Derk Boerrigter scoorde in Bernabeu.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:50 schreef Caland het volgende:
Wessel Dammers stond ooit op Old Trafford tegenover Zlatan allen
Dammers was toch altijd spits in de jeugd van Feyenoord? Toen toevallig een keer achterin gezet en nu een mislukte verdediger.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:50 schreef Caland het volgende:
Wessel Dammers stond ooit op Old Trafford tegenover Zlatan allen
Is het scoren nooit verleerd daarentegen (lol)quote:Op zondag 1 mei 2022 15:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dammers was toch altijd spits in de jeugd van Feyenoord? Toen toevallig een keer achterin gezet en nu een mislukte verdediger.
Dit kloptquote:Op zondag 1 mei 2022 15:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dammers was toch altijd spits in de jeugd van Feyenoord? Toen toevallig een keer achterin gezet en nu een mislukte verdediger.
Was de Old Furm nog een beetje leuk?quote:
Het laatste kwartier zeker, de rest heb ik niet gezien. Daarvoor moet je bij user @Bolasie zijnquote:
Old Firm was top ja, Rangers verdiende echt veel meer in de tweede helft. Celtic was helemaal de weg kwijt.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Het laatste kwartier zeker, de rest heb ik niet gezien. Daarvoor moet je bij user @:bolasie zijn
Stukje blacked.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:44 schreef Zipportal het volgende:
RendacGoden neemt de PSV keeper graag mee. @:de_boswachter
Ik hoop met je mee. Doe ADO of NAC maar.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk komt Roda JC niet terug, dat is echt een vervelende rotclub.
Vitesse wint vandaag gewoon terecht. Go Ahead viel me tegen. En dat met 8 missende spelers bij Vitesse.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Hopelijk wint GAE even. Dat vitesse zit echt 0 voetbal in. Fc Openda
Vitesse had de grotere kansen inderdaad. GAE iets meer schoten, maar dat zegt barweinig.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:32 schreef yats het volgende:
[..]
Vitesse wint vandaag gewoon terecht. Go Ahead viel me tegen. En dat met 8 missende spelers bij Vitesse.
Ik ben meer voor Getafe, prachtige club.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:42 schreef El-Stinho het volgende:
Ach, dat het vuur uit de promotieploegen is geslopen is ook weer niet verwonderlijk. Gebeurt vrij zelden dat een club het daarna tot het einde sterk volhoudt. Kan me zo in de afgelopen paar jaar alleen Granada herinneren die zich naar Europees voetbal vochten.
Maar wat heeft dat met mijn post te maken?quote:Op zondag 1 mei 2022 16:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben meer voor Getafe, prachtige club.
Niets. Sorry.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met mijn post te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |