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:31 schreef rival het volgende:
plus geen #@$^&$#@@#&%$& collega's die de hele dag het fucking raam open willen hebben
oh ja, even een raam open gooienquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
plus geen #@$^&$#@@#&%$& collega's die de hele dag het fucking raam open willen hebben
hihahoquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minder after shave gebruiken... of meer?
Nee ik heb gewoon lekker de deur openquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Hier staat de gele dag lekker het raam openquote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
quote:
En je hoeft geen kleren aan te doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb een vet mooie werkkamer, en scheelt mega veel reistijd
Huehuequote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
En elk moment van de dag poesje knuffelen
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:14 schreef rival het volgende:
Doot dit KLB / Slechte FOK reviews topic ben ik terecht gekomen op https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Wat een negatieve reviews zeg
Merken jullie ook veel van de Pro Rusland propaganda?
Er zijn wel een paar namen die in veel reviews genoemd worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:14 schreef rival het volgende:
Doot dit KLB / Slechte FOK reviews topic ben ik terecht gekomen op https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Wat een negatieve reviews zeg
Merken jullie ook veel van de Pro Rusland propaganda?
Of is het dezelfde gefrustreerde persoon die tig reviews aanmaakt? Valt namelijk wel op dat ze bijna allemaal vinden dat Fok extreem rechts en pro Rusland is..quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar namen die in veel reviews genoemd worden.
Kan geen toeval zijn
hij/zij/het heeft in ieder geval iets tegen ama, djmo en ggmmquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
Of is het dezelfde gefrustreerde persoon die tig reviews aanmaakt? Valt namelijk wel op dat ze bijna allemaal vinden dat Fok extreem rechts en pro Rusland is..
Beetje vreten, beetje drinken, beetje slapen, beetje stappen, beetje neuken.quote:
Ik vind Fok ook niet de meest linkse, woke, gay friendly, vrouw vriendelijke, ras accepterende website neequote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
Of is het dezelfde gefrustreerde persoon die tig reviews aanmaakt? Valt namelijk wel op dat ze bijna allemaal vinden dat Fok extreem rechts en pro Rusland is..
Bepaalde subfora moet je inderdaad mijden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Fok ook niet de meest linkse, woke, gay friendly, vrouw vriendelijke, ras accepterende website nee
Ligt er behoorlijk aan in welke hoeken je komt.
Kom alleen in een paar slowchats nog. Daar heb ik er niet zo'n last vanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Fok ook niet de meest linkse, woke, gay friendly, vrouw vriendelijke, ras accepterende website nee
Ligt er behoorlijk aan in welke hoeken je komt.
En de frontpagequote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bepaalde subfora moet je inderdaad mijden.
Daar kom ik ook nooit. Maar inderdaad.quote:
bestaat dat nog?quote:
Ik deze slowchat, playstation topic, en dan nog van een paar TV shows of zo die ik volg.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom alleen in een paar slowchats nog. Daar heb ik er niet zo'n last van
*wacht op Heatwave*quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik deze slowchat, playstation topic, en dan nog van een paar TV shows of zo die ik volg.
That's it. In Nieuws, KLB, ONZ, Frontpage etc wordt echt alleen maar domme racistische onzin gespuid.
Dus ergens snap ik de recensies op trustpilot nog ook.
Zelfs in die TV show topics zoals Expeditie Robinson moet ik me zo vaak inhouden als er weer zo'n randdebiel loopt te miepen als een kandidaat gay is of als iemand als Loiza Lamers steevast met "die vent" wordt aangesproken. Of ellenlange tirades hoe Star Trek en Marvel woke zijn en te veel zwarten en gays heeft. Het is echt armoe troef.
Maar dat is het op het hele internet eigenlijk wel. Je moet ook geen nu.nl reacties, facebook of youtube berichten meer lezen tegenwoordig. Echt een poel van redneck inteelt aan het worden.
Ik heb ook wel zin in een lekker temperatuurtje.quote:
Gewoon zon.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in een lekker temperatuurtje.
En 50-70% kans op regenquote:
Ohquote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En 50-70% kans op regen
Nou ja, dan zit ik toch in Berlijn.
Maar DAARNA zie ik zonnetjes op de lijstquote:
quote:
Alweer?!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel vrij genomen, maar ik ben wel in Duitsland die dag
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:33 schreef Tegan het volgende:
Ik ben/moet trouwens weer fulltime op kantoor.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:33 schreef Tegan het volgende:
Je was okayquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:33 schreef Tegan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |