Jaquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus we hadden ons tuig bij ons moeten houden eigenlijk.
Iemand in één van mijn modelgroepen heeft Freddie mooi nagemaakt.quote:
Enorme showman en enorme zangstemquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand in één van mijn modelgroepen heeft Freddie mooi nagemaakt.
[ afbeelding ]
Zijn we het tenminste ergens over eens.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Enorme showman en enorme zangstem![]()
quote:
BDS kennende: op een zandplaat.quote:
Wij hebben toch nooit een conflictquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn we het tenminste ergens over eens.
Drijfzandplaat bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
BDS kennende: op een zandplaat.
Als de Titanic op een ijsberg?quote:
Ik geef nooit op en als dat de laaste optie isquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als de Titanic op een ijsberg?
quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als de Titanic op een ijsberg?
Jep en de meeste heb ik thuis.quote:
Is het weer sjansen en dansen tijd?quote:
Dan hoef je nu niet te kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep en de meeste heb ik thuis.
Doe ik ook niet. Het meisje met het rode haar moet alleen nog in mijn collectie.quote:
Die heb je nog nietquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Het meisje met het rode haar moet alleen nog in mijn collectie.
Ik heb hem alleen als een gedownloade.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb je nog nietZo'n mooie film en zooo zielug
Als ie niet anders te krijgen is why not? Die is zo oud dat het al bijna auteursrechtvrij is.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen als een gedownloade.
Ik zal wel weer eens op zoek gaan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ie niet anders te krijgen is why not? Die is zo oud dat het al bijna auteursrechtvrij is.
Je zou op de vrijmarkt of andere rommelmarktjes/kringlopen deze ook wel tegen kunnen komen
Of op Fok vragenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal wel weer eens op zoek gaan.
Op VHS of Betamax?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt wel goed.quote:
Niet goedkoop:quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De overval.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet goedkoop:
https://www.bol.com/nl/nl(...)001596/?bltgh=oJIYa-
051lvxp7wIp3RN4Q.2_5.6.ProductTitle
of, al goedkoper, al ken ik de site niet:
https://www.bookspot.nl/f(...)0728966?gclsrc=aw.ds
Lekkr dan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar leek het te licht voor knallen ...
dansenquote:
Daar dans ik graag opquote:
quote:
quote:
of Mercyquote:
Volgens mij las ik dat een neefje ze dit weekend in Madrid ging zien ...quote:
quote:
Die telt niet.quote:
Goedemorgen Dottie.quote:
Hey FF, lekker bakkie danke. De nacht weer doorgehaald, of lekker vroeg wakker gewordenquote:
Zo nog even een paar uurtjes liggen.quote:Op zondag 1 mei 2022 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey FF, lekker bakkie danke. De nacht weer doorgehaald, of lekker vroeg wakker geworden
Gelijk heb je. IK heb een loge en als die weg is krijg ik weer twee logeetjes.quote:
Dit klinkt ook vrij intensief.quote:Op zondag 1 mei 2022 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je. IK heb een loge en als die weg is krijg ik weer twee logeetjes.
Merk toch wel dat die 2 jaar geen bezoek in huis er in gehakt hebben
NU twee dagen 4 man, gisteren 5 man over de vloer en vandaag met mijzelf er bij 12 en dan blijven er twee. Ik vermoed dat Max dan ook wel wil blijven.
Op zich wel leuk maar mijn lijf vind het niet meer zo leuk
Ja, en ik heb al teveel gedaan de afgelopen tijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |