quote:
En dan iets zeggen over mijquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik spaar het allemaal op en neem wraak door je net iets te laat te informeren over een concert van Portishead.
Die kans is vandaag idd weer iets groter geworden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
En dan iets zeggen over mij.
Maar, grote kans dat ik ze nooit meer live ga zien.
Je geeft me slechts valse hoopquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je krijgt slechts wat ik je geef en bent daar tevreden mee![]()
.
?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kans is vandaag idd weer iets groter geworden.
hebben die geen standaard usb aansluiting oid?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:39 schreef Senn88 het volgende:
Ben de oplader van mijn surface aan het zoeken. Ik wil het ding terugzetten naar fabrieksinstellingen omdat ik nu mijn ipad heb. Misschien kan ik iemand nog blij maken met dat ding. Maar dan is de oplader ineens weer van de aardbodem verdwenen
Nee speciaal raar laderding. Intussen heb ik t ding gevonden. Ben alleen aan het twijfelen of ik hem wegbreng naar de milieustraat of dat hij naar de reparatietoko gaatquote:Op zondag 1 mei 2022 18:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben die geen standaard usb aansluiting oid?
Hallo Lotquote:
Redelijk goed. Beetje edgy/rusteloos. But not all badquote:
Ik ben erg moe. Heb vandaag weinig gedaan. Gelukkig morgen nog een dagje rust voor ik weer aan de bak moetquote:Op zondag 1 mei 2022 19:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Redelijk goed. Beetje edgy/rusteloos. But not all bad
En met jou?
Maar het is dan ook zondag, dan hoeft dat niet :$quote:Op zondag 1 mei 2022 19:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben erg moe. Heb vandaag weinig gedaan. Gelukkig morgen nog een dagje rust voor ik weer aan de bak moet
quote:
quote:
Goedenavond kaneel. Hoe staat het leven ervoor jongenquote:
Moe. Zin om katjes weer te zien.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goedenavond kaneel. Hoe staat het leven ervoor jongen
Waar zijn de katjes danquote:Op zondag 1 mei 2022 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moe. Zin om katjes weer te zien.
En met jou?
En ben je dat ook?quote:
Enigszins, jaquote:
Lastige buurtquote:
quote:
Katjes zijn thuis. Wij in Ierland.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar zijn de katjes dan
Niet mijn beste week, maar managable, dus 't lop wel los
2 Zelfsquote:Op zondag 1 mei 2022 20:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lastige buurt
[..]
[ afbeelding ]
Graag gedaan
Ohhhh, nicequote:
Blij dat jij blij bentquote:
Ik gok op Maudquote:Op zondag 1 mei 2022 20:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja met tucjeszo benieuwd wat evert gaaat doen
Morgen vliegen we terug.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhhh, nice![]()
Voor hoe lang? Daar zou ik ook echt nog wel eens naar toe willen
Dat zou ik supertof vindenquote:Op zondag 1 mei 2022 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen vliegen we terug.
Ja, is een zeer mooi land. Zal je morgen wel een selectie aan foto's sturen.
Heerlijk groen allemaal.
Ik vind haar raar, maar ik denk wel dat ze bij elkaar passenquote:Op zondag 1 mei 2022 20:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zag die zoo niet aankomen maar als ik ze nu zie zitten denk ik jaa kon nog wel eens
Zij vult hem aan en hij haar op.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind haar raar, maar ik denk wel dat ze bij elkaar passen
Zijn we dan week geweest. Veel gewandeld. Veel gezien.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou ik supertof vinden![]()
Exactly why. Natuur, rust, bohh
Echt fijn om te horen. Of lezenquote:Op zondag 1 mei 2022 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn we dan week geweest. Veel gewandeld. Veel gezien.
Maar gaat niks boven thuis.
Wat opvalt is dat alle Ierse dames joggingbroek dragen.quote:
Hahahaquote:Op zondag 1 mei 2022 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat opvalt is dat alle Ierse dames joggingbroek dragen.
Prima kontjes?quote:Op zondag 1 mei 2022 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar valt gewoon op.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha
Is 't vervelend? Klinkt nog heul niet zo vervelend, somehow
Vind 't wel een leuk weetjequote:Op zondag 1 mei 2022 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar valt gewoon op.
Niks mis met comfy zijn.
Niet gewoon thuis je bioscoopbroek dragen.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind 't wel een leuk weetje
Indeed, chillbroeken, beste broeken
Wasda? :$quote:Op zondag 1 mei 2022 21:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet gewoon thuis je bioscoopbroek dragen.
Broek met gaten in de zakken. Zodat je afgetrokken kan worden zonder broek uit te trekken.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wasda? :$
Ik heb een geweldige chillbroek, die mij niet belet in vadsig worden
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broek met gaten in de zakken. Zodat je afgetrokken kan worden zonder broek uit te trekken.
Waar kan je die kopenquote:Op zondag 1 mei 2022 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broek met gaten in de zakken. Zodat je afgetrokken kan worden zonder broek uit te trekken.
Zwangerschapsbroekenquote:Op zondag 1 mei 2022 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind 't wel een leuk weetje
Indeed, chillbroeken, beste broeken
Goede reis terug!quote:Op zondag 1 mei 2022 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zwangerschapsbroeken
Nooit meer oncomfortabel na een stevige maaltijd.
Wellicht kan @sirdanilot dit bevestigen?quote:Op zondag 1 mei 2022 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was een beetje vermoeid, dus niet veel gedaan dit weekend. Maar ook dat is wel eens lekker.quote:
Dat zijn de beste weekendenquote:Op maandag 2 mei 2022 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was een beetje vermoeid, dus niet veel gedaan dit weekend. Maar ook dat is wel eens lekker.
en hoe was jouw weekend?
I haz a jellyquote:Op maandag 2 mei 2022 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zijn de beste weekenden
De mijne was druk, maar wel prima. Gelukkig na morgenmiddag alweer weekend
dat wil ik ook, maar ik durf nog niet te vragenquote:Op maandag 2 mei 2022 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zijn de beste weekenden
De mijne was druk, maar wel prima. Gelukkig na morgenmiddag alweer weekend
quote:
Wel echt het voordeel van ambtenaar zijnquote:Op maandag 2 mei 2022 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wil ik ook, maar ik durf nog niet te vragen
Leidinggevende heeft al wat stress deze ochtendquote:Op maandag 2 mei 2022 08:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Wel echt het voordeel van ambtenaar zijn![]()
Maar hoezo durf je niet te vragen, gi?
Ah, dan snap ik dat je even wacht jaquote:Op maandag 2 mei 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leidinggevende heeft al wat stress deze ochtend
even een goed moment kiezen dus.
Same!quote:Op maandag 2 mei 2022 10:07 schreef TaMieke het volgende:
Nu al geen zin meer en heb nog niets gedaan.
Boks.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:07 schreef TaMieke het volgende:
Nu al geen zin meer en heb nog niets gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |