Yep, dit wordt nu te pas en te onpas gebruikt om Derksen schijnbaar vrij te pleiten. Ja maar hunnie doen het ook blablabla.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:04 schreef Stepperoller het volgende:
Ik postte dat fragment als eerste in deze reeks toen iemand Jinek een deuger noemde als bewijs dat ze dat absoluut niet is.
En sindsdien is het vooral gekaapt door 'ja maar hunnie' jankers.
Ik heb ook helemaal niets met woke, D'66 etc. maar haal gewoon eens die plaat voor je kop vandaan en kijk sec naar het geval Derksen zonder allerlei andere zaken erbij te halen om het blijkbaar goed te praten.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:08 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Graag gedaan. Hypocrisie van woke kan niet vaak genoeg inzichtelijk worden gemaakt.
Ik stel voor het op te nemen in de OP bij het volgende deel.
Dat is jouw interpretatie. Ik pleit Derksen niet vrij. Ik wil gelijke monniken gelijke kappen.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
[..]
Yep, dit wordt nu te pas en te onpas gebruikt om Derksen schijnbaar vrij te pleiten.
Wederom jouw interpretatie. Ik praat helemaal niets goed.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal niets met woke, D'66 etc. maar haal gewoon eens die plaat voor je kop vandaan en kijk sec naar het geval Derksen zonder allerlei andere zaken erbij te halen om het blijkbaar goed te praten.
Constatering, je bent drukker bezig met andere zaken dan met het onderwerp waar het hier om gaat.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:16 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Wederom jouw interpretatie. Ik praat helemaal niets goed.
Lol. Alsof users van elkaar weten waar ze zich meer of minder mee bezig houden. Alsof er geen 17 voorgaande delen zijn geweest. Hou toch op met deze sneue frame poging.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Constatering, je bent drukker bezig met andere zaken dan met het onderwerp waar het hier om gaat.
Ben ik nu ook woke ?quote:Op zondag 1 mei 2022 08:23 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Lol. Alsof users van elkaar weten waar ze zich meer of minder mee bezig houden. Alsof er geen 17 voorgaande delen zijn geweest. Hou toch op met deze sneue frame poging.
En wat vind je van hoe deze kaars-anekdote werd gebracht en hoe daar door de gasten aan tafel op gereageerd werd?quote:Op zondag 1 mei 2022 07:55 schreef DarkwingDuck het volgende:
Aanranding van een man is wel kei grappig en wordt hartelijk om gelachen op nationale tv bij een talkshow met vele gasten.
[ twitter ]
Het is wat dat betreft ook wel zonde als Derksen niet meer in de media verschijnt. Ik vind juist het feit dat hetgeen hij riep kennelijk helemaal niet gebeurd is veel interessanter. Wat bezielt zo'n man om een zedendelict te verzinnen om een vermeend zedendelict van Johnny de Mol goed te praten? Waarom voelde hij de behoefte om een dag later met een heel ander verhaal op de proppen te komen?quote:Op zondag 1 mei 2022 08:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, dit wordt nu te pas en te onpas gebruikt om Derksen schijnbaar vrij te pleiten. Ja maar hunnie doen het ook blablabla.
Derksen heeft gewoon een grote uitglijder gemaakt (of het nu echt gebeurd is of niet) en daar wordt hij terecht op aangesproken. Hij heeft zelf daarna de handdoek gegooid, hij cancelt zichzelf daardoor.
Maar geen nood, in het nieuwe seizoen is hij gewoon weer te zien. Derksen wisselt meer van besluiten dan van onderbroek/
Toch wel verontrustend dat jij het onderbroek schema van een behaarde man kent.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, dit wordt nu te pas en te onpas gebruikt om Derksen schijnbaar vrij te pleiten. Ja maar hunnie doen het ook blablabla.
Derksen heeft gewoon een grote uitglijder gemaakt (of het nu echt gebeurd is of niet) en daar wordt hij terecht op aangesproken. Hij heeft zelf daarna de handdoek gegooid, hij cancelt zichzelf daardoor.
Maar geen nood, in het nieuwe seizoen is hij gewoon weer te zien. Derksen wisselt meer van besluiten dan van onderbroek/
Zo moeilijk is dat toch niet te bedenken? Gewoon een kroeggrap omgebouwd naar een ‘bekenning’ bedoeld om JdMJr een beetje uit de wind te houden. Alleen bleek die wind vervolgens te draaien en een storm te worden. Maar goed, dat had iets te maken met de stupiditeit van het verhaaltje en ook de stupiditeit van de vergelijking (iemand misbruiken met behulp van GHB is hoe je het ook wendt of keert geen jeugdzonde, maar een doelbewust gepleegd ernstig misdrijf).quote:Op zondag 1 mei 2022 08:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft ook wel zonde als Derksen niet meer in de media verschijnt. Ik vind juist het feit dat hetgeen hij riep kennelijk helemaal niet gebeurd is veel interessanter. Wat bezielt zo'n man om een zedendelict te verzinnen om een vermeend zedendelict van Johnny de Mol goed te praten? Waarom voelde hij de behoefte om een dag later met een heel ander verhaal op de proppen te komen?
Zou interessant zijn als iemand die vragen aan hem voorlegt, maar ook al zou hij op TV blijven, dan is die kans helaas klein.Derksen is natuurlijk de ultieme safe spacer die enkel veilig tussen z'n voetbalvriendjes gaat zitten en zeer zeker niet bijvoorbeeld eens gezellig op bezoek bij een kritische interviewer. Hij predikt liever vanaf de kansel in z'n eigen kerk.
Dat heb ik in deel 1 al aangegeven.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wat vind je van hoe deze kaars-anekdote werd gebracht en hoe daar door de gasten aan tafel op gereageerd werd?
Terwijl ik normaliter weinig weet van behaarde mannen.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toch wel verontrustend dat jij het onderbroek schema van een behaarde man kent.
Jij valt op kale bejaarden? Dat is wel handig, die zijn er in overvloed!quote:Op zondag 1 mei 2022 08:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Terwijl ik normaliter weinig weet van behaarde mannen.
Ja, omgekeerd waren de mensen die nu het felst tegen de 'cancel culture' ageren het hardst aan het juichen toen alle boekingen van Glennis Grace, Boef en Bilal Wahib werden afgezegd. Hypocrisie is er dus van twee kanten.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:08 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Graag gedaan. Hypocrisie van woke kan niet vaak genoeg inzichtelijk worden gemaakt.
Ik stel voor het op te nemen in de OP bij het volgende deel.
GHB?quote:Op zondag 1 mei 2022 08:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet te bedenken? Gewoon een kroeggrap omgebouwd naar een ‘bekenning’ bedoeld om JdMJr een beetje uit de wind te houden. Alleen bleek die wind vervolgens te draaien en een storm te worden. Maar goed, dat had iets te maken met de stupiditeit van het verhaaltje en ook de stupiditeit van de vergelijking (iemand misbruiken met behulp van GHB is hoe je het ook wendt of keert geen jeugdzonde, maar een doelbewust gepleegd ernstig misdrijf).
Ja dat is de vraag die ik stel, niet het antwoord.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet te bedenken? Gewoon een kroeggrap omgebouwd naar een ‘bekenning’ bedoeld om JdMJr een beetje uit de wind te houden.
Maar we hebben het hier toch over Johan 'Ik laat me de mond niet snoeren' Derksen? Als je dan zo rechtlijnig bent, waarom trek je je woorden dan een dag later weer in?quote:Alleen bleek die wind vervolgens te draaien en een storm te worden.
Nee precies, het is een vrij serieuze aantijging. Kijk als je de Mol nou verdedigt met het feit dat het hier slechts aantijgingen betreft en geen veroordeling en het derhalve nog veel te vroeg is om zo iemand dan maar gelijk de nek om te draaien dan maak je nog een zinnig punt. Maar wat Derksen hier deed was specifiek de aantijging bagatelliseren en afdoen als een 'jeugdzonde', maar zoals je zegt is iemand drogeren en verkrachten toch niet iets wat iemand met meer dan twee hersencellen af kan doen als een jeugdzonde. Ik bedoel het was niet alsof mijn ouders vroeger zeiden: 'Alsjeblieft jongen, hier heb je een condoom en een flesje GHB, doe je wel een beetje rustig aan vanavond?'.quote:Maar goed, dat had iets te maken met de stupiditeit van het verhaaltje en ook de stupiditeit van de vergelijking (iemand misbruiken met behulp van GHB is hoe je het ook wendt of keert geen jeugdzonde, maar een doelbewust gepleegd ernstig misdrijf).
Dat is hetgeen waar de Mol van wordt beticht.quote:
Ik ken het wel, zo noemden ze het in de kerk waar ik opgroeide ook. Volgens mij is het hetzelfde als een mammoetkaarsquote:Op zondag 1 mei 2022 09:01 schreef roos94 het volgende:
Weten we inmiddeld al wat een duizenduren kaars is, google weet het namelijk niet. Of is het Grolloos dialect?
No shit sherlock. Vandaar dat het ook elke keer aangekaart moet worden.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, omgekeerd waren de mensen die nu het felst tegen de 'cancel culture' ageren het hardst aan het juichen toen alle boekingen van Glennis Grace, Boef en Bilal Wahib werden afgezegd. Hypocrisie is er dus van twee kanten.
Glennis Grace werd gearresteerd, heeft vastgezeten en er is aangifte gedaan. Laat dit over aan het OM en de rechter. Wat mij betreft mag ze gewoon optreden, en het is aan haar fans of ze naar zo'n optreden gaan kijken.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, omgekeerd waren de mensen die nu het felst tegen de 'cancel culture' ageren het hardst aan het juichen toen alle boekingen van Glennis Grace, Boef en Bilal Wahib werden afgezegd. Hypocrisie is er dus van twee kanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |