Die kunnen nog gekker zijnquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, ik ben een badeendje.
Vrolijk gestoord bedoel je.quote:
is goedquote:
quote:
quote:
Ik stel de Tango voor met een roos.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
Australie had nooit ontdekt moeten worden
Waarom nietquote:
Dat moet jij wetenquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan ga ik tegen iedereen nou en zeggen
Nou en.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan ga ik tegen iedereen nou en zeggen
Dus we hadden ons tuig bij ons moeten houden eigenlijk.quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus we hadden ons tuig bij ons moeten houden eigenlijk.
Iemand in één van mijn modelgroepen heeft Freddie mooi nagemaakt.quote:
Enorme showman en enorme zangstemquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand in één van mijn modelgroepen heeft Freddie mooi nagemaakt.
[ afbeelding ]
Zijn we het tenminste ergens over eens.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Enorme showman en enorme zangstem![]()
quote:
BDS kennende: op een zandplaat.quote:
Wij hebben toch nooit een conflictquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn we het tenminste ergens over eens.
Drijfzandplaat bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
BDS kennende: op een zandplaat.
Als de Titanic op een ijsberg?quote:
Ik geef nooit op en als dat de laaste optie isquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als de Titanic op een ijsberg?
quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als de Titanic op een ijsberg?
Jep en de meeste heb ik thuis.quote:
Is het weer sjansen en dansen tijd?quote:
Dan hoef je nu niet te kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep en de meeste heb ik thuis.
Doe ik ook niet. Het meisje met het rode haar moet alleen nog in mijn collectie.quote:
Die heb je nog nietquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Het meisje met het rode haar moet alleen nog in mijn collectie.
Ik heb hem alleen als een gedownloade.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb je nog nietZo'n mooie film en zooo zielug
Als ie niet anders te krijgen is why not? Die is zo oud dat het al bijna auteursrechtvrij is.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen als een gedownloade.
Ik zal wel weer eens op zoek gaan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ie niet anders te krijgen is why not? Die is zo oud dat het al bijna auteursrechtvrij is.
Je zou op de vrijmarkt of andere rommelmarktjes/kringlopen deze ook wel tegen kunnen komen
Of op Fok vragenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal wel weer eens op zoek gaan.
Op VHS of Betamax?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal wel weer eens op zoek gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |